Yleinen keskustelu

Somen mainosehdotuksissa mulle pomppaa kokoajan yksi ja sama vauvakirja, mistä tulikin mieleen että millaisia te aiotte hankkia, tai millaisia teillä on aikaisemmin ollut? Onhan nyt vielä aivan liian aikaista, mutta selailen jo ihan innoissani kaikkea 😄
 
Mulla on viha rakkaus suhde vauvakirjoihin 😄 esikoisella on semmonen vau kirjan joku ilmainen, tosi kiva kirja, ihan perus raskausajat, miten meni odotus aika, synnytys, eka päivä, sukupuu, nimen anto, eka joulu, eka konttaamiset jne.. jossain vaiheessa vauva vuotta ei vaan enää muistanu joka ikistä asiaa kirjata ja se harmittaa. Taaperolle löyty vahingossa toinen tommonen samanlainen kirja (olin saanut niitä 2 ja säästänyt toisen) on nyt 2v9kk ja puolet kirjasta täyttämättä 🤭🙈 siin oli niin paljon kaikkee et unohdin koko kirjan. Nyt jos tämä täällä kyydissä pysyy ja kaikki menee hyvin niin harmittaa et enää samanlaista kirjaa ei saa. Sit pitää katella joku toinen, kuville sais olla paljon tilaa!
 
Miks mä en nyt löydä sitä hakua et koska voi siihen suljettuu ryhmään hakeutua? Niitä viesti määriä siis 🤔🤔
 
Miks mä en nyt löydä sitä hakua et koska voi siihen suljettuu ryhmään hakeutua? Niitä viesti määriä siis 🤔🤔
Eli siis joulukuisten keskustelun aulaan, siitä suurennuslasi ja hakee käyttäjän nimellä, vaihtaa this forum niin näkee vain joulukuisten keskusteluun lähetetyt viestit
 

Liitteet

  • IMG_20240413_164900.jpg
    IMG_20240413_164900.jpg
    269.1 KB · Katsottu: 10
Eilen oli ensimmäinen sosiaalinen koetos, kun oli ystävä pariskunnan tuparit. Ja heillä yleensä ei ole alkoholitarjottavista pulaa 😄 Vaikka se ei ole täysin harvinaista, että toinen meistä miehen kanssa ajaisikin, niin harvoin sitä silti tervetulomaljasta kieltäytyy. Ja kakussakin oli viskiä 😅 No olin ostanut pari alkoholitonta olutta mukaan, niin en näyttänyt täysin orvolta ja juomattomalta, kun kaikesta muusta kieltäydyin. Ei siis vielä haluta kertoa kavereille, ollaan kerrottu ainoastaan ihan parille läheisimmälle. Mutta selvittiin!
 
Mulla on tulossa yhteiset 30v synttärit kaksoissiskoni kanssa toukokuussa ja silloin viikkoja olis silloin kasassa 10+0.. Ehdittiin alkaa järjesteleen ja lähettää kutsut ennen plussaa (mihin en uskonut ennen kesää)..😃 Olin jo ostanut vartalon myötäsen mekon mutta se saa luultavasti jäädä kaappiin.. Onneks oma lempi juoma on ananaslonkero, niin ajattelin käydä salaa täyttämässä mukini ananaslimulla😆 Ei siis haluta kertoa raskaudesta kun ehkä vasta np-ultran jälkeen joten omat synttärit olis selvitettävä selvinpäin!
 
Heippa vaan kaikille miultakin! Tovin oon lueskellu teijän juttuja ja nyt vihdoin uskaltauduin liittyä mukaan keskusteluun. Tein viikko sitten positiivisen testin ja sen jälkeen olo ollut vaan epätodellinen. Tänään päätin aamulla käydä apteekista digitestin ja se näytti viikkoja 3+ :Hugging Face: Pikkuhiljaa kai alettava luottaa, että jotain tosiaan tapahtuu vaikka oireitakaan ei juuri ole. Soitin tänään neuvolaan ja yllätyin kuinka nopeasti ensimmäinen neuvola aika tuleekaan. Nyt viikkoja 5+1 ja neuvola varattu 7+1. Varhaisultraan saatiin varattua aika vasta 8+2, joten sitä joutuu vielä odottelemaan.
 
Oon 27v ja mies 32v, yhdessä oltu reilu 4v. Miulla on ennestään nyt eskarilainen lapsi, jonka isä ei oo koskaan ollu tekemisissä lapsen kanssa. Jotenkin nyt on ihanaa ja täysin erilainen tilanne odottaa toisen kanssa ensimmäistä yhteistä vauvaa. Viimeeks alkuraskautta varjosti ero ja todella voimakas väsymys.. En muista alkuraskaudesta juuri muuta kun sen, että kun aamulla (eli joskus 10-11 aikaan) heräsin siirryin sohvalle ja jatkoin nukkumista. En jaksanut tehdä oikeastaan mitään ensimmäisen kolmanneksen aikana. Sillon oli helppoa kun oli 19v juuri valmistunu ammattikoulusta eikä ollu töitä, sai ihan rauhassa olla ja kerätä ajatuksia. Toivon ettei samanlainen väsymys vaivaa tässä raskaudessa, sillä nyt täytyisi selviytyä töistä, opiskelusta ja perheen pyörittämisestä. Onneksi mies on todella suurena tukena ja apuna kaikessa! :red-heart:
 
Täällä kans yks viime viikolla plussannut. Ei yritetty lasta kun kolme piti olla mein lapsiluku.
Mun pcos:n takia ei kuitenkaan ehkäisyä ollut kun en millään tasolla uskonut luomuplussaan ja varsinkaan enää tällä iällä.
Yllätys olikin melkoinen kun vuoto ei kunnolla alkanutkaan ja tein niukan vuodon takia testin.
 
Mä kattelin Henskuu sun profiilia vähän ku olit tutun kuuloinen nimi ja teilläkin vähän ylläriplussa. Meidänkin piti skipata tää kierto, mutta ovis olikin vasta 48 h ovisplussasta ja varmaan just viimeisiään vetävä munasolu ollaan onnistuttu hedelmöittämään 😆 no ei näitä aina voi suunnitella.
 
Heippa, täällä myös plussattu ja keskustelua hetken seurattu. Nyt jo rohkenisin liittyä mukaan kun viikkoja arviolta 5+3. 😁 LA siis 15.12. Neljättä odotan, kaksi ensimmäistä ovat jo koululaisia ja pienin 1,5-vuotias. Kenellekään ei olla vielä kerrottu ja juuri pohdittiin, rohkeneeko perheenjäsenille kertoa varhaisultran jälkeen vai vasta myöhemmin... No, päivä kerrallaan mennään ja sitä ehtii vielä miettiä.
 
Takaisin
Top