Lankakeräilijä
Silmät suurina ihmettelijä
okeiFlo näyttää ainakin mulla muuten yhden päivän enemmän kuin esim pregcheck ja libero! Flo sanoo 5+3 ja kaikki muut 5+2, tiedä sitten miten se laskee sen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okeiFlo näyttää ainakin mulla muuten yhden päivän enemmän kuin esim pregcheck ja libero! Flo sanoo 5+3 ja kaikki muut 5+2, tiedä sitten miten se laskee sen![]()
Eli siis joulukuisten keskustelun aulaan, siitä suurennuslasi ja hakee käyttäjän nimellä, vaihtaa this forum niin näkee vain joulukuisten keskusteluun lähetetyt viestitMiks mä en nyt löydä sitä hakua et koska voi siihen suljettuu ryhmään hakeutua? Niitä viesti määriä siis![]()
Pikkuhiljaa kai alettava luottaa, että jotain tosiaan tapahtuu vaikka oireitakaan ei juuri ole. Soitin tänään neuvolaan ja yllätyin kuinka nopeasti ensimmäinen neuvola aika tuleekaan. Nyt viikkoja 5+1 ja neuvola varattu 7+1. Varhaisultraan saatiin varattua aika vasta 8+2, joten sitä joutuu vielä odottelemaan.