Yleinen keskustelu

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onks kellään kokemusta kanyyleistä ja kivusta sellasen käytön jälkeen? Mulla laitettiin varjoainetta käsivarteen keskiviikkona ja viime yönä heräsin kun särki tuota kohtaa enkä saanu enää unta. Siinä kanyylikohdassa on vähän mustelmaa, mut enemmän on siitä noin 5cm ylöspäin hauiksen kohdalla ja siinä se särkykin oli/on. Musta se kanyyli tuntu ikävältä heti laiton jälkeenkin mutta hoitaja oli ihan tyytyväinen ja kuvaus onnistui eli ainakin suurimmaksi osaksi se oli varmasti oikein, mutta mietin et onko siinä kuitenkin tapahtunut joku vahinko. En muista ennen tällästä särkyä kanyylin käytön jälkeen vaikka on niitä mulla ennenkin ollu aika monta kertaa.
 
Tervetuloa @Leijonaemo- Jee, lisää myös loppukuun laskettuja aikoja 🤗 mielenkiinnolla odotan, jäänkö pitämään perää vai tuleeko vielä ihan kuun loppuun lisää odottajia ❤️ itselläni on toki niin myöhäinen tuo aika, että voisi helposti mennä myös elokuun puolelle 🤔
 
Tervetuloa @Leijonaemo- Jee, lisää myös loppukuun laskettuja aikoja 🤗 mielenkiinnolla odotan, jäänkö pitämään perää vai tuleeko vielä ihan kuun loppuun lisää odottajia ❤️ itselläni on toki niin myöhäinen tuo aika, että voisi helposti mennä myös elokuun puolelle 🤔
Kiitos paljon! Täytyy yrittää kirjoittaa kovasti, että pääsisi salaiselle puolelle höpisemään vähän vapaammin. Se on jännittävää näin loppukuisena, että tuleeko heinäkuinen vai elokuinen 🙊
 
Kiitos paljon! Täytyy yrittää kirjoittaa kovasti, että pääsisi salaiselle puolelle höpisemään vähän vapaammin. Se on jännittävää näin loppukuisena, että tuleeko heinäkuinen vai elokuinen 🙊
Heh, juu mielenkiintoista on sitten nähdä se salainen puoli myös. En oikein tiedä mitä odottaa, mutta kaikki muutkin haluavat, joten minäkin! 😁❤️
 
Kiitos paljon! Täytyy yrittää kirjoittaa kovasti, että pääsisi salaiselle puolelle höpisemään vähän vapaammin. Se on jännittävää näin loppukuisena, että tuleeko heinäkuinen vai elokuinen 🙊
Mullahan on vielä tällä hetkellä La kesäkuun puolella, 30.6 🙊 mutta oon varma että ei tästä kesäkuista tule, joten sillä päätin alkaa suosiolla heinäkuiseksi 😅
 
Mullahan on vielä tällä hetkellä La kesäkuun puolella, 30.6 🙊 mutta oon varma että ei tästä kesäkuista tule, joten sillä päätin alkaa suosiolla heinäkuiseksi 😅
Sulla voi mennä tiukille 🙊
Mulla on laskettu aika 24.11. mutta jos yhtään voi päätellä edellisistä raskauksista, niin uskoisin, että syntyy heinäkuun puolella :smiling-eyes:
 
Sulla voi mennä tiukille 🙊
Mulla on laskettu aika 24.11. mutta jos yhtään voi päätellä edellisistä raskauksista, niin uskoisin, että syntyy heinäkuun puolella :smiling-eyes:
Joo eihän sitä tiedä 🙈 esikoinen tuli yliajalla käynnistettynä, niin sillä ei osaa edes ajatella että tulis muka ennen la tai lähellä sitä 😅
 
Joo eihän sitä tiedä 🙈 esikoinen tuli yliajalla käynnistettynä, niin sillä ei osaa edes ajatella että tulis muka ennen la tai lähellä sitä 😅
Näin mäkin ajattelin kun toista odotin 🤣 Eka meni tosissaan 11 päivää yli. La oli 23.7., mut syntyi vasta elokuussa. Toinen sit yllätti ja yli kaksi päivää ennen laskettua ja kolmas tuli kolme päivää ennen laskettua.
 
Ihanaa kun meillä oli nyt pari päivää vieraita niin sain ajatuksia vähän muualle. Tuntui, että raskaus pyöri koko ajan mielessä ja mihinkään ei pystynyt keskittyä ennen viikonloppua.
 
@Aatos kuulostaa siltä mitä täälläkin tarvittais! Tuntuu etten mitään muuta pysty ajatella. Näin myös viime yönä painajaista että tämäkin meni kesken, kiva kun ei yölläkään pääse näitä omia ajatuksia karkuun. Onneksi huomenna pääsee edes töihin.😂
 
Esikoinen syntyi 40+5. Kyllä oli tuskaiset viisi päivää, kun äiti mainosti että me kaikki lapset (4) ollaan synnytty viimeistään laskettuna ja siskokin saanut molemmat ennen laskettua. Olin jo ihan varma ettei synny ilman lääkkeitä, kun oli lääkkeillä tehtykin.
 
Jos kaikki menee hyvin veikkaan että meille tulee kyllä elokuinen oikeesti, niin loppukuusta LA ja itsekin olin kaksi viikkoa yliaikaa😅
 
@perhonen_ joo itelläkin ollu yöt aika levottomia ja ihme unia kans. Toivottavasti tää tästä tasottuisi pikkuhiljaa. En edes tiennyt, että jokin asia voi näin täys valtaisesti vallata mielen😅
 
Minäkin oon miettinyt et jos kaikki menee hyvin niin tuleekohan meillekkin elokuinen😅 myös niin loppukuussa la. Mä oon syntynyt itse noin viikko ennen la ja esikoinen olen. Ei siis tiiä ja en oo myöskään ihan varma millä viikolla oon😅 neuvolaan en oo vielä uskaltanut soittaa
 
Takaisin
Top