Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonni, lähdin heräteostosreissulle ja tällänen setti tarttu matkaan K-Supermarketista 😄 prismasta ei löytyny yhtäkään sallittua pussia! Noissa namituvan pusseissa (kaks vasemmanpuoleista) oikeen mainostetaan että sallittu salmiakki :)

View attachment 127583
😍😍😍 täytyy itsekin käydä keräämässä varastoon 🔥
 
Kiitti salmiakkivinkeistä 😍 pitää käydä itsekin hakemassa.

Mulla ei vielä juuri himoja, mutta lämmin ruoka ei oikein maistu niinku ei esikoisenkaan alkuraskaudesta. Tuli tossa sanottua miehelle et taitaa olla viimeinen raskaus mulle kun tää olo on välillä niin sietämätöntä, tää jatkuva nälkä ja vellova pahoinvointi ja huonot yöunet tekee mut välillä tosi kiukkuiseksi 🙈

Onneksi oon kuitenkin jaksanut treenailla ja ulkoilla, ja nähdä kavereita ym niin pysyy kuitenkin mieli parempana ja ei tään montaa viikkoa luulis kestävän.
 
Heippa! Musta tuntuu, että pölähdin tänne palstailemaan ja heinäkuisiin vähän puskista, kun viimeksi elo-syyskuun tienoilla olin foorumilla aktiivisesti. Niin tässä mun pieni esittäytyminen 😊 Mulla menkat pitäisi alkaa tänään tai huomenna, mutta toistaiseksi vaikuttaa eilisen plussan ja oireiden perusteella tosiaan siltä, että olen raskaana.

Mietin ravintolisiä, että oisko jollain ehdottaa suutuntumaltaan miellyttävää kalsiumtablettia? Muistan lapsuudesta sellaisen tuotteen kuin raekalkki, joka hajosi suussa liitumaiseksi liejuksi, joten mietin, onkohan kaikki kalkkituotteet vielä sellaisia? 😄
 
Heippa! Musta tuntuu, että pölähdin tänne palstailemaan ja heinäkuisiin vähän puskista, kun viimeksi elo-syyskuun tienoilla olin foorumilla aktiivisesti. Niin tässä mun pieni esittäytyminen 😊 Mulla menkat pitäisi alkaa tänään tai huomenna, mutta toistaiseksi vaikuttaa eilisen plussan ja oireiden perusteella tosiaan siltä, että olen raskaana.

Mietin ravintolisiä, että oisko jollain ehdottaa suutuntumaltaan miellyttävää kalsiumtablettia? Muistan lapsuudesta sellaisen tuotteen kuin raekalkki, joka hajosi suussa liitumaiseksi liejuksi, joten mietin, onkohan kaikki kalkkituotteet vielä sellaisia? 😄
Mulla on ainaki jokkut ihan nieltävät kalkkitabletit 🤔
 
Tultiin mun isälle eilen yökylään isänpäivää viettämään. Kylläpä oli mukavaa saada kertoa uudesta lapsenlapsesta ❤️ Tänään käyntiin RV 8 😍 oireita on ollut tasaisesti ja eilen oli eka päivä kun alkoi tulla kunnon pahoinvoinnin aaltoja 🙃
 
Täällä uneton yö ja sellaista mietin, että mahtuukohan nykyiset takit enää päälle kevättalvella? 🤪
 
@Ember mä en kans hahmota näit yhtää 🙈 ja sit tuleeki kevät eikä mun kevättakit ainakaa mahu... Mulla on kyl yks hauska säänkestävä ponco keväälle sit mitä en oo juuri käyttäny, se vähintää mahtuu sit 😄
 
Onko teitä jo hyväksytty salaiseen ryhmään? Mä laitoin yksityisviestiä varmaan viime viikolla mut ei oo vieläkään tullut et oisin päässyt ryhmään 🤔
 
Onko teitä jo hyväksytty salaiseen ryhmään? Mä laitoin yksityisviestiä varmaan viime viikolla mut ei oo vieläkään tullut et oisin päässyt ryhmään 🤔
Joo on meitä siellä jo muutama hyväksytty. Ehkä voit pistää perään viestiä ja kysyä asiasta :)
 
Täällä uneton yö ja sellaista mietin, että mahtuukohan nykyiset takit enää päälle kevättalvella? 🤪
Laittaa alle vähän lämpimämmän paidan ja kulkee takki auki 😄 onneksi kevätaurinko jo lämmittää jonkun verran.

Mie mietin viime yönä kun en saanu unta, että nyt on sitten viimesillään raskaana kun on kesähelteet 🥵 se voi olla hiukka tukalaa.
 
Laittaa alle vähän lämpimämmän paidan ja kulkee takki auki 😄 onneksi kevätaurinko jo lämmittää jonkun verran.

Mie mietin viime yönä kun en saanu unta, että nyt on sitten viimesillään raskaana kun on kesähelteet 🥵 se voi olla hiukka tukalaa.
Esikoisen laskettu oli heinäkuussa, mut hän menikin 11 päivää yli ja tuli vasta käynnistettynä. Voin sanoo et oli tuskaa koko kesä. Hirveet helteet ja muutenkin hiki kokoajan. 😣 kävin kylmässä suihkussa pari kertaa päivässä. Kuopuskin kesän lapsi syntynyt toukokuun lopussa, mut silloin ei vielä kovia helteitä kerennyt olemaan.
 
Just noiden helteiden takia oltiin ajateltu alunperin et vähän myöhemmin ois ollu optimaalisempi aika, mutta onneks meillä on talossa ilmalämpöpumppu, ja toisaalta ihanaa kun saa pitkän kesäloman taas 🤩 ajattelin jäädä vuosilomalle jo toukokuussa ja siihen perään äippäloma 😍aloitin töissä siis vasta nyt syyskuussa niin sain viime kesänkin olla lapsen kans kotona, ihan parasta 😍
 
Takaisin
Top