Yleinen keskustelu

Hei muuten, täällä oli aiemmin keskustelua kemikaaleista. Mua kiinnostais ootteko löytäny jotain hyviä deodorantteja tai aurinkorasvoja, jotka sopis raskaanaoleville? Itse käytin viime raskaudessa ihan perusdödöä ja kasvoille päivittäin tavallista, ei-fysikaalista aurinkosuojaa. Nyt mietin, että voisin ainakin tutkia muita vaihtoehtoja. Eli ilmiantakaa hyvät tuotteet 😊
Mä oon jatkanut samojen tuotteiden käyttöä. Jostain luin joskus ettei kannattaisi ehkä uusia aloittaa kun ei sitten tiedä miten kroppa reagoi kun on muutenkin hormonipöllyissä. Mutta hajusteettomiin minäkin olen siirtynyt viime vuosien aikana.
 
Yksi avuton täällä hei🥹 Eilen tein postiivisen testin ekaa kertaa ikinä, tänään uudet heti perään ja näytin miehellekin. En rehellisesti sanottuna tiedä mikä ois la, että mihin la-porukkaan sitä lähtis juttelemaan. Kierto ollut epäsäännöllinen ja positiivisen ovistestin tein 8.6. Laskurit ehdottaa la:ksi 28.2.-2.3.🥹
 

Liitteet

  • IMG_1519.jpeg
    IMG_1519.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 10
  • IMG_1522.jpeg
    IMG_1522.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 10
  • IMG_1524.jpeg
    IMG_1524.jpeg
    889.2 KB · Katsottu: 10
Yksi avuton täällä hei🥹 Eilen tein postiivisen testin ekaa kertaa ikinä, tänään uudet heti perään ja näytin miehellekin. En rehellisesti sanottuna tiedä mikä ois la, että mihin la-porukkaan sitä lähtis juttelemaan. Kierto ollut epäsäännöllinen ja positiivisen ovistestin tein 8.6. Laskurit ehdottaa la:ksi 28.2.-2.3.🥹
Isot onnittelut plussasta! Ehkäpä kannattaa aluksi mennä tuonne helmikuisten joukkoon... siellä jo kivan paljon kirjoittelua. Seuraat samalla maaliskuistenkin pikkuhiljaa viriäviä keskusteluja, niin viestit myös sinne tulevat pikkuhiljaa täyteen. Mulla vähän sama tilanne, kun ilmeisesti la-aika olisi kuiden vaihteessa, varmistuu ensiviikon ultrassa.
 
Isot onnittelut plussasta! Ehkäpä kannattaa aluksi mennä tuonne helmikuisten joukkoon... siellä jo kivan paljon kirjoittelua. Seuraat samalla maaliskuistenkin pikkuhiljaa viriäviä keskusteluja, niin viestit myös sinne tulevat pikkuhiljaa täyteen. Mulla vähän sama tilanne, kun ilmeisesti la-aika olisi kuiden vaihteessa, varmistuu ensiviikon ultrassa.
Ehkä teen niin 😊 yritin katsella vu aikaa mutta heinäkuussa ilmeisesti paljon kesälomia tms että ei nettiajanvarauksessa ainakaan näkynyt vapaita aikoja, pitää ma soitella vielä ja kysellä😅
 
Yksi avuton täällä hei🥹 Eilen tein postiivisen testin ekaa kertaa ikinä, tänään uudet heti perään ja näytin miehellekin. En rehellisesti sanottuna tiedä mikä ois la, että mihin la-porukkaan sitä lähtis juttelemaan. Kierto ollut epäsäännöllinen ja positiivisen ovistestin tein 8.6. Laskurit ehdottaa la:ksi 28.2.-2.3.🥹
Onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon 🥰 Täällä myös toinen, jolla la ihan loppupuolella helmikuuta.
 
