Mä oon miettinyt, mutta vähän eri näkökulmasta. Tosissaan ollaan parisuhteen alusta asti oltu sitä mieltä, että halutaan 2-3 lasta. Nyt siis toinen tulossa. Tälle toiselle on kaikki valmiina ja oma makuuhuone odottamassa.Meille tää olisi 3. lapsi. Tuntuu, et kyllähän kolme lasta on ihan normimäärä ja on isompiakin perheitä. Suurin huoli on, miten kaikki käytännönasiat hoituu, eikä asiaa auta kun mies on huolissaan samoista asioista.
Auto on jo nyt ihan kohtuullisen kokoinen, mut miten kolme istuinta mahtuu takapenkille..
Lapsilla on nyt omat huoneet ja sit meil on semmonen vierashuone/työhuone, joka ei sovi lastenhuoneeksi. Minne me nuorimmainen laitetaan sit kun hän kasvaa.. Muutto ei ole vaihtoehto.
Meille on tullut koiria viimeisen vauva-ajan jälkeen ja kodinhoitohuoneen käyttötarkoitus muuttunut merkittävästi. Siellä ei enää vaippoja vaihdeta, joten missä..
Kaikki vauvakamat on annettu eteenpäin tai myyty, kun lapsiluku piti olla täynnä. KAIKKI pitää hankkia alusta asti uudelleen.. onneksi ollaan nyt työelämässä molemmat, kun aiemmissa raskauksissa olin opiskelija ja pienituloinen.
Mutta kyllä kaikki järjestyy. Miettiikö kukaan muu, minne uusin tulokas sit aikanaan mahtuu?
Tämä kun ilmoitti tulostaan, päätettiin, että hän on nyt meidän viimeinen
Tuossa aeräs ilta ystävän tupareiden jälkeen mies humalaspäisään heittäytyi tunteelliseksi ja rupesi ääneen pohtimaan, että kyllähän se kolmaskin menisi..
Tässä oon nyt sit pohtinut sitä, että pidetäänkö kolmatta vielä avoinna ..mistä hälle huone.. auto.. lomamatkat.. you know
Lähinnä tätä joutuu pohtimaan, koska olin jo hetken sitoutunut nauttimaan täysillä viimeisestä raskaudesta ja vauvasta, mutta mies sekoitti pakkaa..