Yleinen keskustelu

Miten sitä jaksaa odottaa 18! Päivää varhaisultraan? M I T E N? 😂

Meidän myös täytyy jossain kohtaa raskautta alkaa tutkimaan isompaa asuntoa. Asutaan nyt pienessä kolmiossa, niin neliö seuraavaksi etsinnässä. Hyvällä paikalla.
 
Täällä alkaa pahoinvointi olla jo töitä häiritsevää, tai sitten minulla on todella matala kynnys tällaiselle ololle. Välillä on toki hetkiä kun olen aika fine, mutta sitten tulee ne pahoinvointiaallot:side_tear:
Tuntuisi vähän tyhmältä soittaa sairaslomaa ääääh en mä tiedä mitä tekisin.
 
Miten sitä jaksaa odottaa 18! Päivää varhaisultraan? M I T E N? 😂

Meidän myös täytyy jossain kohtaa raskautta alkaa tutkimaan isompaa asuntoa. Asutaan nyt pienessä kolmiossa, niin neliö seuraavaksi etsinnässä. Hyvällä paikalla.
Heh, mä niin kuvittelin et tää olis kakkosen osalta helpompaa, siis ettei olis niin saakelin kärsimätön. Mutta heti aamulla avaan tän foorumin, katson fb:n huhtikuiset ja kusen tikkuun. Mutta hyvä kuulla, että tää on ihan normaalia jos @alinah sulla samat "ongelmat" vaikka kolmas tulossa 😆🥰 malttamattomuus ei oo kyllä raskaudessa se helpoin piirre.
 
Alusta asti olen herännyt joka yö pissalle. Viime yönä taas ja sen jälkeen en saanutkaan unta. Ärsyttävää.

Vielä 3 yötä ultraan.
 
Olen ite aina ajatellut että ei se mitään tavallaan muuta, menit tai et. Mutta onhan se pitkä aika odotella sinne ekaan ultraan muuten. Itsellä ainakin ikä ja ennestään kaks lasta aiheuttaa jo sen verran epäluuloja, että haluan siksi asian käydä varmistamassa, vaikka koskaan en ennen ole käynyt. En olisi ennen päässytkään, kun täällä ei sitä mahdollisuutta kohtuu hintaan ollut. Mutta onhan se ihana nyt päästä ja nähdä onko siellä siihen mennessä kaikki ok. Varsinkin kun on niin oireetonta, ainakin tämä alkuraskaus.
Samaa miettinyt, ettei mitään muuta vaikka jotain ikävääkin selviäisi. Ja pitkä aika vielä tosiaan siihen ekaan ultraan, mut ehkä tuota jaksais odottaa 😅 paitsi et nyt ois kans mahdollisuus käydä neuvolan ulkopuolella kohtuulliseen hintaan... 😅
 
Miten sitä jaksaa odottaa 18! Päivää varhaisultraan? M I T E N? 😂

Meidän myös täytyy jossain kohtaa raskautta alkaa tutkimaan isompaa asuntoa. Asutaan nyt pienessä kolmiossa, niin neliö seuraavaksi etsinnässä. Hyvällä paikalla.
Ihanaa kun meillä on samana päivänä niin voidaan yhessä olla malttamattomia sinne asti! Mihin aikaan päivästä sulla on se? 😅
 
Alusta asti olen herännyt joka yö pissalle. Viime yönä taas ja sen jälkeen en saanutkaan unta. Ärsyttävää.

Vielä 3 yötä ultraan.
Minä olen heränny kuudelta lähes joka aamu! 🙄 Oi! Sulla enää vähän aikaa! Olisipa jo itekkin nuin pitkällä. 🥹
 
Miten sitä jaksaa odottaa 18! Päivää varhaisultraan? M I T E N? 😂

Meidän myös täytyy jossain kohtaa raskautta alkaa tutkimaan isompaa asuntoa. Asutaan nyt pienessä kolmiossa, niin neliö seuraavaksi etsinnässä. Hyvällä paikalla
Meillä taitaa olla sama edessä, että isompaa asuntoa täytyy alkaa etsimään. En vaan millään haluaisi muuttaa nykyiseltä alueelta pois, mutta isommat asunnot on aika järkyttävän kalliita täällä 😅
 
Jatkuuko sulla kivut vieläkin?
Ei enää niin kovat kuin eilen. Tänään menkkamaista särkyä, mutta se kohdun kramppaus on loppunut toistaiseksi. 🙏 Eilen tuli jonkun verran vuotoa, mutta se oli suht kirkasta. Yksi ihmeellinen paksu kellertävä klöntti kyllä tuli myös. Pitää seurailla .
 
