Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulin kotiin, mies ei sanonu heti mitään. Kysyi hetken päästä, et teitkö tänään töitä kahden edestä. Hetken olin silleen :Eyes:, mut hän tarkottikin, et kun hän oli lasten kanssa kotona tänään ja mä ainoostaan töissä. Vastasin sit, et "No joo kyl mä tavallaan tein kahden edestä :Winking Face::Winking Face::Winking Face::Winking Face::Winking Face::Winking Face::Winking Face::Winking Face::Winking Face:". Mut ei se tajunnu, rupes puhuu muusta. 😅 Mut sit hetken päästä tokas kysyvästi, et "et sit oo raskaana?" kun oli nähny testin. "Katoitsä sitä testiä?" "Joo joo oli vaan yks viiva." "No katoppa uudestaan." 😅 Ei sit uskonu mua, luuli, et huijaan (siis miks tommosesta huijais? :No Evil Monkey:). Meni sit lopulta katsomaan ja totes, ettei kyl edelleenkään näe toista viivaa. 😅 Piti sit vakuutella, et kyl siinä on.

Mut kieltämättä alko itekin nyt vähän jänskättää, et entä jos se nyt onkin vaan kuuluisa viivanpaikka. Musta siinä on kyl punerrus ja siis ikinä en oo mitään vääriä haamuja tai viivanpaikkoja saanu. Kaikki haamujen esiäiditkin on aina päätyneet vauvaksi asti. Mut jos nyt osu eka kerta? 🫣 No huomenaamulla testaan uudestaan.
Mulla oli kesäkuussa hädin tuskin havaittava haamu, sama tuli myös toisen merkin testiin samana päivänä. Ei ollut viivanpaikka. Seuraavana päivänä edellistäkin haaleampi ja sitä seuraavana ei mitään. Menkat alkoi muutaman päivän myöhässä, eli oli kemiallinen raskaus. Itse en usko viivanpaikkoja olevan olemassakaan, vaan haamut jotka ei vahvistu, ovat todennäköisesti (bio)kemiallisia raskauksia. Toivottavasti sinun viivat vahvistuu ja pieni pysyy matkassa. :red-heart: Dpo:n puolesta ainakin vielä hyvät mahdollisuudet, että on vaan niin alussa vielä. :smiling-eyes:
 
Mulla oli kesäkuussa hädin tuskin havaittava haamu, sama tuli myös toisen merkin testiin samana päivänä. Ei ollut viivanpaikka. Seuraavana päivänä edellistäkin haaleampi ja sitä seuraavana ei mitään. Menkat alkoi muutaman päivän myöhässä, eli oli kemiallinen raskaus. Itse en usko viivanpaikkoja olevan olemassakaan, vaan haamut jotka ei vahvistu, ovat todennäköisesti (bio)kemiallisia raskauksia. Toivottavasti sinun viivat vahvistuu ja pieni pysyy matkassa. :red-heart: Dpo:n puolesta ainakin vielä hyvät mahdollisuudet, että on vaan niin alussa vielä. :smiling-eyes:
No mä oon miettiny vähän samaa, et oisko kaikki viivanpaikat vaan kemiallisia. Ja siis jos nyt viiva katoais, niin kemiallisena ehdottomasti pitäisiin. Mut eipä sillä loppujen lopuks väliä kummin on. Tai no ehkä jos tulee paljon kemiallisia niin sit voi siihen jtn hoitoa hakea. Mut eniveis, pitää nyt vaan odotella. :Eyes:
 
🫂 @Mustikkatäplä .

Täällä kaiketi 4+5/5+2 riippuen millä sivustolla/sovelluksella katsoo.
Tein vain kaksi testiä toissapäivänä, aamuvirtsasta ja päivä -molemmissa näkyvät (toki ei räikeät) viivat. Luulen, että me luotetaan näihin ja mennään rauhakseen eteenpäin. 😊

Varhaisultra varattu, neuvolaan soitan huomenna. Oireita on, joten se toki rauhoittaa. Ihanaaaaaa olla taas näissä ryhmissä. 🥹
 
Vähän tuntuu hassulta, ettei vielä ole tehty verikoetta, joten teen parin päivän välein kotitestejä varmistaakseni, että en oo kuvitellut koko asiaa. 😅 Tänään 5+2 ja molemmat viivat on yhtä tummia. Meneeköhän tää vihdoin kaaliin varhaisultrassa sit kahden viikon päästä? 😅
 
Kiva tulla tänne toukokuisiin.

