Moikka, mulla aikaisemmat lapset 11v ja 7v. Tulevalla vauvalla tulee olemaan eri isä kuin heillä. Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja asuttu jo yli vuosi yhdessä. Mutta silti jännittää kertoa lapsille. Ajattelin kertoa vasta sitten kun rv 12 ultra ollut. En yhtään osaa sanoa miten tulevat reagoimaan toki ajattelin järjestää sellaiset juhlat että juhlitaan ns. Sitä että heistä tulee isosisaruksia, eikä ekana sitä että tulee vauva. Joten jos huomion siirtäminen heihin helpottaisi asian hyväksymistäHeips, mua kiinnostaa löytyykö täältä vertaisia joilla lapsille tulee iso ikäero ja eri iskä
Mun esikoinen siis täyttää 10 ennen tämän beben syntymää ja uuden vauvelin isän kanssa ollaan yhdessä oltu vasta vajaa vuosi ja yhdessä asuttu n. kuukausi. Asiat on tapahtuneet nopeasti ja jos tämä on itellekkin ollut tiivis tahti niin esikoinen se vasta sekaisin onkin. Hän on kovin mustasukkainen pelkästään uudesta poikaystävästä ja vielä en ole uskaltanut edes kertoa että tänne on tulossa sitten vielä vauvakin. Toki olen sanonut että toivoisin hänestä tulevan joskus vielä isosisko johon hän kertoo vain vihaavansa vauvoja eikä ikinä aio sen ”rääpäleen” lähellä olla jos sellainen tulee.