Mulla myös aina tämä alkuraskaus on foorumin kyttäystä. Aika ei kulu niin millään ja mielessä ei oikein ole muuta kuin raskaus..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on sama juttu, mut laskettu pvm on silti sama, kuin joku muu. En enää pysy kärryillä Vau.fi laskuri anto ihan ekan kerran 29.11. mutta nyt se on siinä 2.12. mut silti, Preglife näyttää et oisin päivän pidemmällä ja itse asiassa vau.fi uutiskirjekin taitaa tulla päivää aiemmin. Ite oon laskenu menkkojen alkupäivän perusteella et olisin nyt 5+6, mutta nli aikasemmat että olisin tänään jo 6+0. En ymmärtäny sitä kiertopäiväjuttua ollenkaanMä olen toistaiseksi ladannut vain Preglifen ja se vaikuttaa ainakin ihan kivalta. Ainoa mitä ihmettelen siinä, on että se laski minulle viimeisten kuukautisten (2.3.) perusteella lasketuksi ajaksi 6.12., vaikka KAIKKI muut laskurit mitä olen missään tehnyt, antavat LA:ksi 7.12. Oletteko te muut Preglifen käyttäjät saaneet siitä oikean lasketun ajan?
Nyt se sovellus siis näyttää minulle koko ajan, että olisin ikään kuin päivän pidemmällä (tänään on oikeasti 5+1, mutta sovellus näyttää 5+2). Eihän tuolla sinänsä ole juuri mitään väliä, mutta häiritsee silti
Ahaa sinä se olit kiitos vielä!Tervetuloa @Evannu Mä olin se joka vinkkasi tänne tulemisesta, kun itsekin löysin tieni tänne ja huomasin keskustelun olevan täällä palstalla paljon vilkkaampaa Jostain syystä se viestini tuli vaan Vierailija-nimellä. Hyvä että löysit tänne!
Onnea ja tervetuloa mukaan!Mäkin liityn varovaisena joukkoon! Tosiaan KU ja toissakierrossa ollut kemiallinen pitää vähän varpaillaan, lisäks menkatkaan ei oo vielä myöhässä, kun ollaan vasta 3+4 ovulaatiosta laskien
Meille kakkonen tulossa, LA ovulaatiosta 20.12. ja menkoista pari päivää aiemmin. Ei mikään otollisin ajankohta, mut kunhan ei nyt välipäiville menis esikoinen synty laskettuna päivänään, synnytys oli kyllä pitkä, vedet meni 32 h aiemmin. Eli vähän asennoidun, että tulis siinä rv 40+0 paikkeilla, vaikka tokihan tää raskaus voi mennä ihan eri tavalla