Onnea plussasta ja tervetuloa joukkoon 🥰 Täällä myös toinen, jolla la ihan loppupuolella helmikuuta.
Kiitos🥰 Mä tosiaan eilen kyselin chatissa että mihin ajankohtaan kannattais varailla vu, ja henkilö oli sitä mieltä että oisin eilen jo ollut 4+0. Omat laskelmat antais la:ksi 28.2.-2.3., mutta mulle on tosiaan vähän epäselvää oma kierron pituus ja muutenkin KAIKKI koska sekaisin tästä esikoisen kyydissä olosta😂
 
Kiitos🥰 Mä tosiaan eilen kyselin chatissa että mihin ajankohtaan kannattais varailla vu, ja henkilö oli sitä mieltä että oisin eilen jo ollut 4+0. Omat laskelmat antais la:ksi 28.2.-2.3., mutta mulle on tosiaan vähän epäselvää oma kierron pituus ja muutenkin KAIKKI koska sekaisin tästä esikoisen kyydissä olosta😂
Siinä kaikki sitten tarkentuu kun pääsee ultraan 🥰
 
Siinä kaikki sitten tarkentuu kun pääsee ultraan 🥰
Niinpä🥰 Pitää maanantaina kipittää töissä jonnekin piiloon soittelemaan mihin kohtaan saataisiin vu, päätettiin että halutaan käydä kuitenkin katsomassa onko kaikki ok.
 
Niinpä🥰 Pitää maanantaina kipittää töissä jonnekin piiloon soittelemaan mihin kohtaan saataisiin vu, päätettiin että halutaan käydä kuitenkin katsomassa onko kaikki ok.
Kyllä se ainakin itselle esikoisen aikana toi varmuutta, kun tiesi että raskaus on oikeassa paikassa ja syke näkyi 🥰
 
Mä kanssa kovasti mietin missä ryhmässä olisin. Aiemmat on menneet yli la:n ja jos tämäkin menee niin on varmaan maaliskuinen. Sitten taas toisaalta jos ei mene yli niin oikeassa paikassa ollaan. Ja salaiselle puolelle haluan ja ei varmaan molemmissa voi olla. Huoh.
 
Mä kanssa kovasti mietin missä ryhmässä olisin. Aiemmat on menneet yli la:n ja jos tämäkin menee niin on varmaan maaliskuinen. Sitten taas toisaalta jos ei mene yli niin oikeassa paikassa ollaan. Ja salaiselle puolelle haluan ja ei varmaan molemmissa voi olla. Huoh.
Voit kyllä olla molemmissa samaan aikaan! :)
 
Mä kanssa kovasti mietin missä ryhmässä olisin. Aiemmat on menneet yli la:n ja jos tämäkin menee niin on varmaan maaliskuinen. Sitten taas toisaalta jos ei mene yli niin oikeassa paikassa ollaan. Ja salaiselle puolelle haluan ja ei varmaan molemmissa voi olla. Huoh.

Ja ei kai se niin justiinsa ole! Itse hyppäsin kolmannesta joulukuisiin vaikka LA oli 31.12 ja olisi voinut vaikka syntyä tammikuussakin. Koin joulukuiset kuitenkin omaksi porukakseni! 😊
 
Ja ei kai se niin justiinsa ole! Itse hyppäsin kolmannesta joulukuisiin vaikka LA oli 31.12 ja olisi voinut vaikka syntyä tammikuussakin. Koin joulukuiset kuitenkin omaksi porukakseni! 😊
Eihän sitä tiedä vaikka tämä tekisikin poikkeuksen ja syntyisi ajallaan. Vaikea olisi mennä nyt maaliskuisiin kun la on helmikuun puolella kuitenkin.
 
Minulla oli esikoisen laskettu aika toukokuun lopulla ja olin toukokuisissa vaikka lopulta vauva syntyi vasta 6.6 ja koen edelleen sen omaksi ryhmäkseni 😊 nyt laskettu on aiemmin, joten liityin tänne. Ja toivon että vauva syntyisi helmikuun puolella, kun laskettu on (tällä hetkellä) 25.2 😅
 
Takaisin
Top