Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille! 👋🏼 Hyvin varovaisen optimistisesti uskaltaudun liittymään keskusteluun. Plussaviivat ovat vahvistuneet muutaman päivän eli sen puoleen saattaisi olla jotain kyydissäkin vaikka on kyllä todella epäuskoinen olo vieläkin…
 
Onks teillä ruokahimoja? Mulla on alkanu kauheesti himottelee kaurapuuro. 🤤 Oikeen sillee pelkkä puuro, tehty osittain maitoon, ei lisukkeita. Vähän voi kylmää maitoa olla puuron seassa.
 
Onks teillä ruokahimoja? Mulla on alkanu kauheesti himottelee kaurapuuro. 🤤 Oikeen sillee pelkkä puuro, tehty osittain maitoon, ei lisukkeita. Vähän voi kylmää maitoa olla puuron seassa.
Mehua tekee paljon mieli, kun normaalisti juon pelkkää vettä ☺️
 
Onks teillä ruokahimoja? Mulla on alkanu kauheesti himottelee kaurapuuro. 🤤 Oikeen sillee pelkkä puuro, tehty osittain maitoon, ei lisukkeita. Vähän voi kylmää maitoa olla puuron seassa.
Pikkuhiljaa alkaa hiippailla, nyt on tehnyt mieli greippilimsaa! 😳 sanottakoon, että mä en tiedä olenko ikinä juonut sellasta.. ja nyt en löytänyt kaupastakaan kuin aspartaami-versiota, joten etsinnät jatkuu. 😄 Kaikki raikas maistuisi, toisaalta myös suolainen kuten esim oliivit ja pesto.
 
Hei! Itsekin uskalsin viimein tänne liittyä. Viime viikolla jo epäilin raskautta, mutta vasta ma tuli herkkään digiin raskaana ja tänään sitten rfsu tikkuun selkeä plussa. Tää tulee olemaan meidän kolmas ja täysin suunnittelematon yllätysraskaus. Isoveljet ovat jo 7v ja 5v. Oviksesta ei ole hajuakaan, menkkojen mukaan laskettu oisi 6.7, mutta se ei kyllä pidä paikkaansa. Itse epäilen että laskettu on 16.7 tienoilla.
 
Pikkuhiljaa alkaa hiippailla, nyt on tehnyt mieli greippilimsaa! 😳 sanottakoon, että mä en tiedä olenko ikinä juonut sellasta.. ja nyt en löytänyt kaupastakaan kuin aspartaami-versiota, joten etsinnät jatkuu. 😄 Kaikki raikas maistuisi, toisaalta myös suolainen kuten esim oliivit ja pesto.
Mä lisäsin kanssa jo oliivit pizzatilaukseen, vaikka ikinä ennen en oo siinä käyttänyt 😂
 
Samaa stressaan että mitä jos ja mitä jos. Viikko pitäs viä jaksaa ultraa oottaa😩 Ja täälläkin oireita kuitenki on, tänään tajusin itkeväni telkkariohjelmill

Mä lisäsin kanssa jo oliivit pizzatilaukseen, vaikka ikinä ennen en oo siinä käyttänyt 😂
No maistuiko ne oliivit? 😅 Itsellä ei ole tullut vielä mitää himoja, vaikka kahdessa. Edellisessä oli suolakurkut ja toisessa myös salmiakki
 
Eikös salmiakista oo jotain raskaana sallittuja versioita 🤔 muistelen joskus lukeneeni et joku pussi oli ok raskaana 😄
Tais olla ihan joku verkkokauppakin, josta sai ostettua "äitiyssalmiakkia", ainakin pari vuotta sitten. Voin paremmalla ajalla etsiä. Kaveri tilasi sieltä ja antoi osan mulle 😊
 
Namituvalla näyttää olevan joku raskauspakkaus salmiakkia kaipaaville missä ei ole sitä glykyrritsiiniä. Lähikaupoissa monesti taitaa löytyä myös just esim. Salta Katten ja Tv mix.
 
Ehdoton uusi lemppari 😍 toi salmiakki on mulle vaikein luovuttava.. kaikki herkut mitä käytännössä oon tykännyt syödä, on lähinnä salmiakkia 🥲
Aika kiva että löytyi jotain uusia makuja raskauden myötä 😊 just katselin, että sallittuja salmiakkeja on ryhmäläiset löytäneet 😍
 
Takaisin
Top