Bonprix ei olekaan oikeastaan ennestään tuttu. Kiitti vinkeistäBonprix, H&M, Zalando ainain kannattaa tsekata läpi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bonprix ei olekaan oikeastaan ennestään tuttu. Kiitti vinkeistäBonprix, H&M, Zalando ainain kannattaa tsekata läpi!
On kyllä vielä raastavampaa, kun tulee tietoa siitä että tilanteelle olisi ehkä ollut mahdollista tehdä jotain. Tärkeintä on varmaan kuitenkin muistaa että sinä itse et olisi varmaan saanut lääkäreiden päätä käännettyä. Virheet voi olla inhimillisiä, mutta niistä maksettava hinta...Ajattelin tulla teille päivittää tilannetta meidän vauvan menehtymiseen liittyen.
Testeissä minulta löytyi parvorokko, joka ollut minulla täysin oireetin. Tosin parvorokko selittää täysin ne oudot labrat (alhainen hemoglobiini ja korkea ferritiini), joista teillekin ihmettelin. Lääkärit siis päättivät lähteä täysin laukalle diagnosoimaan harvinaista geneettistä sairautta (jonka oireita minulla ei ollut) yleisen infektion sijasta, joka olisi löydetty yksin kertaisella labrakokeella. Syyskuussa vasta saadaan patologilta virallinen selitys sikiön kuolinsyystä, mutta sikiön vesipöhön perusteella parvorokko tartunta sikiöllä on todennäköisin syy. Eikä se toki auttanut asiaa, että minulta kiellettiin rautalisät.
Itseasiassahan mä heidän diagnoosiaan kyseinalaistinkin ja vastaukseksi sain vain ylimielisen kommentin kuinka he osaavat kyllä työnsä. Joskus huono tuuri ja huonot lääkärit vain sattuu omalle kohdalle.On kyllä vielä raastavampaa, kun tulee tietoa siitä että tilanteelle olisi ehkä ollut mahdollista tehdä jotain. Tärkeintä on varmaan kuitenkin muistaa että sinä itse et olisi varmaan saanut lääkäreiden päätä käännettyä. Virheet voi olla inhimillisiä, mutta niistä maksettava hinta...
Toivon paljon kaikkea hyvää sulle ja teille, ihanaa kun jaksoit tulla asiasta vielä kertomaan