Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania tapoja kertoa <3 Meillä ajatuksena jo nyt isänpäivänä tosiaan pistää taaperolle "ylennetty isoveljeksi" paita päälle :D Viimeksi sniiduiltiin tietoa enemmän ja edelleen toki mietityttää riskit, mutta isänpäivä tulee niin sopivasti että aateltiin hyödyntää :) Teen viel su aamuna varulta viikkonäytön ja sillä mennään :Winking Face: Mä koitan saada neuvolan ja nt-ultran vielä ennen joulua, jotta saasitten joulupaketteihin ultrakuvia tai käydään teettämässä joku ihan perhekuva, jossa uusin tulokas mukana ja se sitten isovanhemmille
Tää on kiva idea. Laitetaan itsellekin harkintaan 😍

Mulla kans rv 12 jouluviikolla. Miettinyt myös, miten nt-ultran kanssa, varmaan menee sitten joulun jälkeen 😩

Mies varmaan pal
Onko muita joilla rv 12 tulee juuri jouluviikolla. Mihinköhän kohtaan se nt-ultra tulee.. Mulla on 11+0 juuri aattona. Tällä hetkellä luulen että odotan kertomista jouluun. Meillä on suht tuore suhde ja uskon että se on pieni hämmennys kaikille silloinkin 😅 jo se että ollaan puhuttu talon ostamisesta yhdessä on saanut ihmettelyä. Vaikka siis koko perhe on ystävällinen ja tukeva. Mutta puolet perheestä on nähny miehen vain kerran, kun asutaan niin kaukana.

En tiiä millon mulla tulee, mutta täällä ei viimeksi saanut ultraa kun 12+0 aikasintqqn

Jouluaatto tulee olemaan 12+6 jos nyt oikein katsoin. Eli oletan ja toivon ultran olevan ennen joulua 😅 vitsit mun on jotenkin vieläkin niin vaikee hahmottaa noita viikkoja 😂

Takaisin