Kiitos vessassa kÀydessÀ tuli ensin paperiin ihan kunnolla ja sitten valui myös pönttöön. Toistaiseksi siteeseen ei ole tullut juurikaan.Voi ei, tsemppiÀ sulle Onko vuoto kuinka voimakasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos vessassa kÀydessÀ tuli ensin paperiin ihan kunnolla ja sitten valui myös pönttöön. Toistaiseksi siteeseen ei ole tullut juurikaan.Voi ei, tsemppiÀ sulle Onko vuoto kuinka voimakasta?
Joo HyvÀ jos ei kuitenkaan ainakaan toistaiseksi oo voimakasta tai kovaa kipua. Jos vois kuitenkin olla jotain harmitonta.. KÀvitkö sÀ siellÀ ultrassa ja oli vÀhÀn pienemmÀt viikot mitÀ sun arvio oli, mutta muuten kaikki ok silloin?Kiitos vessassa kÀydessÀ tuli ensin paperiin ihan kunnolla ja sitten valui myös pönttöön. Toistaiseksi siteeseen ei ole tullut juurikaan.
Joo oli viikon verran pienempi, muuten sanoi kaiken nÀyttÀvÀn hyvÀltÀ. Toki itse huolissani siitÀkin ja nyt vielÀ sit tÀÀ vuotoJoo HyvÀ jos ei kuitenkaan ainakaan toistaiseksi oo voimakasta tai kovaa kipua. Jos vois kuitenkin olla jotain harmitonta.. KÀvitkö sÀ siellÀ ultrassa ja oli vÀhÀn pienemmÀt viikot mitÀ sun arvio oli, mutta muuten kaikki ok silloin?
Varmasti se huolestuttaa toivotaan ettÀ olis harmitonta.Joo oli viikon verran pienempi, muuten sanoi kaiken nÀyttÀvÀn hyvÀltÀ. Toki itse huolissani siitÀkin ja nyt vielÀ sit tÀÀ vuoto
Paljon voimia sinne Mulla tuli ihan reilusti verta vÀhÀn isommilla viikoilla viime rakkaudessa. Syy ei selvinnyt, mutta raskaus jatkui. Vuosin myös edellisessÀ, silloin selitti myooma. Toivottavasti siellÀkin harmitontaJoo oli viikon verran pienempi, muuten sanoi kaiken nÀyttÀvÀn hyvÀltÀ. Toki itse huolissani siitÀkin ja nyt vielÀ sit tÀÀ vuoto
Kiitos Toivon todella, ettÀ olisi harmitonta.Paljon voimia sinne Mulla tuli ihan reilusti verta vÀhÀn isommilla viikoilla viime rakkaudessa. Syy ei selvinnyt, mutta raskaus jatkui. Vuosin myös edellisessÀ, silloin selitti myooma. Toivottavasti siellÀkin harmitonta
Joo oon kysynyt jo aiemmin sitÀ mittausta mutta vastauksesi sain, ettÀ he eivÀt voi sellaista lÀhetettÀ tehdÀ. Terveysasemalta lÀhinnÀ naureskeli, ettÀ ei sellaisia kenellekÀÀn kuulemma tehdÀ.@PikkuPallero En tiedÀ haluatko, mutta sÀhÀn voit kysyÀ neuvolasta tupla-hcg-mittaukseen lÀhetettÀ? Jos ne vahvistuu odotetusti ja tÀsmÀÀ ultrassa olevia viikkoja, niin sit sais ehkÀ mielenrauhaa? Toivotaan et verenvuoto olis harmitonta!
Miks tÀÀllÀ huhtikuisissa on nÀin vÀhÀn porukkaa? pÀivitÀn nÀitÀ keskusteluja jatkuvasti, mutta aika vÀhÀn tÀnne tulee juttua. VielÀ ei tosiaan voi liittyÀ minnekÀÀn suomen vauvaryhmiin
Voi ei, valtavasti tsemppiÀ, toivotaan ettÀ on tÀysin harmitonta!TÀÀllÀ alkoi verenvuoto
Miks tÀÀllÀ huhtikuisissa on nÀin vÀhÀn porukkaa? pÀivitÀn nÀitÀ keskusteluja jatkuvasti, mutta aika vÀhÀn tÀnne tulee juttua. VielÀ ei tosiaan voi liittyÀ minnekÀÀn suomen vauvaryhmiin
@PikkuPallero En tiedÀ haluatko, mutta sÀhÀn voit kysyÀ neuvolasta tupla-hcg-mittaukseen lÀhetettÀ? Jos ne vahvistuu odotetusti ja tÀsmÀÀ ultrassa olevia viikkoja, niin sit sais ehkÀ mielenrauhaa? Toivotaan et verenvuoto olis harmitonta!
