Tää on kiva idea. Laitetaan itsellekin harkintaanIhania tapoja kertoa <3 Meillä ajatuksena jo nyt isänpäivänä tosiaan pistää taaperolle "ylennetty isoveljeksi" paita päälle :D Viimeksi sniiduiltiin tietoa enemmän ja edelleen toki mietityttää riskit, mutta isänpäivä tulee niin sopivasti että aateltiin hyödyntää :) Teen viel su aamuna varulta viikkonäytön ja sillä mennäänMä koitan saada neuvolan ja nt-ultran vielä ennen joulua, jotta saasitten joulupaketteihin ultrakuvia tai käydään teettämässä joku ihan perhekuva, jossa uusin tulokas mukana ja se sitten isovanhemmille
Mulla kans rv 12 jouluviikolla. Miettinyt myös, miten nt-ultran kanssa, varmaan menee sitten joulun jälkeen
Mä koitan saada neuvolan ja nt-ultran vielä ennen joulua, jotta saasitten joulupaketteihin ultrakuvia tai käydään teettämässä joku ihan perhekuva, jossa uusin tulokas mukana ja se sitten isovanhemmille
Väsymystä on enemmän ja vähemmän sekä nännit on arat enemmän ja vähemmän. Meillä on vu vasta ens viikon torstaina ja jännittää kyllä kovin, mulla on siinä pe-la yksi tapahtuma, missä oon edustamassa ja on kyllä tosi ikävää mennä, jos saa huonoja uutisia
Viikkojen puolesta voisi mennä jo aikasemminkin, mutta ei oikein saa aikatauluja natsaamaan ja toisaalta ajattelen, että kun tuolloin on 7+5 (tai 7+3) niin sitten on enää se reilut 4 viikkoa nt-ultraan et tulee hyvin ns. puoliväliin. Noh onneksi tässä on esikoisen synttäriä ja muuta mihin saa ajan kulumaan. Mut on nää ekat viikot kyllä niiin raskaita itselle ainakin henkisesti. Kun on kerran kokenut keskenmenon niin on tosi vaikea luottaa, vaikka onnistuneitakin raskauksia on jo se kaksi takana