Osanotto suruun. Kaikkea hyvää jatkoonUltrassa käyty. Löytyi alku, mutta ei sykettä. Raskaus vastasi viikkoja 7+5.
Harmittaa,mutta arvasin tämän.
Paska.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Osanotto suruun. Kaikkea hyvää jatkoonUltrassa käyty. Löytyi alku, mutta ei sykettä. Raskaus vastasi viikkoja 7+5.
Paska.
VoimiaVarhaisultrassa käyty ja tosiaan raskaus mennyt kesken. Surullinen juttu, mutta ei täysin yllättänyt. Haikein mielin jätän ryhmän, ihania odotuksen päiviä kaikille
Voimia myös sinneUltrassa käyty. Löytyi alku, mutta ei sykettä. Raskaus vastasi viikkoja 7+5.
Paska.
Mulla on ollut kaikissa raskauksissa lievähköä pahoinvointia, oksentanut olen 0–3 kertaa sen takia (tässä ja viime raskaudessa en ole oksentanut kertaakaan). Etovaa oloa on kuitenkin ollut selvästi. Muistaakseni on mennyt aina ohi noin viikkoon 13 mennessä.Mites te joilla pahoinvointia. Miten ootte selättäny ja mielenkiinnosta että kauan on kestäny jos on ollu aiemmissa raskauksissa?
Joo saman oon kyllä huomannut että säännöllinen ruokailu vaikka ei niinkää tekis mieli kunnon ruokaa. Kiitos kuitenkin tästäMulla on ollut kaikissa raskauksissa lievähköä pahoinvointia, oksentanut olen 0–3 kertaa sen takia (tässä ja viime raskaudessa en ole oksentanut kertaakaan). Etovaa oloa on kuitenkin ollut selvästi. Muistaakseni on mennyt aina ohi noin viikkoon 13 mennessä.
En siis ehkä ole paras sanomaan vinkkejä, kun on ollut lievää, mutta yhden selkeän pahan olon lieventäjän olen keksinyt. Pitää syödä säännöllisesti kunnon ruokaa. Esim. tänään tuli tosi oksettava olo yhtäkkiä iltapäivällä, kun en ollut syönyt pitkään aikaan ja sitä ennen olin ensin pyöräillyt muutaman kilometrin ja sitten tehnyt pihahommia, eli liikkumista oli tullut.
Niitä on monella jo tulossa, tuolta salaiselta puolelta löytyy ihan listaakin, kun sinne puolelle tulette Tällä avoimella puolella ei ainakaan itsellä tule enää jaettua ajatuksia, että pysyy kaikki viestit vain meidän ryhmäläisten kesken. Kannattaa mahdollisimman pian naputella se 30 viestiä tänne täyteen ja pyytää sit sitä pääsyä salaiselle jatkamaan keskusteluja!Millain teillä muuten on NP-ultra-aikoja? Mulla on ensi viikon loppupuolella. Tuntuu kuin aika olisi mennyt yllättävän nopeasti.
Joo kovasti yritän keksiä keskustelun aiheita jotta sais vielä muutaman viestin niin 30 on täynnä ja voi siirtyä sinne salaiselle puolelleNiitä on monella jo tulossa, tuolta salaiselta puolelta löytyy ihan listaakin, kun sinne puolelle tulette Tällä avoimella puolella ei ainakaan itsellä tule enää jaettua ajatuksia, että pysyy kaikki viestit vain meidän ryhmäläisten kesken. Kannattaa mahdollisimman pian naputella se 30 viestiä tänne täyteen ja pyytää sit sitä pääsyä salaiselle jatkamaan keskusteluja!
Leikkinurkkaan vaan spämmiä menemään :DJoo kovasti yritän keksiä keskustelun aiheita jotta sais vielä muutaman viestin niin 30 on täynnä ja voi siirtyä sinne salaiselle puolelle
No sitäki oon yrittäny mut en oo osannu läytäö oikeeta sivustoa voisko joku ihan linkata sen tähän ni uunoki löytäsLeikkinurkkaan vaan spämmiä menemään :D
En oo vielä, nyt alkaa olla aika näppäimillä ja haluisin päästäki jakaa enempi omia ajatuksiaMitäs tänne, vai onko kaikki siirtynyt jo salaiselle puolelle?
Meikältäkin vielä puuttuu viestejä Hiljentynyt selkeästi on, et vissiinpä suurin osa on jo päässyt siirtymään. Minkäslainen viestipotti sinulla kasassa?Mitäs tänne, vai onko kaikki siirtynyt jo salaiselle puolelle?
Tän viestin jälkeen puuttuu vielä 14 viestiä. Mutta ei tainnu siis vielä tälle viikonlopulle saada viestejä/hyväksyntää täyteen.Meikältäkin vielä puuttuu viestejä Hiljentynyt selkeästi on, et vissiinpä suurin osa on jo päässyt siirtymään. Minkäslainen viestipotti sinulla kasassa?
Joo 30 viestiä pitäis tulla. Ja ohje, että tässä kesäkuisten ryhmässä.Eli 30 viestiä pitäisi koittaa rustailla että pääsee salaiseen ryhmään ?
Ainahan voi harrastaa yksin puhelua, vaikka se aika tylsääkin on. Mutta sit monesti loppukuun odottajilla on se haaste, että siellä salaisella puolella alkaa olla jo niin tuttua porukkaa toisille, että haastavaa hypätä mukaan juttuun keskenkaiken.Joo salaiselle puolelle on siirtynyt itselläki keskustelut menkää leikkinurkkaan, tulee äkkiä viestiraja täyteen!
Onhan tää vähän kinkkinen, ku meille joilla alkukuusta laskettu niin porinaa riittää täällä alkuun kun pitää se 500 viestiäkin saada yhteensä täyteen ennenkuin salainen edes aukeaa... Ja sitten saattaa vähän tyssätä täällä toisella puolen keskustelut ja hankalampi saada loppukuun odottajilla tai myöhään mukaan tulleilla viestit täyteen kun muut siirtynyt salaiselle puolelle!