Mies on halunnut tietää joka testaamisen, joten ei mitenkään erityistä kertomisessa. Toki olin aluksi varma kemiallisesta ja vasta tänään, kun selvästi vahvistunut, eli voi sanoa että kemiallisen riskin vois uskoa olevan ohi, osasin olla onnellinen plussasta. Kovasti Yritin laskea, että saadaanko nt ultra ennen joulua, mutta ei varmaan. Rv 12 just joulupyhien viikolla. En sitten tiedä kerrotaanko silloin vai ei perheelle. Muille vasta sitten kun on pakko, eli kun alkaa näkymään. Töissä viimeistään helmikuussa, että saa hyvin aikaa löytää sijaisen.
Pakkohan tulevalle isälle on ostaa joku isänpäivälahja.
Pakkohan tulevalle isälle on ostaa joku isänpäivälahja.
Mua vähän jännitti kertoa miehelle, kun alunperin oli tarkoitus aloittaa yritys vasta loppuvuodesta ja tiedän, että mies vähän stressaa raha-asioista kun nyt tuleekin sit vähän aikaisemmin. Mut hyvin hän asian otti ja lohdutti, että asiat järjestyy aina. Ei tosiaan osattu odottaa, et näin nopeasti tärppäisi.
Mä tilasin myös 2kpl viikkonäyttöisiä testejä, jotta voi testata loppuviikosta ennen isänpäivää -> me aateltiin silloin heittää esikoiselle "isoveli" paita päälle isänpäivä lounaille, jos viikkonäyttö näyttää joko 2-3 tai +3 ...luulen että 2-3. Sitten viikon päästä vielä yksi testi koska why not xD
Mäkin olen aika tunnetusti "alkoa ottava juhlija ja jatkot kivoja" -tyyppi, niin pitää vähän tuumailla jotain strategiaa
Onneksi mun huonekaveri ei juo alkoa ja työkaverit pitkälti miehiä niin eivät ole niin tarkkasilmäisiä kuin naiset - ja jos huonekaverille pitää kertoa niin hän osaa kyllä pitää salaisuuden