N
Novak
Vieras
Sillä on varmasti helpoin mennä sitten Voihan se olla että tässä matkan varrella tulee useampikin laskettu aika, eikä vauva synny millään niistä päivämääristä, kun heitossa on useimmiten kyse muutamista päivistä. Toki sitten eri tilanne, jos ei yhtään tiedä millä viikolla menee, mutta tässä sun tapauksessa ei näyttäisi olevan kyse niin suuresta heitosta. Voithan halutessasi seurata sekä marraskuisia ja joulukuisia, kun la on tuossa rajalla.Kiitos vastauksesta neuvolan hoitajalle soittaessa sanoin, et mun tyypillinen kierto on 25-28pv ja sieltä tuli sitten, että olisin viikoilla 4+ jotain, joten sillä varmaan on helpoin mennä, kun itekin pysyy helpoimmin kärryillä samalla laskiessa menkkojen ekasta alkupäivästä. Sitten se tarkottais varmaankin sitä, että laskettu on just siinä kuun vaihteen paikkeilla ehkä joka joulukuun puolella. Mut ehkä mä meen vielä täällä marraskuisissa, jos se ultrassa sitten tarkentuu.
Mun puoliso ei ymmärrä tätä laskutapaa ollenkaan
Puolisot ei luonnollisesti välttämättä tajua raskausviikoista mitään, ellei ole itse ollut raskaana, kun ne on itsellekkin alussa sekavia