Kylläpä aika hidastui heti plussatestin jälkeen! Tuntuu, että olisin tiennyt raskaudesta jo useita viikkoja, vaikka todellisuudessa olen tiennyt 2,5 päivää
Apua, voin kuvitella kuinka hitaasti päivät matelevat erityisesti ennen ultria jne.
Olo on tosi oireeton jos rintojen älytöntä aristusta ja aamuöistä valvomista ei lasketa. Sanoin miehelleni plussapäivänä (torstaina) että minähän en sitten testihulluksi ala, vaan teen vasta seuraavan viikon loppupuolella uuden testin. Noh, eilen tein jo yhden testin ja jospa pian sängystä noustessa toisen...
Miten muiden viikonloppu on sujunut?
Kuulostaa tutulta. Viikko plussasta ja tuntuu, että aikaa on mennyt pieni ikuisuus. Ehkä se liittyy siihen, että aika monta ajatusta ja kelaa on ehtinyt pyörittää tässä läpi.
Muhun pesi eilen varma fiilis siitä, että kaikki ei ole hyvin ja sain hienosti itselleni tosi kurjan olon koko päiväksi. Mitään merkkejä, vuotoa tms ei ole, päinvastoin, raskausoireita riittää, mutta mieli tekee tepposia.
Mulla on todella etovaa oloa, sellainen ruotsinlaivan dagen efter. Se iskee iltaisin klo 22-23 ja pyörittää pari tuntia. Sitten aamuisin herään 05-06 välissä samaan oloon.
Laatta ei ole toistaiseksi lentänyt kun kahdesti samana päivänä.
Lisäksi tissit on aivan järkyttävän kipeät ja turvonneet, vessassa saa rampata koko ajan ja väsymys on aivan kaamea. Tekisi mieli vain maata koomassa, vaikkei varsiniaesti nukuta.
Ultraan on vielä viikko. Juteltiin eilen, että jos aikaistaisin sitä, mutta siinä ei ole järkeä kun pitkän kierron vuoksi uskon, että muutenkin päivissä tulee muutama päivä takapakkia. Eikä kyllä kiinnosta kahdesti maksaa ultraa, joten sillä verukkeella yritän malttaa.
Soitin lapsettomuusklinikalle viikolla, kun olen luovuttanut munasoluja viimeksi kesän alussa ja sen jälkitarkastuksessa löytyi pieni polyyppi, jonka lääkäri olisi halunnut tarkistaa huuhtelemalla kohtua. En kuitenkaan kesän aikana mennyt, kun mies oli kotona ja halusin hyödyntää kierrot. Oli hauska soittaa, etten tule nytkään, koska olen raskaana.
Melko vuolaat onnittelut satoi sieltä. On naisen kroppa kyllä ihmeellinen. Luovutin kesäkuussa (kuudetta kertaa), samalla otettiin kierukka, siitä tyhjennysvuoto ja yhdet menkat väliin ennen kun tämä ihme alkoi.
Hassua ajatella, että voi olla niin, että lahjasolutyyppi kasvaa aikalailla yhtä aikaa. Se ehkä selviää (tai sitten ei) sitten 18v kuluttua.
Tulipas pitkä runo, pahoittelut!
Niin ja 6+0
"Ellemme tiedä, miten tulee käymään, olettakaamme, että käy hyvin."