Ihanaa että on kohtalotovereita! Ei edellisess kahdessa raskaudessa ole tämmöistä ollut!Joo sama täällä, vatsa ruikulilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa että on kohtalotovereita! Ei edellisess kahdessa raskaudessa ole tämmöistä ollut!Joo sama täällä, vatsa ruikulilla
Mullakin ollut pahoinvointia jo 3+4 asti kun plussasinMuakin pelottaa pahoinvointi vaikka edellisessä raskausessa oksensin täyttä putkea yötä päivää viikon (alkaen viikolta 6) ja siitä se sitten tasaantui ja tottui huonoon oloon mutta ei laatta enää lentänyt.
Mulla on 3+4 menossa ja vahva plussa tuli testiin. Nyt jo huono olo vähän
Mullakin vatsa ollut plussatestistä asti sekaisinIhanaa että on kohtalotovereita! Ei edellisess kahdessa raskaudessa ole tämmöistä ollut!
Inhottava vaiva! Kun ei viitsi töissäkään ravata jatkuvasti vessassa ja mahassa vaan kiertääMullakin vatsa ollut plussatestistä asti sekaisin
Varattu aika varhaisultraan 31.8. Rv7+2 Jännittävää. Kuopuksen odotuksessa kävin naistenklinikalla varhaisultrassa myös rv7+2 ja siellä näkyi pikku pötkylä sykkeen kera.Te ketkä menette varhaisultraan niin millä viikoilla aioitte mennä?
Se ummetus on täällä mulla vierailemassa.Mikähän hemmetin raskausoire tämä nyt on!? Minulla ollut vatsa sekaisin koko ajan. Odottelin sitä jäätävää ummetusta alkuun, niin mikä tämä nyt sitten on!
No joo varmasti! Toivottavasti pian helpottais.. Mä oon kotona 1v 10kk taaperon kanssa, niin ei oo pitkä matka vessaan Mutta vähän outo vaiva, kun itsekin ”odotin” enemmän sitä ummetusta.Inhottava vaiva! Kun ei viitsi töissäkään ravata jatkuvasti vessassa ja mahassa vaan kiertää
Itse ajattelin odotella varhaisultran ennen kuin sinne liityn.Varasin tänään neuvola-ajan, se on syyskuun ekalla viikolla nyt sitten Aika täynnä tuntui ainakin täällä päin olevan jo heidän kalenterit! Niin varmaan ihan hyvä olla ajoissa liikkeellä.
Kiinnostais myös jos jotkut tietää jotain muita hyviä keskusteluryhmiä huhtikuisille. Muistan että viimeks olin jossain facebook-ryhmässä. Pitäisköhän siihen taas liittyä. Onko täällä muut sinne liittyneet?
Itse olen liittynyt facessa lasketunajan ryhmään. Sen ei pitäisi kavereille edes näkyä.Varasin tänään neuvola-ajan, se on syyskuun ekalla viikolla nyt sitten Aika täynnä tuntui ainakin täällä päin olevan jo heidän kalenterit! Niin varmaan ihan hyvä olla ajoissa liikkeellä.
Kiinnostais myös jos jotkut tietää jotain muita hyviä keskusteluryhmiä huhtikuisille. Muistan että viimeks olin jossain facebook-ryhmässä. Pitäisköhän siihen taas liittyä. Onko täällä muut sinne liittyneet?
Mä liityin just! Jotenkin tuntuu rohkealta, mutta toisaalta moni muukin siellä ryhmässä ei varmasti oo vielä ollu ultrissa ym. Ja ilmeisesti ei näy ulos toi tieto! Mä en halua töiden takia paljastaa vasta ku on pakko (eli maha alkaa näkyä tai oireilen niin paljon).Varasin tänään neuvola-ajan, se on syyskuun ekalla viikolla nyt sitten Aika täynnä tuntui ainakin täällä päin olevan jo heidän kalenterit! Niin varmaan ihan hyvä olla ajoissa liikkeellä.
Kovasti mietinnössä, et kävisikö tällä kertaa. Toisaalta mietin et jos säästää ne rahat ku varmasti käyttökohteita löytyy muitakin mut oishan se mielenkiintoista nähdä miten tuolla pienellä menee miksi mennä, miksi ei?Te ketkä menette varhaisultraan niin millä viikoilla aioitte mennä?
Jatkuuko sulla kivut vieläkin?Aamulla teen toisen raskaustestin. Sormet ristiin, että oli tummetunut
Olen ite aina ajatellut että ei se mitään tavallaan muuta, menit tai et. Mutta onhan se pitkä aika odotella sinne ekaan ultraan muuten. Itsellä ainakin ikä ja ennestään kaks lasta aiheuttaa jo sen verran epäluuloja, että haluan siksi asian käydä varmistamassa, vaikka koskaan en ennen ole käynyt. En olisi ennen päässytkään, kun täällä ei sitä mahdollisuutta kohtuu hintaan ollut. Mutta onhan se ihana nyt päästä ja nähdä onko siellä siihen mennessä kaikki ok. Varsinkin kun on niin oireetonta, ainakin tämä alkuraskaus.Kovasti mietinnössä, et kävisikö tällä kertaa. Toisaalta mietin et jos säästää ne rahat ku varmasti käyttökohteita löytyy muitakin mut oishan se mielenkiintoista nähdä miten tuolla pienellä menee miksi mennä, miksi ei?
Äh! Sielläkin! Toisaalta! Ennemmin pidän tämän möyryävän mahan, vaikka koko loppuraskauden, jos pääsee ilman pahoinvointia!Täällä myös maha sekaisin. Todella hämmentävää ku yritin jo henkisesti valmistautua siihen hirveään ummetukseen, joka oli edellisessä raskaudessa, mut eipä tätä pahoinvointiakaan ollu edellisessä..