Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin on uni muuttunut kevyeksi ja levottomaksi niin kuin viime raskaudessakin kävi. Huomasin sen jo ennen plussaamista mutten osannut vielä yhdistää raskauteen. Väsyttää kamalasti.

Kyllä myös mua stressaa onko siellä ylipäänsä elämää ja kaikki hyvin. Tuntuu et aika matelee kun odottaa ultraa. Ei tällä kertaa oo yhtä kova huoli läheskään kuin ekalla mutta kyllä silti vaan odottaa et tää alkuraskaus oireineen ois ohi ja pääsis siihen ihanaan keskiraskauden vaiheeseen ilman huolia ja oireita 🤩
 
Mullakin loppuviikosta lähestyy päivät jolloin viimeksi raskaus meni kesken, huomaan kyllä jännittäväni sitä.. mutta sovittiin ystävän kanssa että juhlitaan kyllä tämänkin etapin ylittämistä jos vielä pari päivää kaikki vaikuttaa olevan ok🥳 se ettei vuotoa tule ei tietenkään takaa mitään, mutta varhaisultra onkin sopivasti seuraava etappi uuteen juhlintaan!
 
Heippa kaikki 😊 tein haalean plussan tänään aamulla. Menkat myöhässä ja oireita löytyy. Mulla kaksi lasta ennestään, mutta on tää vaan tosi outoa, epätodellista, fiilikset vaihtelee laidasta laitaan!
Tuo outous ja epätodellisuus on tuttuja fiiliksiä täälläkin!
 
Mullakin loppuviikosta lähestyy päivät jolloin viimeksi raskaus meni kesken, huomaan kyllä jännittäväni sitä.. mutta sovittiin ystävän kanssa että juhlitaan kyllä tämänkin etapin ylittämistä jos vielä pari päivää kaikki vaikuttaa olevan ok🥳 se ettei vuotoa tule ei tietenkään takaa mitään, mutta varhaisultra onkin sopivasti seuraava etappi uuteen juhlintaan!
Mulla edellinen meni kesken 8+ jotain / 9+ jotain. Tosin sen kasvu saatiin viikko ennen keskenmenoa vaan 6+. Kasvua kerettiin jo seurailla kun ei edistynyt.
Nyt varmasti itekki alkaa jännittämään mitä lähemmäksi nuo viikot tulee. Sit kun pääsee 10+0 niin voi jo ajatella et ois pidemmällä kuin edellinen.
 
Moikka!

Tuun myös varovasti jo tänne puolelle. Lauantaina alkoi nipistelyt alavatsalla, jatkuneet siitä saakka useita kertoja päivässä. Plussa tehty maanantaina ja hiljalleen alkanut vahvistua. LA 20.7. tienoilla eli samoissa mennään @Mimik ! 🤩

Muutama ystävä on tiennyt yrityksestä. Yhdelle oon kertonut raskaudesta. Ajatuksena täälläkin, että perheille voisi jouluna kertoa. 😊

Esikoinen kyseessä, eli tää on nyt kaikki ihan uutta, outoa ja ihmeellistä ja vähän pelottavaakin.. 🙈
 
Heippa kaikille odottajille, olen jo viikon ajan lueskellut teidän kuulumisia, nyt viimein uskaltauduin mukaan. Muita yli 40v täällä ei taida olla 🤭
Yöunet täällä kateissa, samoin suurin osa oireistakin mikä hiukan huolettaa...

Esittelen itseni sitten paremmin kun pääsen "suljetulle osastolle" 😀
 
Samaa stressaan että mitä jos ja mitä jos. Viikko pitäs viä jaksaa ultraa oottaa😩 Ja täälläkin oireita kuitenki on, tänään tajusin itkeväni telkkariohjelmille. 😂
Aika samoja juttuja täällä, en aiemmissa raskauksissa ole näin stressaantunut ollut..enkä myöskään vähä oireinen..mutta sama itkuherkkyys täälläkin, itkin kun telkkarissa näkyi nainen raskaustestin kanssa 😀
 
Moikka!

Tuun myös varovasti jo tänne puolelle. Lauantaina alkoi nipistelyt alavatsalla, jatkuneet siitä saakka useita kertoja päivässä. Plussa tehty maanantaina ja hiljalleen alkanut vahvistua. LA 20.7. tienoilla eli samoissa mennään @Mimik ! 🤩

Muutama ystävä on tiennyt yrityksestä. Yhdelle oon kertonut raskaudesta. Ajatuksena täälläkin, että perheille voisi jouluna kertoa. 😊

Esikoinen kyseessä, eli tää on nyt kaikki ihan uutta, outoa ja ihmeellistä ja vähän pelottavaakin.. 🙈
Onnittelut sinne ❤️
 
Mulla edellinen meni kesken 8+ jotain / 9+ jotain. Tosin sen kasvu saatiin viikko ennen keskenmenoa vaan 6+. Kasvua kerettiin jo seurailla kun ei edistynyt.
Nyt varmasti itekki alkaa jännittämään mitä lähemmäksi nuo viikot tulee. Sit kun pääsee 10+0 niin voi jo ajatella et ois pidemmällä kuin edellinen.
Me saatiin 9+0 tietää että on keskeytynyt, oli keskeytynyt koon perusteella 7+3. Ens viikolla tulee tuo 7+3 ja ens viikko alkaaki ahdistaa jo, vuoto alko siinä 7-8 ja nyt jo maanisesti joka pyyhkäsyllä katon paperia😩
 
Heippa kaikille odottajille, olen jo viikon ajan lueskellut teidän kuulumisia, nyt viimein uskaltauduin mukaan. Muita yli 40v täällä ei taida olla 🤭
Yöunet täällä kateissa, samoin suurin osa oireistakin mikä hiukan huolettaa...

Esittelen itseni sitten paremmin kun pääsen "suljetulle osastolle" 😀
"Suljettu osasto" 😂😂😂 tämä termi ehdottomasti jatkoon!
 
Heippa kaikille odottajille, olen jo viikon ajan lueskellut teidän kuulumisia, nyt viimein uskaltauduin mukaan. Muita yli 40v täällä ei taida olla 🤭
Yöunet täällä kateissa, samoin suurin osa oireistakin mikä hiukan huolettaa...

Esittelen itseni sitten paremmin kun pääsen "suljetulle osastolle" 😀
Itse vielä muutama vuosi, että 40v täyttyy mutta mies on 45v eli melkein nelikymppisten leirissä 🙃

Voimia Tooto ❤️
 
Takaisin
Top