Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heips, mua kiinnostaa löytyykö täältä vertaisia joilla lapsille tulee iso ikäero ja eri iskä 😅
Mun esikoinen siis täyttää 10 ennen tämän beben syntymää ja uuden vauvelin isän kanssa ollaan yhdessä oltu vasta vajaa vuosi ja yhdessä asuttu n. kuukausi. Asiat on tapahtuneet nopeasti ja jos tämä on itellekkin ollut tiivis tahti niin esikoinen se vasta sekaisin onkin. Hän on kovin mustasukkainen pelkästään uudesta poikaystävästä ja vielä en ole uskaltanut edes kertoa että tänne on tulossa sitten vielä vauvakin. Toki olen sanonut että toivoisin hänestä tulevan joskus vielä isosisko johon hän kertoo vain vihaavansa vauvoja eikä ikinä aio sen ”rääpäleen” lähellä olla jos sellainen tulee.
Moikka, mulla aikaisemmat lapset 11v ja 7v. Tulevalla vauvalla tulee olemaan eri isä kuin heillä. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja asuttu jo yli vuosi yhdessä. Mutta silti jännittää kertoa lapsille. Ajattelin kertoa vasta sitten kun rv 12 ultra ollut. En yhtään osaa sanoa miten tulevat reagoimaan🙈 toki ajattelin järjestää sellaiset juhlat että juhlitaan ns. Sitä että heistä tulee isosisaruksia, eikä ekana sitä että tulee vauva. Joten jos huomion siirtäminen heihin helpottaisi asian hyväksymistä 😊

Moikka, mulla aikaisemmat lapset 11v ja 7v. Tulevalla vauvalla tulee olemaan eri isä kuin heillä. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja asuttu jo yli vuosi yhdessä. Mutta silti jännittää kertoa lapsille. Ajattelin kertoa vasta sitten kun rv 12 ultra ollut. En yhtään osaa sanoa miten tulevat reagoimaan🙈 toki ajattelin järjestää sellaiset juhlat että juhlitaan ns. Sitä että heistä tulee isosisaruksia, eikä ekana sitä että tulee vauva. Joten jos huomion siirtäminen heihin helpottaisi asian hyväksymistä 😊
Ihanalta idealta kuulostaa tuo juhla 😍 mä haluaisin jotenkin ite kertoa jo ihan näillä näppäimillä jotta voitaisiin sitten yhdessä alkaa totuttelemaan asiaan ja löytää siitä myös niitä positiivisia puolia 😇

Heips, mua kiinnostaa löytyykö täältä vertaisia joilla lapsille tulee iso ikäero ja eri iskä 😅
Mun esikoinen siis täyttää 10 ennen tämän beben syntymää ja uuden vauvelin isän kanssa ollaan yhdessä oltu vasta vajaa vuosi ja yhdessä asuttu n. kuukausi. Asiat on tapahtuneet nopeasti ja jos tämä on itellekkin ollut tiivis tahti niin esikoinen se vasta sekaisin onkin. Hän on kovin mustasukkainen pelkästään uudesta poikaystävästä ja vielä en ole uskaltanut edes kertoa että tänne on tulossa sitten vielä vauvakin. Toki olen sanonut että toivoisin hänestä tulevan joskus vielä isosisko johon hän kertoo vain vihaavansa vauvoja eikä ikinä aio sen ”rääpäleen” lähellä olla jos sellainen tulee.
Helou,

Täällä kans isolla ikäerolla. Mulla esikoinen myös täyttää 10 ensvuonna marraskuussa eli 9.5v ainaki ikäero. Mulla itelläni omaan isoveljeen 8.5v ikäeroa et aika hassu. Ollaan oltu nyt mieheni kanssa vajaa 2v ja hänellä 8 ja 5 vuotiaat lapset joten niidenkin kanssa suht isot ikäerot. Toisaalta kiva kun on apukäsiä tietyllä tapaa ja sitten taad miettii et voi toista ku on iha out kaikesta noiden isompien jutuista😅

Minulla on myös tilanne, että uuden miehen kanssa ensimmäinen raskaus ja ikäeroa aiemmassa liitoissa syntyneisiin lapsiin on reilumminkin. Vanhin lapsi täytti juuri 11 v., toinen on 9 v. ja nuorin 5 v. Miehellä ei ole omia lapsia.

Tahkokaa viestimäärä täyteen tuolla leikkinurkassa! Vaikka niissä ketjuissa ei useimmissa muuten suoraan sanottuna mitään järkeä ole, niin viestimäärän kerrytykseen sopivat. Äkkiä saa 20 viestiä, jos siellä on muitakin leikkimässä.

Tahkokaa viestimäärä täyteen tuolla leikkinurkassa! Vaikka niissä ketjuissa ei useimmissa muuten suoraan sanottuna mitään järkeä ole, niin viestimäärän kerrytykseen sopivat. Äkkiä saa 20 viestiä, jos siellä on muitakin leikkimässä.
Miten sinne löytää, oon nii huono täällä vielä😅

Mulla iski eilen illalla jotenkin olo, et ei tää alku jotenkin hyvältä vaikuta (myöhäinen plussa). Tänään oli tosi vahvasti olo, että kesäkuinen vauva on ihan utopinen ajatus. Ei tuntunut ollenkaan todelliselle, että tää jatkuis ja kesällä olis vauva. Nyt pääsin lopulta tekemään tän aamun testin, kun mies kävi kaupasta hakemassa lisää. Negatiivinen oli tai melkein. Eli kemialliseksi jäi tämäkin. :Broken Heart:Onnellista odotusta teille muille :Heavy Black Heart:
Olen tosi pahoillani 💔

Minä menin tänään naistentautien päivystykseen kun vuotoa vaan tuli enemmän ja pientä menkkamaista jomotustakin oli. No sykettä ei enää ollut, pieni oli kuollut kohtuun viikkojen mukaan melkein heti sen varhaisultran jälkeen. 💔 Poistan itseni listoilta.
Voi kamala. Tosi surullinen juttu. Voimia sinulle 💔💔💔

Siis meillä on wellsinen tilanne,että minulla asuu kotona vielä 21 ja 18-vuotiaat lapset,jotka on kovin innoissaan uutisesta.
Miehellä on edellisestä liitosta 15 ja 17-vuotiaat lapset,jotka eivät vielä tiedä raskaudesta mitään. 15-vuotiaalle uutinen ei tule olemaan mieluisa.. odotellaan nt-ultraa jonka jälkeen ajateltiin kertoa muille.
Lapsi on meidän ensimmäinen yhteinen ja molemmilla meillä on ikää +40-vuotta.

Saapa nähdä, raskausoireet loppui tällä viikolla. Kontrasti edellisiin viikkoihin aika suuri. Huomenna olisi rv 10+0

Huomenna olisi myös verikokeet, mitä luulette antaako verikokeet osviittaa onko raskaus mennyt kesken? HcG-pitoisuudessa esim.
On kyllä todella ahdistavaa aikaa tämä kun vatsa on kuin pyykkilauta mutta ei ole tippaakaan verta tai vihlaisuja tullut.

Epätoivoinen olo kerrassaan 😔

Takaisin