Onko kellään muulla ollut öisin järkyttävää palelua, vähän sellaista horkkamaista tärinää kun on niin kylmä. Muistan et esikoista odottaessa olis myös kerran tai pari ja silloin oli myös lämpimät säät. Nyt on taas tapahtunut samaan pari kertaa. Onko vaan sattumaa vai liittyyköhän raskauteen? 🤔
 
Onko kellään muulla ollut öisin järkyttävää palelua, vähän sellaista horkkamaista tärinää kun on niin kylmä. Muistan et esikoista odottaessa olis myös kerran tai pari ja silloin oli myös lämpimät säät. Nyt on taas tapahtunut samaan pari kertaa. Onko vaan sattumaa vai liittyyköhän raskauteen? 🤔
Mulla on tätä samaa iltaisin aina raskaana ollessa.
 
Ei enää niin kovat kuin eilen. Tänään menkkamaista särkyä, mutta se kohdun kramppaus on loppunut toistaiseksi. 🙏 Eilen tuli jonkun verran vuotoa, mutta se oli suht kirkasta. Yksi ihmeellinen paksu kellertävä klöntti kyllä tuli myös. Pitää seurailla .
Eihän sulla vaan joku tulehdus ole sattunut yhtä aikaa ja siitä johtuis nuo kivut ja vuodot 🤔
 
Onko kellään muulla ollut öisin järkyttävää palelua, vähän sellaista horkkamaista tärinää kun on niin kylmä. Muistan et esikoista odottaessa olis myös kerran tai pari ja silloin oli myös lämpimät säät. Nyt on taas tapahtunut samaan pari kertaa. Onko vaan sattumaa vai liittyyköhän raskauteen? 🤔
Mulla oli yhtenä yönä, niinkuin olisi kova kuume nousemassa!
 
Eihän sulla vaan joku tulehdus ole sattunut yhtä aikaa ja siitä johtuis nuo kivut ja vuodot 🤔
Sitä olen itsekin miettinyt ja haistelen siteitäni ja alushousujani joka vessareissulla (😂). Haju on ollut normaali, mutta soittelen loppuviikosta neuvolaan ja otan asian puheeksi.
 
Onko kellään muulla ollut öisin järkyttävää palelua, vähän sellaista horkkamaista tärinää kun on niin kylmä. Muistan et esikoista odottaessa olis myös kerran tai pari ja silloin oli myös lämpimät säät. Nyt on taas tapahtunut samaan pari kertaa. Onko vaan sattumaa vai liittyyköhän raskauteen? 🤔
Mulla myös ollut parina päivänä. Sellainen olo että yhtäkkiä nousee kuume ja sitten laskee ja tulee ihan jäätävä vilu ja pakko kömpiä viltin alle lepäämään. Vaikka sitten kesken työpäivän 😄
 
Sitä olen itsekin miettinyt ja haistelen siteitäni ja alushousujani joka vessareissulla (😂). Haju on ollut normaali, mutta soittelen loppuviikosta neuvolaan ja otan asian puheeksi.
Mulla ei ikinä ole ollut pissatulehdustakaan mutta aina raskaana saan sen oireita. Ensimmäisen vauvan (ennenaikaisesti syntyny) jälkeen jouduin toisessa raskaudessa jättämään pissanäytteitä jatkuvasti, varmuuden vuoksi. Seurattiin ettei se aiheuttaisi toistakin ennenaikaista synnytystä. Kyllähän tuo raskaus altistaa kaikelle maholliselle! 🙄
 
Koskahan kahvi alko viime raskauksissa ällöttää!? Siitä olen vähän huolissani kun sitä ei ole vielä tapahtunu 🤣
 
Takaisin
Top