Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tätä mietin itsekin!Toisaalta huomasin et tän vuoden pakkauksessa sama määrä tavaroita ku viime vuonna eli 38 kpl. Et mielummin ehkä ne kortsut ja liukkarit ois voinu vaihtaa johonki vauvalle tarkotettuun.
Viltin puuttuminen oli kyl iso pettymys. Muutoin ihan kivoja kuoseja.Oisin kyllä mielummin ottanut esim. liukkarin tilalle viltin. Ihastelin kun tutuilla oli käytössä viime vuoden pakkauksen viltti. Ainut tuote mikä ehkä vähän harmittaa ettei ole mukana. Muuten mun mielestä tosi kiva värimaailma ja kuosit mm. noissa bodyissa, sitä mustaa villahaalaria vähän ihmettelin :D
Samaa mieltä! Muuten tosi ihana pakkaus vilttiä jäin kaipaamaanToisaalta huomasin et tän vuoden pakkauksessa sama määrä tavaroita ku viime vuonna eli 38 kpl. Et mielummin ehkä ne kortsut ja liukkarit ois voinu vaihtaa johonki vauvalle tarkotettuun.
Ei muutaku paukutat tänne puolelle viestiä ja tuut mukaan salaisiin kans!Mistä olette hankkineet äitiysvaatteita? Täällä pikkukaupungissa on heikonlaiset valikoimat kivijalkaliikkeissä, joten pitäisi jaksaa alkaa selailla nettikauppojen valikoimia. Onneksi nyt kesän tullen voi käyttää mekkoja.
Tällä puolella keskustelussa taitaa olla melko hiljaista jo, taitaa porukka olla tällaista mattimyöhäistä lukuunottamatta siirtynyt salaiselle puolelle
Sinne tähdätään, vielä muutamat viestit jäljelläEi muutaku paukutat tänne puolelle viestiä ja tuut mukaan salaisiin kans!
Tätä oon kans miettiny! Zalandoa oon selaillu ja yhdet housut töihin löytänytkin. Mutta hakusassa ois täsmäiskuna taskulliset trikoot ja pyöräilyshortsit, jos joku on löytäny!