Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TervetuloaHeippa kaikille! Hyvin varovaisen optimistisesti uskaltaudun liittymään keskusteluun. Plussaviivat ovat vahvistuneet muutaman päivän eli sen puoleen saattaisi olla jotain kyydissäkin vaikka on kyllä todella epäuskoinen olo vieläkin…
Mehua tekee paljon mieli, kun normaalisti juon pelkkää vettäOnks teillä ruokahimoja? Mulla on alkanu kauheesti himottelee kaurapuuro. Oikeen sillee pelkkä puuro, tehty osittain maitoon, ei lisukkeita. Vähän voi kylmää maitoa olla puuron seassa.
Pikkuhiljaa alkaa hiippailla, nyt on tehnyt mieli greippilimsaa! sanottakoon, että mä en tiedä olenko ikinä juonut sellasta.. ja nyt en löytänyt kaupastakaan kuin aspartaami-versiota, joten etsinnät jatkuu. Kaikki raikas maistuisi, toisaalta myös suolainen kuten esim oliivit ja pesto.Onks teillä ruokahimoja? Mulla on alkanu kauheesti himottelee kaurapuuro. Oikeen sillee pelkkä puuro, tehty osittain maitoon, ei lisukkeita. Vähän voi kylmää maitoa olla puuron seassa.
Mä lisäsin kanssa jo oliivit pizzatilaukseen, vaikka ikinä ennen en oo siinä käyttänytPikkuhiljaa alkaa hiippailla, nyt on tehnyt mieli greippilimsaa! sanottakoon, että mä en tiedä olenko ikinä juonut sellasta.. ja nyt en löytänyt kaupastakaan kuin aspartaami-versiota, joten etsinnät jatkuu. Kaikki raikas maistuisi, toisaalta myös suolainen kuten esim oliivit ja pesto.
Samaa stressaan että mitä jos ja mitä jos. Viikko pitäs viä jaksaa ultraa oottaa Ja täälläkin oireita kuitenki on, tänään tajusin itkeväni telkkariohjelmill
No maistuiko ne oliivit? Itsellä ei ole tullut vielä mitää himoja, vaikka kahdessa. Edellisessä oli suolakurkut ja toisessa myös salmiakkiMä lisäsin kanssa jo oliivit pizzatilaukseen, vaikka ikinä ennen en oo siinä käyttänyt
Ehdoton uusi lemppari toi salmiakki on mulle vaikein luovuttava.. kaikki herkut mitä käytännössä oon tykännyt syödä, on lähinnä salmiakkiaNo maistuiko ne oliivit? Itsellä ei ole tullut vielä mitää himoja, vaikka kahdessa. Edellisessä oli suolakurkut ja toisessa myös salmiakki
Tais olla ihan joku verkkokauppakin, josta sai ostettua "äitiyssalmiakkia", ainakin pari vuotta sitten. Voin paremmalla ajalla etsiä. Kaveri tilasi sieltä ja antoi osan mulleEikös salmiakista oo jotain raskaana sallittuja versioita muistelen joskus lukeneeni et joku pussi oli ok raskaana
Aika kiva että löytyi jotain uusia makuja raskauden myötä just katselin, että sallittuja salmiakkeja on ryhmäläiset löytäneetEhdoton uusi lemppari toi salmiakki on mulle vaikein luovuttava.. kaikki herkut mitä käytännössä oon tykännyt syödä, on lähinnä salmiakkia