Yleinen keskustelu

Tein just viikkonäytöllisen digin 2 h pidätyksellä, 1-2 viikkoa näytti. Menkkojen mukaan tänään 4+2, ovisoireiden perusteella epäilen 4+0 (eikä kauheesti myöhäisempi voi olla kun vika tallettelu -1 noista ovisoireista). Eikös toi tulos nyt sovi tuohon jälkimmäiseen? Tiedän että olisi pitänyt tehdä aamupissasta mutta kun anoppi oli yötä😬 mietin että tekisikö toisen esim 3-5 pvän päästä niin kai pitäis tulla jo se 2-3 jos kaikki hyvin?
 
Mulla oli ne hcg-mittaukset ja niissä oli arvo noussut hyvin. Sen mukaan sit varattiin ultra ensi viikon keskiviikolle, mut mä kyllä luulen että se on liian aikaisin. Silloin olisi oman oletukseni mukaan vasta 5+5. Mut ehkä silloin sit jo näkee et onko kohdunsisäinen, ja varmaan saa sit vielä toisen ultran missä katotaan onko sykettä.
Mäkin vielä @Mamif kysyisin että millä taikasanoilla/perusteluilla hcg mittaukseen pääsee? Mäkin tahtoisin
 
Tein just viikkonäytöllisen digin 2 h pidätyksellä, 1-2 viikkoa näytti. Menkkojen mukaan tänään 4+2, ovisoireiden perusteella epäilen 4+0 (eikä kauheesti myöhäisempi voi olla kun vika tallettelu -1 noista ovisoireista). Eikös toi tulos nyt sovi tuohon jälkimmäiseen? Tiedän että olisi pitänyt tehdä aamupissasta mutta kun anoppi oli yötä😬 mietin että tekisikö toisen esim 3-5 pvän päästä niin kai pitäis tulla jo se 2-3 jos kaikki hyvin?
Mä uskon, että vaikuttaa vaan se lyhyellä pidätyksellä tehty päiväpissa 😊 Eikös tuossa testissä oo ohje se että aamupissasta? Ja niinhän sitä sanotaan, että kaikilla nousee yksilöllisesti se hormoni. Jos teet parin päivän päästä uudestaan? Varmasti sitten on jo noussut 😊 Nythän sulla on suunnilleen se 2 vk hedelmöityksestä ja voihan se olla vaikka myöhäinen kiinnittyjä?
 
Mä uskon, että vaikuttaa vaan se lyhyellä pidätyksellä tehty päiväpissa 😊 Eikös tuossa testissä oo ohje se että aamupissasta? Ja niinhän sitä sanotaan, että kaikilla nousee yksilöllisesti se hormoni. Jos teet parin päivän päästä uudestaan? Varmasti sitten on jo noussut 😊 Nythän sulla on suunnilleen se 2 vk hedelmöityksestä ja voihan se olla vaikka myöhäinen kiinnittyjä?
Kiitos❤ joo vähän tässä näitä pohdinkin, taidan tehdä sunnuntaina uuden heti aamusta niin ehtii ennen työviikkoa. Ja plussakuviin laitoinkin just rfsusta kuvan, joka eilisestä kuitenkin selvästi vahvistunut😍
 
Paljon voimia! 💜 Miten, oliko sulla tukiverkkoa, joka pystyisi olemaan avuksi jos tarve vaatii?
Kiitos paljon! ♥️♥️
Ja joo, kyllä tukiverkkoa sen verran löytyy, että apua saan jos tarve tulee. 👏
Ja neuvola sekä perheneuvola on myös tietoisia asiasta, että saan sieltäkin kautta työntekijöitä auttamaan kotiin sitten kun tarvii.
 
Kiitos❤ joo vähän tässä näitä pohdinkin, taidan tehdä sunnuntaina uuden heti aamusta niin ehtii ennen työviikkoa. Ja plussakuviin laitoinkin just rfsusta kuvan, joka eilisestä kuitenkin selvästi vahvistunut😍
Noni 😍🩷
 
Mäkin vielä @Mamif kysyisin että millä taikasanoilla/perusteluilla hcg mittaukseen pääsee? Mäkin tahtoisin
Mulla oli siis kesäkuun alussa keskeytynyt keskenmeno ja sit sen jälkeen ei ehtinyt edes menkkoja tulla kun plussasin. Lisäksi mulle määrättiin keltarauhastuki nyt tähän raskauteen heti plussasta, ja koska sen kans vuoto ei ala, vaikka raskaus ei kehittyisikään, niin siksi se hcg piti kontrolloida. Siitä myös voitiin vähän päätellä mihin sitä kohti sitä ultraa varataan, vaikkakin siis uskon et se on nyt varattu liian aikaisin. Mutta sen näkee sit ensi viikolla.
 
Tuli vähän testikateus kun selasin tuota plussaketjua ja niin monella supervahvoja viivoja ja tullut se 2-3 parilla jo 4+0. 😥 voi olla että teen uuden digin jo kuitenkin parin päivän päästä niin ei tarvii työaamuna asiaa stressata...
Mä oon paras sanomaan, kun hädissäni oon myös toisten tikkujen tummuuksia seurannut, mutta 😅 se hcg tosiaan heittelee ihan VALTAVASTI normaalivaihtelussa, eli ei pitäisi panikoida muiden (tai edes omien) testien tummuuksista lienee. Mä oon 6+2, oon saanut yhteen testiin tasapaksut viivat, ja silti oli oikein hyvät hcg-tasot verestä. 🫣 Nyt vaan kerron itselleni, et kaik o hyvi. 😂
 
Meillä nyt näyttää tilanne siltä et tuun jäämään yksin lasten kanssa. 😏
Mies ilmoitti et hän alkaa katella itelle kämppää et tällaista täällä..
Harmittaa lasten puolesta tosi paljon ja on tosi surullinen ja petetty olo, mutta kai tästäkin selvitään. 💔
Oon tosi pahoillani sun ja lasten puolesta 😞 jos tuntuu et tarvii päästellä höyryjä, täällä tosiaan (etenkin salaisella puolella) on turvallinen tila siihen.
 
