Yleinen keskustelu

Jospa minäkin uskaltaudun kirjoittelemaan.
Ikää täällä jo liki 40. Lapsia on entuudestaan neljä 22,15,13 ja 10v. Iltatähteä odotellaan. Keskenmeno 03/24 jolloin viikkoja oli 7+3.Tyhjeni sponttaanisti. Onnellisin ja pelon siivittämin tuntein nyt.

Varhaisultra on varattuna 26p, jolloin 8+3. Halu olisi mennä jo aiemmin.

Viikkkoja nyt 6+1. Oireita ei ole kuin väsymys ajoittain ja rintojen arkuus. Paniikissa tutkiskelen kokoajan kehoa ja tissejä 🤣 tuskinpa siitäkään hyötyä on. Ei auta kuin toivoa että saataisiin pieni syliin asti.
Onnea ja tarrasukkia meille kaikille❤️
 
Aaltoilevaa huonovointisuutta, tai etovaa oloa ollut nyt pitkin päivää. Ja taas on vaikka söin ruokaa 1,5h sitten. 🤢🤢
 
Hei! Jospa minäkin liittyisin tänne. Nyt rv 5+3, neuvolan ensikäynti varattu viikolle 8+5 eli vielä joutuu sitä odottelemaan... Tuota alkuraskauden ultraa mietin mutta täällä myös pitäisi yksityisellä käydä. Kaunis odotus näyttäisi huolivan myös e-passin maksuvaihtoehdoksi. Saldoa olisi, mutta aika kaukana on toimipisteet eli menis sitten kuitenkin matkustamiseen rahaa....
Aikalailla oireettomana mennään täälläkin. Olisi kiva saada varmistus että onko "ketään kotona" 😅
 
Täällä vasta rv 4+4 (flon mukaan). Mua taas huolestuttaa oireet 😅 Mulla on ollut viikon verran alaselkäkipua, joka aina välillä katoaa ja sitten tulee taas takas pahempana. Välillä myös muitakin ihmeellisiä tuntemuksia alavatsalla. Vähän menkkakipua muistuttavaa, mutta erilaista kuitenkin. Muutenkin koko alavatsa tuntuu aralta ja vähän turvonneelta. Aiemmin oon ollut kerran raskaana, mutta en yhtään muista millaisia oireita mulla oli silloin tässä alussa. Epäilyttää varsinkin toi alaselkäkipu, että ei kai oo huono merkki.
 
Täällä vasta rv 4+4 (flon mukaan). Mua taas huolestuttaa oireet 😅 Mulla on ollut viikon verran alaselkäkipua, joka aina välillä katoaa ja sitten tulee taas takas pahempana. Välillä myös muitakin ihmeellisiä tuntemuksia alavatsalla. Vähän menkkakipua muistuttavaa, mutta erilaista kuitenkin. Muutenkin koko alavatsa tuntuu aralta ja vähän turvonneelta. Aiemmin oon ollut kerran raskaana, mutta en yhtään muista millaisia oireita mulla oli silloin tässä alussa. Epäilyttää varsinkin toi alaselkäkipu, että ei kai oo huono merkki.
Voihan hormonit löysyttä jo niveliä, joten selkäkipu voisi johtua siitäkin 🤔 Toivotaan että loppuu tuollaiset häiritsevät oireet! Vaikka nuo varmaan kerkeää myös tulla vielä takaisinkin 😅 Alavatsakipuiluja kyllä muistan että oli molemmissa edellisissä raskauksissa. Vähän kuin olisi kuukautiset alkamassa jatkuvasti ja välillä myöa kovin tuikkivaa kipua.
 
Tämä on ihan jotenki höpöhöpöjuttu! Mutta samana päivänä kun sain tuon digitestin tehtyä, tuli tuo muuminpäivämuki, nimeltään kevät (lupaus keväästä). No sehän oli selvä merkki että eiköhän tässä kaikki hyvin mene ja juoksin ostamaan tuon mukin kevätvauvalle! 🥰
 
Mulla toissa iltana muuten tuntui kauhea repäisykipu aivastaessa, tuolla alavatsalla. Ennemminki vasemman munasarjan kohdilla. 😵‍💫
Heti pelkää kun tommosia tulee, että seuraavaksi varmaan alkaa verenvuoto. No ei toistaiseksi oo näkyny.
 
