Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa! Meilläkin pakastealkion siirrosta lähtenyt tämä (ja myös esikoisen) raskaus.Moikka!
Ilmoitin arvion lasketusta ajasta jo tuonne toiseen ketjuun, mutta muuta en oo vielä kirjotellut.
Mulle tehtiin pari viikkoa sitten pakastealkionsiirto ja keskiviikkona tein positiivisen raskaustestin. Ivf-hoidot tehtiin viime vuoden lopulla ja silloin heti tuoreena siirrettiin yksi alkio ja toinen tammikuussa. Kumpikaan ei kiinnittynyt, mutta nyt kolmas kerta tällä tiedolla onnistui.
Meillä on ennestään luomuraskaudesta syntynyt ekaluokkalainen.
Varhaisultra mulla on 15.11. Siihen saakka pitää jaksaa luottaa, että kaikki on hyvin, oikeassa paikassa.
Kiva päästä jakamaan matkaa teidän kanssa!
Joo varmaankinPitäiskö alkaa tuonne leikkinurkkaukseen tykittämään viestejä? Saataisiin salainen puoli mahdollisimman pian auki. Tykkään itse ainakin enemmän jutella kun ei keskustelut näy ihan kaikille
Ei muuta ku viestejä pommitteleeMä täällä hengailen, vaikka neuvola laski la menkoista kesäkuun puolelle. Joku päivä on ollut aavistus heikosta olosta, joten oon kiinnittänyt huomiota säännölliseen syöntiin ja se onkin auttanut. (Esikoisen raskaudessa ei ollut syömisellä mitään vaikutusta oloihin) Rinnat on edelleen kipeät ja turvoksissa. Joinain päivinä turvotusta myös selvästi mahassa. Unet on kadonneet aamuyöltä ja oon ihan tööt.
Neuvolaan olin yhteydessä jo ennen raskautta tiettyjen seikkojen takia ja heti kun testi oli positiivinen, kun piti säätää lääkitystä heti. Eka käynti marraskuun loppupuolella.
Jospa sais tuon salaisen auki pian, voisin sitten itsekin avata enemmän taustoja ja kuulumisia.
NiinpäEi muuta ku viestejä pommittelee
Kiitos!Tervetuloa! Meilläkin pakastealkion siirrosta lähtenyt tämä (ja myös esikoisen) raskaus.
KiitosNämä hoidoilla onnistuneet raskaudet saa kyllä aina kyyneleet silmiin, toivotaan että kaikki menee hyvin
Meillä se laskettiin klinikalla valmiiksi, mutta jos oikein käsitin niin kaavana oli että kierron pituus on ovulaatiosta vielä kaksi viikkoa eteenpäin. Eli jos ovulaatio on kp 14, niin kierron pituus on 28 päivää ja sen mukaan lasketaan laskettu aika. Tajusikohan tästä selostuksesta mitäänKiitos!
Kiva saada tässäkin asiassa vertaistukea. Osaatko sanoa, miten laskettu aika lasketaan pakastealkion siirron yhteydessä? Laitoin tuonne listalle edellisten menkkojen perusteella la:n, mutta tässä se ymmärtääkseni lasketaan vähän eri tavalla.
Me oltiin yksityisellä. Siinä vaiheessa kun ivf-jonoon mentiin, oli jonot vähintään 4-6 kk ja alkoi itsestä tuntua että ei enää jaksa jonottaa, pää meinasi hajota (oli koronan takia jo siinä vaiheessa jouduttu odotella, tää oli siis vuonna 2020). Päädyttiin sitten yksityiselle, vaikka olisi siis oltu oikeutettuja julkisen hoitoihin myös. Meillä siis yksi ivf tehtynä, mistä yksi lapsi jo ja nyt tää toinen raskaus. Jos ei olisi onnistunut, olisi siirrytty takaisin julkiselle jonoon.Kiitos! Mulla varmaan sitten varhaisultrassa selviää tarkemmin. Meitä on hoidettu julkisella puolella, miten teillä?
Terveisiä kesäkuisista - katsoin ihan samaa!Mehän saadaa kohta kesäkuiset kiinni lasketunajan ketjujen viestimäärässä
Huhhuh, alkaa olemaan jo aikainen herätysTää kellojen siirto on kyllä niin hanurista, lapsi herää muuten joka hemmetin aamu klo 6 ja tänään päätti herää klo 5 eli vanhaa aikaa klo 4 vitsi kun tän taaperon sais nukkuu ees seiskaan joskus
JepHuhhuh, alkaa olemaan jo aikainen herätys