Yleinen keskustelu

Meillä ollut pihalla Thermacell käytössä, mutta itse pyrkinyt pysyttelemään hieman etäämmällä siitä. Mikään ei ärsytä niin paljoa kun itikka inisemässä korvan juuressa. 🫣 Mulla vielä sen verran herkempi iho, että saan kamalan isoja ja todella kutisevia paukamia, jos itikka ehtii pistämään.
 
Jotenki semmone olo et ei oo yhtää mun päivä. Hirvee väsymys ja voimaton olo enkä jaksa tehä oikee mitään. Toi kauppareissukin otti voimille, nyt onneks kotona… no eipä ihmekään kun mun kilpirauhas arvotkin on päin mäntyä, kävin tos ke verikokeissa.. mul siis kilpirauhasen vajaatoiminta ja tyroksiini lääkitys.. lääkäri nosti lääkityksen, mene varmaa hetki et auttais. Arvo pitäis olla raskaana olevilla mielellään alle 2.5 ja mulla oli tasan 3.00 , ei onneks sen enempää koholla…
6 viikon päästä sit kontrolli labrat kilpirauhasen
 
Tätä viikkoo on odotettu kuin kuuta nousevaa, kun torstaina vihdoin NT-ultran aika. Mut toisaalta jännittää ja ahdistaa, mitä sieltä selviää :Grimacing Face: Onneksi aika on heti aamusta ja mies onneksi pääsee mukaan, mutta itkeä vollotan varmasti oli lopputulos mikä tahansa.
 
Tänään kuulin ensimmäistä kertaa kotona dopplerilla vauvan sydänäänet ❤️ Oli se kyllä huojentavaa 😊 Olen jo muutaman kerran kokeillut aiemminkin enkä silloin onnistunut löytämään eli toi nyt kyllä mielenrauhaa, vaikka ei mitään syytä aiemmin ollut etteikö kaikki olisi ollut hyvin 😊
 
Tänään kuulin ensimmäistä kertaa kotona dopplerilla vauvan sydänäänet ❤️ Oli se kyllä huojentavaa 😊 Olen jo muutaman kerran kokeillut aiemminkin enkä silloin onnistunut löytämään eli toi nyt kyllä mielenrauhaa, vaikka ei mitään syytä aiemmin ollut etteikö kaikki olisi ollut hyvin 😊
Mietin itse dopplerin hankintaa, mutta toisaalta oon niin ylianalysoija luonteeltani et en tiedä toisko se toisaalta ollenkaan mielenrauhaa 😅 Jos niitä sykkeitä ei joka kerta löydäkkään tai jotain muuta
 
pitikö noihin nt-ultran verikokeisiin olla syömättä? mietin kun aikaa pitäis varata että otanko ajan aamulle vai päivälle :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
pitikö noihin nt-ultran verikokeisiin olla syömättä? mietin kun aikaa pitäis varata että otanko ajan aamulle vai päivälle :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Ei ainakaan meidän alueella tarvinnut 😊 Itse otin aamulle kuitenkin kun vein virtsanäytteen samalla ja tykkään itse aina mahdollisimman aikaisin hoitaa tällaiset asiat.

Tänään oli nt-ultra ja pikkutyyppi vastasi viikkoja ja kaikki oli juuri niinkuin pitikin 😭♥️ Kätilö laittoi sykkeen kuulumaan niin itkuhan siinä tuli. Riskiluvutkin saatiin jo ja niissä ei mitään huolestuttavaa. Huh, kyllä keveni olo tän myötä iha hurjan paljon
 
Vaikuttaako teillä raskaus kesän suunnitelmiin? Itse olisin elokuussa menossa ystävän kanssa festareille. Ehdittiin keväällä jo ostaa liput ja varata majoitukset. Silloin ajattelin, että ei kai se mahdollinen raskaus este ole ja en voi tulevaisuutta suunnitella aina niin että jos satunkin olemaan raskaana😅

No nyt on pidemmän aikaa tuntunut sille, että ei ole hyvä idea ehkä lähteä. Ahdistaa humalaiset ihmiset, sikiön kuulo alkaa olla jo kehittynyt tuolloin ja mietityttää myös ruokailu ja hygienia muutoinkin festareilla😞 olen vielä ihan supertarkka juuri syömisissä nyt raskausaikana.

