Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jännä toi pahoinvointi, kun periaatteessa on loppunut. Mut sit tää flunssan lima saa tosi helposti yökkään ja toi penisilliini. Yäk. Ihan hirveä maku. Yökkään tyhjää, jos ehtii makua levitä suuhun.
Sit mä en pysty töissä syömään mitään valmisruokia. En ehdi aina tehdä eväitä, mukaan niin olis tosi jees, kun sais jotain valmisruokaa alas. Tänään lensi Vian pasta roskiin. Ei pysty. Yyh.
Sama mulla. Välillä herään öisin siihen, että kurkku täynnä limaa ja jäätävä yökkäys-fiilis, vaikka siis flunssaa nyt ei juuri kyllä ole meillä ollut.

Ja noi valmisruuat on täälläkin, vähän sama homma töihin mennessä kun ei aina tosiaan eväitä kerkeä tekemään niin mitäs sit syöt. Mä en muutenkaan pysty syömään mitään pastaruokia, ei vaan mene alas, edes itsetehdyt. En tiiä mikä niissä on...

Mä myös juuri kotiuduin nt-ultrasta....olipahan show kaikkinensa :tears:

Ensinnäkin nukuin taaperon kanssa vähän pommiin, ja juuri tämä aamu oli se kun hän ei halunnut olla kauhean yhteistyökykyinen. Noh, selvittiin suht ajoissa liikkeelle. Meiltä menee sellanen about tunti tuonne sairaalalle.
Olin sitten kiireessä napannut taaperon neuvolakortin mukaan, huomasin kun olin ajanut noin vartin. Totesin, että en käänny hakemaan vaikka periaatteessa aikaa olis ollut.

Ei siinä, olin ajoissa kaupungissa ja sellanen reilu 10min sairaalalle ni eikös motarilla ollut joku hakerekka tulessa. Just tuli paloautot ym ja jäin sitten siihen tunniksi venailemaan. Soittelin sit äitiyspolille, että tietävät mun olevan myöhässä ja onneks sinne olikin tullut ajoissa joku toinen pitkämatkalainen ja vaihtoivat meidän aikoja päittäin:tears:

Mut voin kertoa, että tuon jälkeen oli niin ahdistava olo, olin aivan satavarma, että jotain on pielessä kun lopulta pääsen ultraan. Ja vielä kun tosiaan yksin piti sinne mennä...

Kaikki kuitenkin oli niin kuin kuuluu, vilkas kaveri potki ja heilui siellä menemään. Vastasi täysin viikkojaan, joten la pysyy 22.5. Meillä otettiin se nt ja yhdistelmäseula, vaikka myös nipt tehtiin. Yhdistelmäseulassa oli matalat riskit, toivotaan että pysyvätkin siellä myös nipt-tuloksissa. Meillä saisi myös sukupuolen selvittää tuossa nipt:ssä, mutta me ollaan päätetty, että tämä saa olla yllätys loppuun saakka:red-heart:

Me käytiin tänään nt-ultrassa ja nyt kuumeilen niitä seulan tuloksia 😬 Ultrassa kaikki hyvin eikä sinänsä syytä pelätä mitään, mutta kuitenkin sitä jännittää vielä näin toisistaan irrallisilla tutkimustuloksilla. OmaKannassa on labroista vasta absoluuttiset tulokset, ei niin mom-korjattuja versioita, eli ei oikein pääse itsekään tulkitsemaan. Toivottavasti tulokset tulee nopeasti!

Me käytiin tänään nt-ultrassa ja nyt kuumeilen niitä seulan tuloksia 😬 Ultrassa kaikki hyvin eikä sinänsä syytä pelätä mitään, mutta kuitenkin sitä jännittää vielä näin toisistaan irrallisilla tutkimustuloksilla. OmaKannassa on labroista vasta absoluuttiset tulokset, ei niin mom-korjattuja versioita, eli ei oikein pääse itsekään tulkitsemaan. Toivottavasti tulokset tulee nopeasti!
Näetkö sä oma kannasta jotain verikoe tuloksia?
Mulla ei näy mitään, vaikka oon käynyt 1.5vkoa sit verikokeissa.

Mäkään en siis näe mitään tuloksia omakannassa. Sen yhdistelmäseulan tulokset laski tänään siellä ultrassa kun saivat niskaturvotuksen, ja nipt-tuloksesta soittavat parin viikon päästä. Tuntuu itsestä tosi hurjalta miten paljon nämäkin on edistyneet esikoisen ajoista, jolloin mitattiin pelkkä niskaturvotus....

Vaihteleepa paljon käytännöt ympäri Suomen. Meillä tulee omakantaan verikoetulokset.
Samoin nipt-tulokset tulevat Hyvikseen viikon päästä verikokeesta, jos kaikki on kunnossa. Jos olisi lisätutkimuksen aiheita, niin siinä tapauksessa soittaisivat.

Näetkö sä oma kannasta jotain verikoe tuloksia?
Mulla ei näy mitään, vaikka oon käynyt 1.5vkoa sit verikokeissa.
Joo mulla näkyy siellä Terveystiedot > Laboratoriotutkimukset. Sinne on ihan erikseen eritelty aivan jokainen tutkimustulos, mutta tietenkään nää sikiöseulontaan liittyvät tulokset ei sellaisenaan sano mitään.

Meille tuli just kirjeellä että tulokset oli normaalit😊

Odotan liikkeiden tuntemista ja sitä isoa mahaa niin paljon. Nyt jotenkin välillä unohtaa olevansa raskaana ja se tuntuu inhottavalta ja alkaa miettiä kaikkea kamalaa. Edellispäivänä olo vatsa kipeä ja mä itkin miehelle että jos se on listeria ja se sanoi että rauhoitu nyt hyvä ihminen, tuskin on.

Muoks. Otin tästä pois pohdinnan hankinnoista kun täällä on toi hankinnat-ketjukin

Takaisin