Yleinen keskustelu

Millä viikoilla teillä tulossa neuvolalääkärin tarkastus? Aloin tässä miettiä, kun Hgin sivuilla todetaan, että laaja terveystarkastus ajoittuu viikoille 13-16. Ja myös, että kun on käynyt neuvolan terveystarkastuksessa ennen 18. viikon loppua, saa rv 22-24 käynnillä sen raskaustodistuksen (Kelan sivujen yleisohjeissa ei kyllä mainita viikkojen tarkkuudella).

Mulla tuo nlalääkäri tulossa rv 18+3.
Mulla on neuvolalääkärin tarkastus rv 14+5 🤔 Kannattaa ehkä vielä kysäistä neuvolasta tuosta!
 
Millä viikoilla teillä tulossa neuvolalääkärin tarkastus? Aloin tässä miettiä, kun Hgin sivuilla todetaan, että laaja terveystarkastus ajoittuu viikoille 13-16. Ja myös, että kun on käynyt neuvolan terveystarkastuksessa ennen 18. viikon loppua, saa rv 22-24 käynnillä sen raskaustodistuksen (Kelan sivujen yleisohjeissa ei kyllä mainita viikkojen tarkkuudella).

Mulla tuo nlalääkäri tulossa rv 18+3.
Mullakin Helsingissä vasta 17+5 neuvolalääkärin tarkastus. En tiedä onko nettisivuilla sitten jotain ristiriitaista infoa, kun ainakin tässä neuvolakortin mukana tulleessa lappusessa löäkäri ajoitettu viikoille 16-18.
 

Liitteet

  • IMG_4821.jpeg
    IMG_4821.jpeg
    3.3 MB · Katsottu: 4
Takaisin
Top