Tosiaan mulla on pitkä kierto ja epäsäännöllinen. Sain positiivisen ovulaatiotestin kp 26. Pari päivää positiivisen ovulaatiotestin jälkeen olin varma että on tärpännyt kun oli kaikenlaisia tuntemuksia. Sitten dpo 4-10 ei ollu mitään. Olin varma ettei oo tärpänny. Tein dpo 8 ja 9 varhaiset raskaustestit ja ne oli negatiivisia. Dpo 11 alkoi menkkakivut mutta ne muuttui dpo 12 illalla vähän erityyppiseksi kivuiksi kuin menkkakivut. Oon reissussa ja ostin sitte dpo 12 varhaisen raskaustestin jonka tein dpo 13 aamuyöllä klo 4 herättyäni vessahätään. Positiivista näytti.😍 Nyt vaan täytyy toivoa että pieni pysyy mukana loppuun asti.🙏
 
Tänään viikkoja 7+0 ja tuntuu ettei aika etene lainkaan. Kaksi viikkoa seuraavaan ultraan. Toivottavasti silloin kaikki hyvin ja saisin sen jälkeen vähän mielenrauhaa🙏
 
🫂 @Mustikkatäplä .

Täällä kaiketi 4+5/5+2 riippuen millä sivustolla/sovelluksella katsoo.
Tein vain kaksi testiä toissapäivänä, aamuvirtsasta ja päivä -molemmissa näkyvät (toki ei räikeät) viivat. Luulen, että me luotetaan näihin ja mennään rauhakseen eteenpäin. 😊

Varhaisultra varattu, neuvolaan soitan huomenna. Oireita on, joten se toki rauhoittaa. Ihanaaaaaa olla taas näissä ryhmissä. 🥹
Raskaustestit vaihtukin negatiivisiksi, joten luulen poistuvani täältä. 🫠

Tsemppiä ja tarrasukkia kaikille! ❤️
 
Tämä ketju saa kyllä aivan varpailleen oman ultran kanssa. Illalla se on menoa. Joudun menemään vielä yksin...

Olen niin pahoillani kaikkien menetyksen kokeneiden puolesta. ♥️
 
Meillä päättyi tämä taival menetykseen 7+2 varhaisultrassa todettu keskenmeno 🥺❤️ heippa kaikki

Jaksamista paljon!😔💔

@Sävellä joudun kans menemään yksin ylihuomenna kun ei saatu tälle viikkoa aikatauluja sopimaan enkä malta odottaa ensi viikkoon 😅 ajattelin että jos tarvii niin käydään sit uudestaan. Oishan se kiva että ois henkinen tuki ylihuomennakin, ajomatkakin on tunnin verran suuntaansa.
Tsemiä iltaan!! 🙏😊
 
Jaksamista paljon!😔💔

@Sävellä joudun kans menemään yksin ylihuomenna kun ei saatu tälle viikkoa aikatauluja sopimaan enkä malta odottaa ensi viikkoon 😅 ajattelin että jos tarvii niin käydään sit uudestaan. Oishan se kiva että ois henkinen tuki ylihuomennakin, ajomatkakin on tunnin verran suuntaansa.
Tsemiä iltaan!! 🙏😊

Äh, onpa kurjaa ettei aikataulut osu teilläkään. Ainahan se olisi kivempi mennä yhdessä.

Meillä näyttää siltä, että mies on kaikki ultrat pois Suomesta, joka on tietysti tosi kurjaa, etenkin kun kyseessä on hänen ensimmäinen. Saattaa olla, että käydään sitten pari extraa yksityisellä..

Kunhan kaikki nyt olisi hyvin. 🥹
 
Takaisin
Top