Voisitko pÀÀstÀ ihan pÀivystykseen ultrattavaksi jos kerrot ettÀ vuotoa?TÀssÀ nyt pohdiskelen, ettÀ mikÀli tÀÀ vuoto ei tÀstÀ jostain syystÀ runsastu niin pitÀisiköhÀn mennÀ aikaisemmin ultraa tsekkaa tilanne vai yritÀnkö kÀrvistellÀ sinne seuraavaan aikaan asti? Toki sÀÀstÀisi raha jos menee sitÀ ennen kesken
MissÀ somealustalla? Fb? Onkohan jotain muita anonyymejÀ keskustelupalstoja ku tÀÀ?EiköhÀn tÀÀllÀ jonkin verran vilkastu keskustelut kuukauden sisÀÀn. Toivotaan ettÀ huhtikuista odottavat löytÀÀ paikalle.
Mutta yhtÀ hiljaista on toisella some alustalla huhtikuisten ryhmÀssÀ vielÀ.
EivÀt valitettavasti ota ellei erittÀin runsasta vuotoa/ kipua minkÀ kanssa ei itse pÀrjÀÀ. Ei resurssit riittÀisi ultraamaan jokaista kellÀ vuotoa. TÀmÀ tieto siis kun esikoisen aikaa soitin ja kysyin.Voisitko pÀÀstÀ ihan pÀivystykseen ultrattavaksi jos kerrot ettÀ vuotoa?
No onpa harmi! MitÀ sitÀ sitten kÀsketÀÀn olemaan yhteyksissÀ, jos ei kuitenkaan mitÀÀn tehdÀ ite tuossa tilanteessa varmaan menisin aikaisemmin. Sullahan kuitenkin mahollisuudet, ettÀ se sykekin jo alkais nÀkyÀ.EivÀt valitettavasti ota ellei erittÀin runsasta vuotoa/ kipua minkÀ kanssa ei itse pÀrjÀÀ. Ei resurssit riittÀisi ultraamaan jokaista kellÀ vuotoa. TÀmÀ tieto siis kun esikoisen aikaa soitin ja kysyin.
Joo niinpÀ! Itse totesin silloin, ettÀ turha sinne on soitella. Edes viikolla 13 yhtÀkkiÀ alkanut kirkas vuoto+ hyytymÀt ei ollut riittÀvÀn hyvÀ syy pÀÀstÀ tutkimuksiin.. totesivat vaan ettÀ menee kesken jos on mennÀkseen.No onpa harmi! MitÀ sitÀ sitten kÀsketÀÀn olemaan yhteyksissÀ, jos ei kuitenkaan mitÀÀn tehdÀ ite tuossa tilanteessa varmaan menisin aikaisemmin. Sullahan kuitenkin mahollisuudet, ettÀ se sykekin jo alkais nÀkyÀ.
Ei saa valitettavasti tai ei ainakaan tÀhÀn mennessÀ oo saanut.MinÀkin tulen tÀnne keskustelemaan, vaikka vielÀ ei kovin varma olo ole. TÀÀllÀ moni sanonut, ettÀ on ollut oireetonta, mutta mulla on ollut nyt useampi pÀivÀ kovaa kipua ja kolotusta kohdussa. LisÀksi kohdunkaulaa vihloo aikalailla. Toivon ettÀ kohtu kasvaa ja kohdunkaula sulkeutuu, ja kipu johtuu siitÀ. En haluaisi olla huolissani, mutta en muista esikoisesta tÀllaista ja kyllÀhÀn kipu aina vÀhÀn hirvittÀÀ.
@PikkuPallero , kai sÀ vuodon takia kuitenkin varhaisultran neuvolan kautta saat?