Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos paljon! Täytyy yrittää kirjoittaa kovasti, että pääsisi salaiselle puolelle höpisemään vähän vapaammin. Se on jännittävää näin loppukuisena, että tuleeko heinäkuinen vai elokuinenTervetuloa @Leijonaemo- Jee, lisää myös loppukuun laskettuja aikoja mielenkiinnolla odotan, jäänkö pitämään perää vai tuleeko vielä ihan kuun loppuun lisää odottajia itselläni on toki niin myöhäinen tuo aika, että voisi helposti mennä myös elokuun puolelle
Heh, juu mielenkiintoista on sitten nähdä se salainen puoli myös. En oikein tiedä mitä odottaa, mutta kaikki muutkin haluavat, joten minäkin!Kiitos paljon! Täytyy yrittää kirjoittaa kovasti, että pääsisi salaiselle puolelle höpisemään vähän vapaammin. Se on jännittävää näin loppukuisena, että tuleeko heinäkuinen vai elokuinen
Mullahan on vielä tällä hetkellä La kesäkuun puolella, 30.6 mutta oon varma että ei tästä kesäkuista tule, joten sillä päätin alkaa suosiolla heinäkuiseksiKiitos paljon! Täytyy yrittää kirjoittaa kovasti, että pääsisi salaiselle puolelle höpisemään vähän vapaammin. Se on jännittävää näin loppukuisena, että tuleeko heinäkuinen vai elokuinen
Sulla voi mennä tiukilleMullahan on vielä tällä hetkellä La kesäkuun puolella, 30.6 mutta oon varma että ei tästä kesäkuista tule, joten sillä päätin alkaa suosiolla heinäkuiseksi
Joo eihän sitä tiedä esikoinen tuli yliajalla käynnistettynä, niin sillä ei osaa edes ajatella että tulis muka ennen la tai lähellä sitäSulla voi mennä tiukille
Mulla on laskettu aika 24.11. mutta jos yhtään voi päätellä edellisistä raskauksista, niin uskoisin, että syntyy heinäkuun puolella
24.11.?Sulla voi mennä tiukille
Mulla on laskettu aika 24.11. mutta jos yhtään voi päätellä edellisistä raskauksista, niin uskoisin, että syntyy heinäkuun puolella
Siis tietysti 24.7.24.11.?
Näin mäkin ajattelin kun toista odotin Eka meni tosissaan 11 päivää yli. La oli 23.7., mut syntyi vasta elokuussa. Toinen sit yllätti ja yli kaksi päivää ennen laskettua ja kolmas tuli kolme päivää ennen laskettua.Joo eihän sitä tiedä esikoinen tuli yliajalla käynnistettynä, niin sillä ei osaa edes ajatella että tulis muka ennen la tai lähellä sitä