Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muistelen, että ekassa raskaudessa mulla oli kevyt kriisi, kun mahaturpoilun lisäksi myös rintakehä laajeni sairaasti. Telttamaiset kuteet näytti mielestäni hirveiltä, mut tyköistuvatkaan ei tulleet kyseeseen. Siinä raskaudessa laajenin sit superterveellisellä kasvisruokavaliolla ihan älysti.Mua kanssa ärsyttää tää vaateasia. Tuntuu, että vaikka töissä oon aika löysissä vaatteissa (ettei tää mahapömpötys näy), niin silti työkaverit katsois mun mahaa.
Voi olla, että kuvittelen.. tai sitten ne katsoo, että kesällä uppnnut herkkuja
Mustakin tuntuu että tänään on turvottanut ihan selvästi, piti töissä iltapäivällä ja pyörällä kotiin ajaessa avata nappi housuista... eka päivä kun käytin noita housuja nyyhTurvotusta on kovin, etenkin iltaisin. Omat vaatteet onneksi mahtuu kumminkin :)
Jokainen varmaan joutuu omaan tilanteeseen ja lapsen temperamenttiin keksimään keinojaMulla on vielä toistaiseksi pysynyt turvotus minimissä, mut eiköhän se joskus rv 8 ala, kuten esikoisen kanssa. Mutta kertokaahan te useampien lapsien vanhemmat, että miten ihmeessä sitä selviää arjesta kun on useampi muksu pyörimässä? Eniten mietityttää huomion jakaminen, riittämättömyyden tunteet ja taaperon mahdollisen tunteenpurkaukset, kateus vauvaan ym.
Mä itse näen sen niin, että oma uni on yksi tärkeimmistä jutuista. Kun itse on levännyt (edes jotenkin) jaksaa olla parempi vanhempi. Eli lepäsin itse jos täytyi, mies auttoi hiljentämään niitä vaatelijaita ääniä päässä sanomalla, että me kaikki tarvitaan että meet nyt nukkumaan tms.@Elevine Entäs unihommat ja oma palautuminen kun on vauva ja taapero?
Oliko sulla nuo mittaukset ja se ultra sitten neuvolan kautta?Mulla oli ne hcg-mittaukset ja niissä oli arvo noussut hyvin. Sen mukaan sit varattiin ultra ensi viikon keskiviikolle, mut mä kyllä luulen että se on liian aikaisin. Silloin olisi oman oletukseni mukaan vasta 5+5. Mut ehkä silloin sit jo näkee et onko kohdunsisäinen, ja varmaan saa sit vielä toisen ultran missä katotaan onko sykettä.
Paljon voimia! Miten, oliko sulla tukiverkkoa, joka pystyisi olemaan avuksi jos tarve vaatii?Meillä nyt näyttää tilanne siltä et tuun jäämään yksin lasten kanssa.
Mies ilmoitti et hän alkaa katella itelle kämppää et tällaista täällä..
Harmittaa lasten puolesta tosi paljon ja on tosi surullinen ja petetty olo, mutta kai tästäkin selvitään.
Meillä nyt näyttää tilanne siltä et tuun jäämään yksin lasten kanssa.
Mies ilmoitti et hän alkaa katella itelle kämppää et tällaista täällä..
Harmittaa lasten puolesta tosi paljon ja on tosi surullinen ja petetty olo, mutta kai tästäkin selvitään.