Yleinen keskustelu

Heippa, olen uusi täällä!

Tein viikonloppuna raskaustestin ja se muuttui heti vahvaksi plussaksi. Toinen raskaus ja ennestään löytyy elokuinen 2020.

Varhaisultrassa kävin eilen ja la varmistui 6.8😊 Toivottavasti raskaus jatkuu hyvin!
 
Jos on hyvät laitteet (kaikilla yksityisillä on) niin on just hyvä aika! Siis jos haluaa tiedon mahd pian.

Esikoisesta kävin samoilla päivillä eli 6+3, nyt varasin 6+4. Toki jos oviksesta ei ois tietoa, niin sit kannattais varata niin että on vähintään 6+3 eli myöhäisimmän lasketun ajan mukaan. Ymmärtääkseni esim. Kaunis odotus suosittelee aikaisintaan 6+3, mutta he ovat ottaneet siihen päivön-parin turvamarginaalin eli yleensä jo 6+2 näkyisi syke.

Muoks: ja tsemppiä vuotojen kanssa, tuttua tosiaan ja vaaleanpunainen on harmittomin väri kun tulee yleensä limakalvolta tai kohdunkaulan paremmalta puolelta.
Kävin myös kauniissa odotuksessa, koska luulin että raskaus on paljon pidempänä. Selvisi että oli 6+0 ja syke löytyi jo😊
 
Hei!
Olen uusi foorumilla ja mietin että keskustelu kaverit voisi tulla tarpeeseen..
Esikoista odotan, joskin en ensimmäistä kertaa. Keskenmenoja takana kolme, kaksi alkuraskauden (elokuu -22 ja elokuu -23) ja rv 18 huhtikuu -23. Nyt onkin melkoiset pelkotilat vaikka onnellinen olen taas plussasta ( nyt 4+4 ) Varhaisultra on varattu yksityiselle 2.1. kun julkisella ei aikaa ole vaikka olenkin siihen oikeutettu. 😊
 
Hei!
Olen uusi foorumilla ja mietin että keskustelu kaverit voisi tulla tarpeeseen..
Esikoista odotan, joskin en ensimmäistä kertaa. Keskenmenoja takana kolme, kaksi alkuraskauden (elokuu -22 ja elokuu -23) ja rv 18 huhtikuu -23. Nyt onkin melkoiset pelkotilat vaikka onnellinen olen taas plussasta ( nyt 4+4 ) Varhaisultra on varattu yksityiselle 2.1. kun julkisella ei aikaa ole vaikka olenkin siihen oikeutettu. 😊
Moi ja tervetuloa! :) Voin kuvitella, että sua jännittää kovasti. Toivotaan nyt vaan tarrasukkia ja että kaikki menee hyvin siellä 🩷 Vertaistuki myös auttaa kun pääsee näistä asioista keskustelemaan täällä foorumilla!

Mä en varmaan myöskään vielä esittäytynyt. Esikoista odotan, eilen plussasin ja tänään 4+0 :) testaamista jatkan vielä hetken aikaa ja kuvia laittelen tonne testikuvaketjuun🙌🏻
 
Moi ja tervetuloa! :) Voin kuvitella, että sua jännittää kovasti. Toivotaan nyt vaan tarrasukkia ja että kaikki menee hyvin siellä 🩷 Vertaistuki myös auttaa kun pääsee näistä asioista keskustelemaan täällä foorumilla!

Mä en varmaan myöskään vielä esittäytynyt. Esikoista odotan, eilen plussasin ja tänään 4+0 :) testaamista jatkan vielä hetken aikaa ja kuvia laittelen tonne testikuvaketjuun🙌🏻
Kiitos 🤎 Ihanaa kun löysin tämän palstan 😍
Onnea plussasta 😊
 
Tervetuloa uusille! 🌈

@Rollo Meillä on tosiaan salaisella puolella nyt oma ketju raskauden menetyksen kokeneille uudelleen plussanneille Elokuisille :red-heart: Meitä on nyt elokuisissa monta, jotka kokeneet toisen kolmanneksen menetyksen.
 
Totta, oon huomannut saman ja miettinyt oliskohan tarvetta omalle ketjulle, ehkä sitten salaiselle puolelle ainakin kun nää menetykset on niin erityisen herkkiä asioita.
Huomasin saman...olen mielelläni sitten salaisella puolella mukana keskustelussa. Itselläni keskenmenot RV 11 ja 7 eli varhaisemmilta viikoilla kuin teillä...mutta silti kovin raskaita muistoja niistä. 😞
 
Heippa, olen uusi täällä!

Tein viikonloppuna raskaustestin ja se muuttui heti vahvaksi plussaksi. Toinen raskaus ja ennestään löytyy elokuinen 2020.

Varhaisultrassa kävin eilen ja la varmistui 6.8😊 Toivottavasti raskaus jatkuu hyvin!
Näkyikö sulla syke tuolla varhaisultrassa? Mulla oli vu torstaina ja sillon omien laskujen mukaan 5+2 ja uusi aika on ens keskiviikkona jolloin olis 6+1. Mietin että onko mitään mahiksia että sykettä näkyis. 😅
 
Näkyikö sulla syke tuolla varhaisultrassa? Mulla oli vu torstaina ja sillon omien laskujen mukaan 5+2 ja uusi aika on ens keskiviikkona jolloin olis 6+1. Mietin että onko mitään mahiksia että sykettä näkyis. 😅
Joo syke löytyi 6+0 minulla. Sanoi ettei kannata panikoida jos syke ei välttämättä näy. Mutta sielä oli ihan pieni sydän ja syke. Viikolla 6+3 eteenpäin ois turvallisinta mennä varhaisultraan et silloin syke näkyy varmasti😊
 
Joo syke löytyi 6+0 minulla. Sanoi ettei kannata panikoida jos syke ei välttämättä näy. Mutta sielä oli ihan pieni sydän ja syke. Viikolla 6+3 eteenpäin ois turvallisinta mennä varhaisultraan et silloin syke näkyy varmasti😊
Mä pääsin siis julkisen kautta, kun raskauduin imetysaikana eikä raskauden kestosta ole varmaa tietoa. Pyysin myöhempää, mutta täällä on keskiviikkona lääkäri paikalla viimeistä kertaa paikalla ennen joululomaa, niin se ystävällisesti järjesteli mut sinne työpäivänsä väliin ekstrana. 😊
 
Mä oon malttanut tänään olla tekemättä raskaustestiä. 🙈 Ajattelin nyt skarpata ja testata jokatoinen päivä vaan ja sit kun on omaan silmään riittävän punakka, lopetan testailun, eli toivottavasti jouluun mennessä. 🙂

Mun mies ei tajua miks mun pitää testailla, vaikka oon sanonut et haluun nähdä että viiva vahvistuu. 😃 Sille riitti ihan se yks positiivinen. Mikähän tää testimania oikein on.. kai se on jotain sellasta et haluaa joka päivä itelleen konkreettisen todistuksen siitä et on raskaana. Vaikka luulisi että vatsan päivittäinen nipistely olisi riittävä muistutus asiasta. Mut ei. Onneks en ole ainoa, mitä täällä seurannut muita innokkaita testaajia. 😃

P.s haluisin jo salaiselle puolelle ja laitoin jo perjantaina siitä pyynnön, mut en vieläkään oo päässyt. 🙉 Ylläpito on viikonlopun vietossa. Sallittakoot! 😃
 
Takaisin
Top