Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua, testi näyttää positiivista, enkä tiiä miten pitkällä on. Ei oo ollut säännöllisiä kuukausia edellisen jälkeen. Ja alle 2 vuotta olis ikäeroksi tulossa.
Viikkotestiä ostamaan :Hugging Face: Josko se näyttäisi suuntaa <3 Mulla oli myös nyt neljäs kierto synnytyksen jälkeen, josta tärppäsi ja kierto vähän arvaus 31pv, koska ed. kierto alkoi 4pv tiputtelulla. Meillä ikäeroa tulisi just se 2vuotta ja ehkä 1kk päälle

Kertokaas nyt tyhmälle, et millon varhaisultraan kannattaa mennä? Mulla on nyt 4+6, niin voisko jo parin viikon päähän varailla?
Mä en oo uskaltanut soittaa neuvolaan, enkä varata varhaisultraa, kun odotan koko ajan, että kuukautiset alkaa!
Tänään tuli testiin raskaana 2-3 vkoa ja testi oli taas hiukan tummunut eli toistaiseksi kaikki hyvin 🤭
Mulla jotenkin sama, että onkohan nyt oikeesti. Pakko varata varmaan tuo ultra, että saa vähän mielenrauhaa. 🙈
Itsekin vielä eilen testasin ja sama 2-3 viikkoa tuli itselle, eli kuitenkin eteenpäin menee.

Mulla ajatukset heittää koko ajan kertomisesta muille. Toisaalta haluaisin kertoa ja toisaalta en. Mutta on edellisen kierron kemiallinen jälkeen tosi kiva olo, kun tietää että on raskaana. Ja selvästi me pystytään yhdessä raskautumaan, vaikka pelkään jostain syystä että tämä ei pysy mukana yli 7vkoa😑 pessimisti ei pety. Lisään nyt ruokavalioon kuituja ihan Simona, niin inhottava turvotus ja ummetus. Myös luumut varmaan ois hyviä

Mulla ajatukset heittää koko ajan kertomisesta muille. Toisaalta haluaisin kertoa ja toisaalta en. Mutta on edellisen kierron kemiallinen jälkeen tosi kiva olo, kun tietää että on raskaana. Ja selvästi me pystytään yhdessä raskautumaan, vaikka pelkään jostain syystä että tämä ei pysy mukana yli 7vkoa😑 pessimisti ei pety. Lisään nyt ruokavalioon kuituja ihan Simona, niin inhottava turvotus ja ummetus. Myös luumut varmaan ois hyviä
Mulla sama homma. Meillä tulossa pikkujouluja ystäväporukalla ja perheen kesken, joten hyvin vaikea salailla. Itse olen ajatellut niin, jos varhaisultrassa (mitä en ole kyllä varannut) on kaikki ok, voisimme kertoa perheelle pikkujouluissa. Ensin pitää tosin kertoa uutiset tulevalle isoveljelle 🫶🏽

Ite pelkään, että jos päästään nt-ultraan asti, että siellä on jotain minkä takia pitää päättää raskaus. Koitan miettiä keiden kanssa haluaisin puida sitä sitten

Työnteko meinaa olla aika haastavaa. Mulla oli tänään iltapäivän kestävä teams koulutus, pystyin onneksi olla etänä mutta hirveä huimauskohtaus alkoi ennen palaveria ja lisäksi iski huono olo, tuntui ettei mitenkään tästä selviä kun piti vielä olla skarppina koko ajan. Muina päivinä on joutunut tappelemaan väsymystä vastaan mutta nyt vielä tuo huimaus… hyi 😵‍💫

Mä olin tänään rohkea ja varasin varhaisultran. Menen niin et pitäis olla 7+1. Ja soitin neuvolaankin, ärsyttää kyl joutua sit perumaan kaikkia 😂

Onpa inhottavaa, jos työnteko hankalaa oireiden takia. Tosin itse mielelläni voisin ottaa jotain oireita, niin tuntuis vähän todellisemmalta. Onneks rinnat edes vähän aristaa ja tietty tää suun kuivuminen, mikä alkoi jo dpo 11!

Itse kans varasin varhaisultran 6+6. Otan nyt pienen riskin tuon kanssa, mut en malta odottaa. Tuohonkin kuitenkin vielä aikaa 😬

Työnteko meinaa olla aika haastavaa. Mulla oli tänään iltapäivän kestävä teams koulutus, pystyin onneksi olla etänä mutta hirveä huimauskohtaus alkoi ennen palaveria ja lisäksi iski huono olo, tuntui ettei mitenkään tästä selviä kun piti vielä olla skarppina koko ajan. Muina päivinä on joutunut tappelemaan väsymystä vastaan mutta nyt vielä tuo huimaus… hyi 😵‍💫
Tuo huimaus on varmasti tosi ikävää. 😩 Muistan, et itsellä oli ekassa matkapahoinvointia, joka ilmeni just huimauksena.

Hej alla, först hade min syster yrsel under graviditeten, och nu har min fru samma symptom, så jag tror att det är normalt

Kovasti olen yrittänyt miettiä tapoja joilla paljastaa raskaus jouluna 😅 me ollaan koko minun perhe aina samassa paikassa, niin kaikki sais yhtäaikaa tietää. Ikävä kyllä nt- ultra ei ole kerenny olla silloin. Mutta haluan silti kertoa. Onko hyvä ideoita kellään. Olen miettinyt jotain lahjaa jolla kerron. Tai arvoitusta. Tai Tai..
Isänpäiväksi haluan ostaa miehelle myös jotain. En osaa vielä päättää sitäkään 😅

@problemsolved me luultavasti kerrotaan kummankin vanhemmille jouluna, ollaan kumpikin ainoita lapsia ja tämä on ensimmäinen lapsenlapsi. Minä haluan kertoa mun vanhemmille siten että ostan heille yhteiseksi lahjaksi Mauri Kunnaksen isovanhempien kirjan jonne väliin tulisi ultrakuva. Ehdotin miehelle että voidaan hänen vanhemmille ostaa samanlainen mutta ei ihan innostunut siitä, saa minun puolestani keksiä itse miten heille kerrotaan 😄 olen kauan sitten nähnyt tuon isovanhempien kirjan ja ihastunut siihen, silloin jo päätin jos joskus vauva tulee niin tuon ostan mun vanhemmille 🙈

Takaisin