Meillä nyt näyttää tilanne siltä et tuun jäämään yksin lasten kanssa. 😏
Mies ilmoitti et hän alkaa katella itelle kämppää et tällaista täällä..
Harmittaa lasten puolesta tosi paljon ja on tosi surullinen ja petetty olo, mutta kai tästäkin selvitään. 💔
Oho, en tajua miten multa meni ohi tämä. Paljon jaksamista sinne, täällä tosiaan on kuuntelijoita jos on tarvetta❤️‍🩹❤️‍🩹
 
Nyt kyl vahva olo että menossa kesken. Tuo mistä aiemmin sanoin että rfsu olisi vahvistunut - kuivuneena olikin samaa tasoa kuin kaks edellistä. Pc tänään aamupissasta haalistunut niin että hädin tuskin näkee. Selässä menkkapolttelua. Ei hyvä fiilis, jotenkin ajattelin että tässä nyt vähän pidemmälle ees pääsisi. Mutta katotaan nyt toki miten käy. Varmaan haen sen digin ja katson huomenna aamupissasta jos ei ala vuoto ennen sitä
 
Nyt kyl vahva olo että menossa kesken. Tuo mistä aiemmin sanoin että rfsu olisi vahvistunut - kuivuneena olikin samaa tasoa kuin kaks edellistä. Pc tänään aamupissasta haalistunut niin että hädin tuskin näkee. Selässä menkkapolttelua. Ei hyvä fiilis, jotenkin ajattelin että tässä nyt vähän pidemmälle ees pääsisi. Mutta katotaan nyt toki miten käy. Varmaan haen sen digin ja katson huomenna aamupissasta jos ei ala vuoto ennen sitä
Toivotaan nyt kuitenkin vielä parasta 🩷 Tuo epävarmuus on kyllä raastavaa.
 
Nyt kyl vahva olo että menossa kesken. Tuo mistä aiemmin sanoin että rfsu olisi vahvistunut - kuivuneena olikin samaa tasoa kuin kaks edellistä. Pc tänään aamupissasta haalistunut niin että hädin tuskin näkee. Selässä menkkapolttelua. Ei hyvä fiilis, jotenkin ajattelin että tässä nyt vähän pidemmälle ees pääsisi. Mutta katotaan nyt toki miten käy. Varmaan haen sen digin ja katson huomenna aamupissasta jos ei ala vuoto ennen sitä

Voi ei.. Toivotaan, et polttelu liittyisi vain raskauden etenemiseen. Pidetään täällä sun puolesta peukkuja ja varpaita pystyssä ❤️
 
Kiitokset kaikki❤ aamun itketti mut nyt ihan levollinen olo, totta kai surettaa jos menee kesken mutta eihän sille mitään voi jos on mennäkseen! Enkä oikein osaa ahdistua asioista joihin en voi itse vaikuttaa. Ja jos on mennäkseen niin parempi vaan mitä aiemmin. Kävin vähän shoppailuterapiaa harjoittamassa ja nyt on luettavaa koko vkonlopulle, kivempi keskittyä fiktiivisten ihmisten ongelmiin hetki😄😂
 
Kiitokset kaikki❤ aamun itketti mut nyt ihan levollinen olo, totta kai surettaa jos menee kesken mutta eihän sille mitään voi jos on mennäkseen! Enkä oikein osaa ahdistua asioista joihin en voi itse vaikuttaa. Ja jos on mennäkseen niin parempi vaan mitä aiemmin. Kävin vähän shoppailuterapiaa harjoittamassa ja nyt on luettavaa koko vkonlopulle, kivempi keskittyä fiktiivisten ihmisten ongelmiin hetki😄😂
Hyvä että löytyy fiktiivistä murhetta ❤️ se on mahtavaa jos osaa ottaa asiat, joihin ei voi vaikuttaa kevyesti. Ja sit jos välillä surettaa, ei sekään loputtomasti kesta. Mut jos viivat edelleen ens viikolla heikot, sit vaan neuvolaan yhteys ja tsekkailemaan tarkemmin. Peukut ylhäällä täällä hyvien uutisten puolesta 👍
 
Koetin aamulla tehdä uuden viikkonäytöllisen digin ja tulokseksi tuli vain virhe. Kauhea soimaus että oliko nyt sekunnin liian pitkään siellä. Mutta kun avasin niin näyttikin tältä! Toinen liuska siis taittunut taakse eikä edes oo koskettanut tuota keräyspäätä, kuten väristä näkee (sori😂), ei siis avaamisen aikana tapahtunut. Taidan kyllä käydä apteekissa valittamassa...
20240721_073307.jpg
 
Koetin aamulla tehdä uuden viikkonäytöllisen digin ja tulokseksi tuli vain virhe. Kauhea soimaus että oliko nyt sekunnin liian pitkään siellä. Mutta kun avasin niin näyttikin tältä! Toinen liuska siis taittunut taakse eikä edes oo koskettanut tuota keräyspäätä, kuten väristä näkee (sori😂), ei siis avaamisen aikana tapahtunut. Taidan kyllä käydä apteekissa valittamassa...
View attachment 135456
No hei kiva 🙈🙈 Nuo on kyllä sen hintasia et mäkin kävisin 😅
 
Takaisin
Top