Yleinen keskustelu

Koetin aamulla tehdä uuden viikkonäytöllisen digin ja tulokseksi tuli vain virhe. Kauhea soimaus että oliko nyt sekunnin liian pitkään siellä. Mutta kun avasin niin näyttikin tältä! Toinen liuska siis taittunut taakse eikä edes oo koskettanut tuota keräyspäätä, kuten väristä näkee (sori😂), ei siis avaamisen aikana tapahtunut. Taidan kyllä käydä apteekissa valittamassa...
View attachment 135456
Oho! No kävisin kans valittamassa apteekissa! Tai sit suoraan clearbluelle yhteys. Mä soitin sinne, kun mun yks testi sekos. Näytti siis tunnin "raskaana" ja sit alko vilkuttaa kaikkia mahdollisia kuvakkeita. Sain sieltä sit uuden viikkonäytöllisen testin tilalle. Ja postissa ohjeet lähettää toi viallinen niille, mut se on vähä jäänyt tän huonon olon vuoksi 😬
 
Okei hyvä tietää! Oon joka tapauksessa menossa tänään käymään kaupungilla niin kysäisen apteekista mikä ois parasta :)
 
Oon tosi pahoillani sun ja lasten puolesta 😞 jos tuntuu et tarvii päästellä höyryjä, täällä tosiaan (etenkin salaisella puolella) on turvallinen tila siihen.
Kiitos paljon ja joo voi olla, että tulee tarve välillä päästellä höyryjä, mutta eiköhän tää tästä ajan kanssa. 👏
 
Hei mikä tilanne siellä?
Sain apteekista uuden testin! Mutta en sit tehnyt sitä koska kun avasin sen viallisen clearbluen niin tuo toinen liuska joka mittas viikkoja näytti kuitenkin vahvistuneen. Päätin muutenkin että yritän nyt torstaihin asti olla testaamaatta kun mulla ma-ke pitkät työpäivät ja jos ois haalistunut tms niin miettisin ihan liikaa sit näitä juttuja... yritän nyt vaan toivoa että kaikki menee hyvin😅 digitaalisen teen ehkä vkonloppuna kun pitäisi näyttää 3+
 
Onko jollakin muulla vaikeuksia saada juotua tarpeeksi vettä? Mun on todella vaikea saada juotua vaikka on kuumakin, en tiedä miten sais helpommin juotua ku nyt yritän vaan väkisin saada edes 1,5l menemään alas. 😬
 
Onko jollakin muulla vaikeuksia saada juotua tarpeeksi vettä? Mun on todella vaikea saada juotua vaikka on kuumakin, en tiedä miten sais helpommin juotua ku nyt yritän vaan väkisin saada edes 1,5l menemään alas. 😬
Mulla on kanssa vaikea, jostain syystä vesi ei houkuta ollenkaan, tulee jopa paha olo jos ei vesi oo tyyliin ihan jääkylmää. Ja monesti menee vaan vichy. Nyt ällöttää jopa vesi sitruunalla. 😓
 
Mulla on kanssa vaikea, jostain syystä vesi ei houkuta ollenkaan, tulee jopa paha olo jos ei vesi oo tyyliin ihan jääkylmää. Ja monesti menee vaan vichy. Nyt ällöttää jopa vesi sitruunalla. 😓
Voi että, on kyllä todella vaikeaa välillä ja itelläkin pitää olla aina jääkylmää vettä.
 
Onko jollakin muulla vaikeuksia saada juotua tarpeeksi vettä? Mun on todella vaikea saada juotua vaikka on kuumakin, en tiedä miten sais helpommin juotua ku nyt yritän vaan väkisin saada edes 1,5l menemään alas. 😬
Joo! En vaan muista, en normaalisti juo niin kamalasti vaan fiilisten mukaan. Nyt kyl pari päivää vähän enempi janottanut niin on tullut juotua mutta en usko että täyttyy edes tuo 1,5 l.... jotenkin luulis että kai se keho viestisi tarpeesta. Vai pitäsköhän hommata sellainen gallonan vesipullo jossa kunnon tsempit aina muutaman desin välein ja sitä sit raahaisi joka paikkaan mukaan😂
 
Joo! En vaan muista, en normaalisti juo niin kamalasti vaan fiilisten mukaan. Nyt kyl pari päivää vähän enempi janottanut niin on tullut juotua mutta en usko että täyttyy edes tuo 1,5 l.... jotenkin luulis että kai se keho viestisi tarpeesta. Vai pitäsköhän hommata sellainen gallonan vesipullo jossa kunnon tsempit aina muutaman desin välein ja sitä sit raahaisi joka paikkaan mukaan😂
Varmaan pitäisi hommata. 🤣
 
Onko jollakin muulla vaikeuksia saada juotua tarpeeksi vettä? Mun on todella vaikea saada juotua vaikka on kuumakin, en tiedä miten sais helpommin juotua ku nyt yritän vaan väkisin saada edes 1,5l menemään alas. 😬
Sama!
Normaalisti olen vesisieppo, nyt ajatuskin ällöttää. Välipalojen jälkeen menee n. desi tosi kylmää vettä, muuten kivennäisvettä vaihtevalla menestyksellä ja suuresti himoitsemaani colaa (mutta sitäkin vain desi kerrallaan).
 
Mulla sen sijaan on KOKOAJAN kauhea vesijano!
Mulla myös! Ja normaalisti oon super huono juomaan. Mulla saattaa mennä 5-6 tuntiakin, etten juo päivän aikana yhtään lasillista vettä... 😬 Meillä on kotona hiilihapotuslaite ja kuplavesi maistuu hirveän hyvin!
 
Hei tää on nyt varmaan tyhmä kysymys mutta kun tuolla leikkinurkassa on se että minkä kokoinen vauvasi on nyt ja se linkki artikkeliin niin jos sanoo niin onko esim 5+1 vko 5.vko vai 6.vko?😅
 
Takaisin
Top