Oletteko muut käyneet festareilla tai aiotteko mennä? Teratologisella tietopalvelulla oli ig:ssä postaus, että lähtökohtaisesti voisi mennä, mutta ei oleskella lähellä äänentoistoa.
 
Vaikuttaako teillä raskaus kesän suunnitelmiin? Itse olisin elokuussa menossa ystävän kanssa festareille. Ehdittiin keväällä jo ostaa liput ja varata majoitukset. Silloin ajattelin, että ei kai se mahdollinen raskaus este ole ja en voi tulevaisuutta suunnitella aina niin että jos satunkin olemaan raskaana😅

No nyt on pidemmän aikaa tuntunut sille, että ei ole hyvä idea ehkä lähteä. Ahdistaa humalaiset ihmiset, sikiön kuulo alkaa olla jo kehittynyt tuolloin ja mietityttää myös ruokailu ja hygienia muutoinkin festareilla😞 olen vielä ihan supertarkka juuri syömisissä nyt raskausaikana.

Oletteko muut käyneet festareilla tai aiotteko mennä? Teratologisella tietopalvelulla oli ig:ssä postaus, että lähtökohtaisesti voisi mennä, mutta ei oleskella lähellä äänentoistoa.
Me ollaan ens viikolla menossa festareille. Liput ostettu jo alkuvuonna milloin ei ollut edes haaveissa raskaus. 🙈 Ite miettinyt lähinnä omaa jaksamista ja just ne humalaiset ihmiset ahistaa. Mut ajattelin, et nyt on viimeinen mahdollisuus lähteä miehen ja kavereiden kanssa keskenään mihinkään. 😊 Todennäköisesti se menee niin, et mä istun jossain syrjemmällä sillä aikaa kun muut rokkaa täysillä lavan edessä. 😁

Miehen kans ollaan puhuttu, et ens viikolla meidän vauva pääsee ekaa kertaa festareille. 😍
 
Vaikuttaako teillä raskaus kesän suunnitelmiin? Itse olisin elokuussa menossa ystävän kanssa festareille. Ehdittiin keväällä jo ostaa liput ja varata majoitukset. Silloin ajattelin, että ei kai se mahdollinen raskaus este ole ja en voi tulevaisuutta suunnitella aina niin että jos satunkin olemaan raskaana😅

No nyt on pidemmän aikaa tuntunut sille, että ei ole hyvä idea ehkä lähteä. Ahdistaa humalaiset ihmiset, sikiön kuulo alkaa olla jo kehittynyt tuolloin ja mietityttää myös ruokailu ja hygienia muutoinkin festareilla😞 olen vielä ihan supertarkka juuri syömisissä nyt raskausaikana.

Oletteko muut käyneet festareilla tai aiotteko mennä? Teratologisella tietopalvelulla oli ig:ssä postaus, että lähtökohtaisesti voisi mennä, mutta ei oleskella lähellä äänentoistoa.
Oon nyt ollu kolmena viikkona festareilla töissä. Toki en lavan läheisyydessä, vaan kauempana ruokamyynnissä. Ekoilla festareilla helle oli ainut mikä häiritsi, vielä yhdessä hajujen kanssa.

Ja mitä ruokahygieniaan tulee, ainakin edustamani yrityksen toiminnassa, niin lämpötiloja seurataan kyllä normaalia ravintolaa paremmin. Ainut minkä jättäisin väliin olis lämpöisessä olevat majoneesit,
 
Elokuussa tarkoitus mennä PMMP:n keikalle stadikalle. Jännittää kyllä vähän, ollaan vielä permantopaikoilla. Mutta en ole varsinaisesti huolissaan, yleensä noilla isoilla keikoilla on pystynyt oleen permannollakin ihan tilavasti kun ei olla menossa eteen rynnimään.
 
Elokuussa tarkoitus mennä PMMP:n keikalle stadikalle. Jännittää kyllä vähän, ollaan vielä permantopaikoilla. Mutta en ole varsinaisesti huolissaan, yleensä noilla isoilla keikoilla on pystynyt oleen permannollakin ihan tilavasti kun ei olla menossa eteen rynnimään.
Mulla olis kans tää ohjelmassa! Ite ajattelin että tonne uskaltaa vielä mennä, kun meillä on vielä katsomopaikat. Mutta mun yhdellä kaverilla on laskettu aika lokakuussa niin sitä mietityttää enempi, ymmärrettävävästi!
 
