Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kävin juuri tänään labrassa koska eilen alkoi tulla verta ja vielä aika reilusti. Tänään tullut onneksi vähemmän, joten ehkä päästään säikähdyksellä? Ultraan en päässyt koska kuulemma olisi pitänyt olla yli 6 viikkoa (tänään 6+0), mutta hcg 32738. Torstaina seuraava verikoe ja soitellaan tuloksista. Ilmeisesti tuo on nyt aika korkea, mutta vielä normaali?
Vähän turhauttaa ettei voitu tarkistaa onko kaikki ok...

Kävin juuri tänään labrassa koska eilen alkoi tulla verta ja vielä aika reilusti. Tänään tullut onneksi vähemmän, joten ehkä päästään säikähdyksellä? Ultraan en päässyt koska kuulemma olisi pitänyt olla yli 6 viikkoa (tänään 6+0), mutta hcg 32738. Torstaina seuraava verikoe ja soitellaan tuloksista. Ilmeisesti tuo on nyt aika korkea, mutta vielä normaali?
Sympatiat vuodon aiheuttamasta huolesta ❣️ Toivottavasti on vain harmitonta!

Mulla tullut myös läpi lauantain ja tänään taas pikkusen. Vitsi että on inhottavaa. Keskiviikkona neuvola ja mietin juuri, kysynkö asiasta siellä vai soitanko huomenna johonkin. Ei vaan taideta mitään koommin tarkastella, kun ei muita oireita, kipuja ym. ole.

Mulla tullut myös läpi lauantain ja tänään taas pikkusen. Vitsi että on inhottavaa. Keskiviikkona neuvola ja mietin juuri, kysynkö asiasta siellä vai soitanko huomenna johonkin. Ei vaan taideta mitään koommin tarkastella, kun ei muita oireita, kipuja ym. ole.
Vuoto on tosi inhottavaa, koska aiheuttaa huolen siitä, jos jokin onkin pielessä! Itsellä ei tässä raskaudessa ole vuotanut, mutta edellisissä on ollut sekä vaarallista että vaaratonta vuotoa. Vuoto sai aina niin lamaantuneeksi että jouduin lähtemään töistäkin pois. Toivottavasti sinulla on sitä vaaratonta! 🌈

Meilläkin tulee olemaan hieman enemmän ikäeroa lapsilla, kun esikoinen täytti kesällä 10 ja kuopus 8. Huvittavaa, kun neuvolaan soittelin kesällä kesken menneestä raskaudesta, niin hän oletti tämän raskauden olevan eri miehelle ku aiemmat lapset. 😅 Totesin hieman jopa hämmästyneenä, että eeeei ku ihan sama isä on tällä tulevalla, ku aiemmillakin. Niin nyt sitten tästä raskaudesta soitettaessa neuvolaan hän kysyi uudestaan, että minkä ikäisiä aiemmat lapset on ja onko miehellä entuudestaan lapsia. 😅🙈

Käytiin yksityisellä ultrassa sitten. Löytyi hematooma, joka aiheuttaa vuodon. Eli nyt ollaan ihan rauhaksiin ja toivotaan parasta.

Syke löytyi ja koon mukaan ollaan pari päivää pidemmällä kuin pitäisi, joka on yllättävää. Kuukautisista laskettuna tänään olisi 5+6, ovulaatiosta laskettuna 6+1, ja koon mukaan 6+3. Kiva kun saa loikata vähän ajassa eteenpäin. 🤭

Tiedän miltä susta tuntuu ❤️

Käytiin yksityisellä ultrassa sitten. Löytyi hematooma, joka aiheuttaa vuodon. Eli nyt ollaan ihan rauhaksiin ja toivotaan parasta.

Syke löytyi ja koon mukaan ollaan pari päivää pidemmällä kuin pitäisi, joka on yllättävää. Kuukautisista laskettuna tänään olisi 5+6, ovulaatiosta laskettuna 6+1, ja koon mukaan 6+3. Kiva kun saa loikata vähän ajassa eteenpäin. 🤭
Huippu juttu!!! Ei aina oo kyse siitä pahimmasta 🙏

Mites te joilla pahoinvointia. Miten ootte selättäny ja mielenkiinnosta että kauan on kestäny jos on ollu aiemmissa raskauksissa?😁

Mites te joilla pahoinvointia. Miten ootte selättäny ja mielenkiinnosta että kauan on kestäny jos on ollu aiemmissa raskauksissa?😁
Mulla kestänyt reilun kuukauden. Rv 10 tietämissä alkanut hellittää. Sitä odotellessa 😅 Nyt meneillään 7+2

Huomiselle nyt päätin varata ajan ultraan. Rv 10+4, mitään raskausoireita ei enää ole eikä kotidoplerikaan löydä muuta kuin minun omat sykkeet.

Tänään tehtiin viimeinen palvelus meidän 17-vuotiaalle pikkuKissalle 😭🌟 Vakavasti sairas kissa rupesi rupesi yöllä vuotamaan verta alapäästä, mietin käykö minulle myös noin ja milloin.

Lempeitä ajatuksia kaikille 💞

Olo on kyllä ihan lyöty.

Huomiselle nyt päätin varata ajan ultraan. Rv 10+4, mitään raskausoireita ei enää ole eikä kotidoplerikaan löydä muuta kuin minun omat sykkeet.

Tänään tehtiin viimeinen palvelus meidän 17-vuotiaalle pikkuKissalle 😭🌟 Vakavasti sairas kissa rupesi rupesi yöllä vuotamaan verta alapäästä, mietin käykö minulle myös noin ja milloin.

Olo on kyllä ihan lyöty.
Pidetään peukkuja huomiselle. Toivottavasti kaikki olisi hyvin vaikka oireet hävinny 💕

Näin itse myös unta yksi yö että aloin vuotamaan. Kauheeta oli herätä aamulla ja äkkiä juoksin vessaan, onneksi oli vaan unta! Toivotaan että kaikilla menisi kaikki hyvin💕

Olo on kyllä ihan lyöty.
Toivottavasti kaikki huomenna kuitenkin hyvin ❤️
Mullakin on huomenna ultra mikä jännittää kovasti, viikkoja vasta 7+jotain, mietin just et en tiedä huojentaako se huominen mitään kuitenkaan vaikka sydänäänet löytyisikin 😔

Toivottavasti kaikki huomenna kuitenkin hyvin ❤️
Mullakin on huomenna ultra mikä jännittää kovasti, viikkoja vasta 7+jotain, mietin just et en tiedä huojentaako se huominen mitään kuitenkaan vaikka sydänäänet löytyisikin 😔
Varhaisultrassa käyty ja tosiaan raskaus mennyt kesken. Surullinen juttu, mutta ei täysin yllättänyt. Haikein mielin jätän ryhmän, ihania odotuksen päiviä kaikille :Two-hearts:

Varhaisultrassa käyty ja tosiaan raskaus mennyt kesken. Surullinen juttu, mutta ei täysin yllättänyt. Haikein mielin jätän ryhmän, ihania odotuksen päiviä kaikille :Two-hearts:
Voi ei! Otan osaa suruun! 🥺💔

Takaisin