Mulla toissa iltana muuten tuntui kauhea repäisykipu aivastaessa, tuolla alavatsalla. Ennemminki vasemman munasarjan kohdilla. 😵‍💫
Heti pelkää kun tommosia tulee, että seuraavaksi varmaan alkaa verenvuoto. No ei toistaiseksi oo näkyny.
Siis nuo on ihan hirveitä! Jos nousi nopeasti, yski tai aivasti, niin minullakin tuli monesti tuollaisia! Samoin sukkapuikkokivut alapäässä alko jo heti alussa. 🫣😅
 
Siis nuo on ihan hirveitä! Jos nousi nopeasti, yski tai aivasti, niin minullakin tuli monesti tuollaisia! Samoin sukkapuikkokivut alapäässä alko jo heti alussa. 🫣😅
IHAN kamalia. Päässyt ihan unohtuu, oli niitä aiemmissakin odotuksissa. 😨
 
Mulla toissa iltana muuten tuntui kauhea repäisykipu aivastaessa, tuolla alavatsalla. Ennemminki vasemman munasarjan kohdilla. 😵‍💫
Heti pelkää kun tommosia tulee, että seuraavaksi varmaan alkaa verenvuoto. No ei toistaiseksi oo näkyny.
Mullakin tuli aivastaessa kauhee kipu alavatsaan, että oli kyl ihan selvä repäisykipu. En muista että esikoista odottaessa olis ollut 🤔
 
Täällä vasta rv 4+4 (flon mukaan). Mua taas huolestuttaa oireet 😅 Mulla on ollut viikon verran alaselkäkipua, joka aina välillä katoaa ja sitten tulee taas takas pahempana. Välillä myös muitakin ihmeellisiä tuntemuksia alavatsalla. Vähän menkkakipua muistuttavaa, mutta erilaista kuitenkin. Muutenkin koko alavatsa tuntuu aralta ja vähän turvonneelta. Aiemmin oon ollut kerran raskaana, mutta en yhtään muista millaisia oireita mulla oli silloin tässä alussa. Epäilyttää varsinkin toi alaselkäkipu, että ei kai oo huono merkki.
Mulla oli heti plussan aikoihin selkä- ja alavatsakipua. Sitä kesti muutaman päivän. Eli kait ihan normaalia 😁
 
NIihin aikoihin kun menkkat olisivat alkaneet oli kaikenlaisia menkkatuntemuksia. Vk 5 jatkuva paineentunne alamahalla, mutta se loppui muutaman päivän jälkeen.
Hassua,että itselläni on tosiaan useampi raskaus takana, mutta mitään en muista niistä enää. En kyllä ole osannut silloin pelätä ja kytätä kehoani kuten nyt. Jokaisesta aiemmasta olen tehnyt vain yhden testin mutta tästä en edes kehtaa mainita montako🤭
 
Joo mä voin myöntää että oon pissinyt jo 8 liuskaa ja 3 clearblue digital mittaria, ja 2 rfsu herkkää puikkoa.
 
Täällä on ollut jo aaltoilevaa pahoinvointia ja paljon olen googlannut että miten aikaisin se jo voi alkaa😩 eilen joutui ihan vessanpöntölle mennä mutta mitään ei kuitenkaan tullut. Nyt on kuitenkin vasta menkkojen oletettu alkamispäivä.
Tulee pitkä raskaus jos pahoinvointi alkaa jo nyt ja pelottaa että mun tuurilla mulle tulee hyperemeesi🤢

Mutta täytyy ajatella että on se kaikki sitten kuitenkin sen lopputuloksen arvoista🥹🥰
 
Kävin Mehiläisessä ottamassa omakustanteisesti verestä raskaushormoonin. Tulos tulee joskus huomisen päivän aikana. Mua kovin kiinnostaa tietää millaista arvoa näyttää. Hoidoista alkunsa saanut kuopus, hänen kohdallaan kävin muistaakseni 5+1 ja silloin arvo oli 662. Nyt rv4+3. Jännittyksellä odotan huomista.
 
Takaisin
Top