Mulla olis kans tää ohjelmassa! Ite ajattelin että tonne uskaltaa vielä mennä, kun meillä on vielä katsomopaikat. Mutta mun yhdellä kaverilla on laskettu aika lokakuussa niin sitä mietityttää enempi, ymmärrettävävästi!
Mää oon kans menossa tänne! Meillä myös katsomopaikat ja oon aatellut et on varmasti ihan turvallista😊 Kunhan vaan jaksaa ite heilua mukana😁
 
Mulla olis kans tää ohjelmassa! Ite ajattelin että tonne uskaltaa vielä mennä, kun meillä on vielä katsomopaikat. Mutta mun yhdellä kaverilla on laskettu aika lokakuussa niin sitä mietityttää enempi, ymmärrettävävästi!
Ompas meitä lähdössä sinne, mullakin on muuten lippu tonne! Ja kerrankin asiakkaaksi🤩

Alun perin mun piti lähteä kaverin kanssa, mutta hänellä on laskettu aika syyskuun alussa. Eli todennäköisesti mies ostaa kaverin lipun, ei välttämättä oo lähdössä sittenkään 🫣
 
Vaikuttaako teillä raskaus kesän suunnitelmiin? Itse olisin elokuussa menossa ystävän kanssa festareille. Ehdittiin keväällä jo ostaa liput ja varata majoitukset. Silloin ajattelin, että ei kai se mahdollinen raskaus este ole ja en voi tulevaisuutta suunnitella aina niin että jos satunkin olemaan raskaana😅

No nyt on pidemmän aikaa tuntunut sille, että ei ole hyvä idea ehkä lähteä. Ahdistaa humalaiset ihmiset, sikiön kuulo alkaa olla jo kehittynyt tuolloin ja mietityttää myös ruokailu ja hygienia muutoinkin festareilla😞 olen vielä ihan supertarkka juuri syömisissä nyt raskausaikana.

Oletteko muut käyneet festareilla tai aiotteko mennä? Teratologisella tietopalvelulla oli ig:ssä postaus, että lähtökohtaisesti voisi mennä, mutta ei oleskella lähellä äänentoistoa.
Mä olin just viime viikonloppuna festareilla ja hyvin meni! Toki piti pitää huolta että pääsi välillä lepäämään. Mutta lähtisin kyllä huoletta, ja jos hygienia mietityttää niin desinfioivia kosteuspyyhkeitä mukaan ja syöt vaan kaikkea kunnolla kypsennettyä. Ite en oikein edes tajunnut stressata mitään 😅
 
Mäkin olin festerareilla kesäkuun alussa. Kävelyä tuli 15000 -20 000askelta päivössö kun majoitus oli usemmna kilometrin pässä. Oli rauhalliset festarit, kesärauha Turussa. Ja ei oltu myöhään. Menossa olen myös Coldplayn keikalle loppukuusta. Jotain muutakin mitä ei jaksa odottaa💕💫✨
 
Itse myös tulevana viikonloppuna menossa festareille, nää on meillä jokavuotinen perinne ja ei vaan oleskele niitten kaikkein kännisimpien lähellä ja kauempana äänentoistosta 😊 Me on miehen kanssa tavattu näillä festareilla ja miusta ois ollu hauska tehdä tän vuoden festaripäivityksestä vauvapäivitys (tänä vuonna meitä rokkaileekin kolme -tyylisesti) mutta ehkä koitan malttaa rakenneultraan kuitenkin.

Itsellä myös loppukuusta coldplayn keikka, ja siellä permanto 😅 Todennäköisesti ei mennä katsomaan lämppäreitä juurikaan vaan mennään vasta vähän ennen coldpayn alkua, jotta varmasti jaksan koko keikan.
 
Olin Tähkän keikalla Tampereella ja oli hauskaa. Toki nenään iski kaikki ikävät hajut mutta en antanut sen häiritä. Toki lopussa piti pyytää oksennuspussi kun tuli huono olo. Elokuussa kaksipäiväiset festarit ja sinne oon menossa. Onneksi otettiin vip-liput nii ehkä pääsee istumaankin helpommin 🤞 seurue tietää et raskaus on ja ottavat sen huomioon 🤩
 
Takaisin
Top