Itse käyn nyt salilla pari kertaa viikossa ja yrittänyt ylläpitää lisäksi kävelyä. Umatkauintia kanssa sillon töllöin tehnyt ja sitä aattelin lisätä. Intohimoharrastus show/lyrical tanssi jäi kesätuolle ennen juhannusta, mut ihan loppuun asti menin vielä aika normaalisti tunneilla, vaikka kaikkeen ei keho enää kyllä taittunut, venytyksissä ongelmia ennenkaikkea ja vatsat ei tuntunut enää hyviltä. Siel nähnyt muutamasti että kyllä pitkällekin naiset raskaana tanssinut, mutta itseä arveluttaa kun en osaa tehdä oikein säästellen, vaan aina sata lasissa ja pelkään että riuhdon asentoihin hurmossa. Huomasin että vikan viikon tunnit oli vaikea sarjoissa jaksaa, happi kertakaikkisesti meinas loppua. Olin helpottunut kun tunnit loppu, niin ei enää sellaista ristiriitaista tunnetta.
Mutta aattelin mennä vielä syksyn alkaessa kokeileen, että osaisnko tehdä rauhallisemmin ja malttaen eli että hypyt ja lattiahommat jättäisin tekemättä. Haluaisin että vauva saisi tanssia kanssa mun kanssa, kun tnassi ollut mulle niin rakas ja tärkeä tapa elää ja hengittää...
Mutta viime viikot ihmetellyt että miten jaksan mitään töitten lisäksi syksyllä kun nyt kaikki päivät menee päikkäröidessä. Nyt vielä kesälomalla, syksyllä vihdoin töitä aineenopena yläkoulussa pätevän palkalla! Se arki onkin sitten niin hektistä, että kun on aiemmin tullut tehtyä vuoden sijaisuuksia, niin huomannut olen että en jaksa saliin joka viikko.