Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helou!
Huomasin vasta tänään tämän ryhmän, mulla tänään laskureiden mukaan 4+5.
Miten teillä? 😊

Tämän vuoden helmikuussa todettiin kkm 9+4 eikä meillä ole lapsia ennestään.

Minkälaisia oireita teillä on? Vähän kerkesin jo lukea. Onko teillä vielä pahoinvointia?
Tervetuloa 🥰 täällä 3+5 ja oireita ei ole muuta kuin yölliset heräämiset. Pahoinvointi mulla aiemmin alkanut rv5-6 paikkeilla 😌 mullakin oli kkm heinäkuussa, vastas rv 8+6. Nyt ei parane ku toivoa, että tämä menisi loppuun asti 😇

Kiitos 😍
Mulla oli viime yö ensimmäinen kun heräilin jatkuvasti, tähän asti nukkunut kuin tukki. Välillä rinnat vähän arat, muuta ei ole vielä.
Täytyy sanoa että sitä pahoinvointia oikein odottaa, viime raskaudessa sitä ei ollut ollenkaan ja huonosti kävi. Kaikki tutut joilla raskaus mennyt loppuun saakka, alkanut heti alussa pahoinvointi.
Mutta niin kuin sanoit, ei parane kuin toivoa 🙏

Yli kaksi vuotta ollaan lasta yritetty ja oltiin juuri lähdössä hoitoihin Ouluun, sitten tuli plussa. Joka oli tosiaan toinen kerta yrityksen aikana.

Huhhuh, jännittävää!

Kiitos 😍
Mulla oli viime yö ensimmäinen kun heräilin jatkuvasti, tähän asti nukkunut kuin tukki. Välillä rinnat vähän arat, muuta ei ole vielä.
Täytyy sanoa että sitä pahoinvointia oikein odottaa, viime raskaudessa sitä ei ollut ollenkaan ja huonosti kävi. Kaikki tutut joilla raskaus mennyt loppuun saakka, alkanut heti alussa pahoinvointi.

Yli kaksi vuotta ollaan lasta yritetty ja oltiin juuri lähdössä hoitoihin Ouluun, sitten tuli plussa. Joka oli tosiaan toinen kerta yrityksen aikana.

Huhhuh, jännittävää!
No jos yhtään lohduttaa niin oksensin aika paljon enemmän km raskaudessa, vielä pitkään sen jälkeen kun alkio oli kuollut. Eli itse en kyllä toivo pahoinvointia kun ei se ole kuitenkaa tae mistään niin mieluummin vähemmän oksentelua 😄😄

Kiitos 😍

Huhhuh, jännittävää!
Oksensin siis enemmän km päättyneessä raskaudessa kuin esikoisen raskaudessa 🙂

Mäkin nautin vielä sen pari viikkoa jos vanhat merkit pitää paikkansa 😄

Kiitos 😍

Huhhuh, jännittävää!
Täytyy tähän kommentoida, että mä en voinut pahoin käytännössä kertaakaan esikoisen raskaudessa. Vähän oli ehkä parina päivänä jotain lievää öykötystä, mutta siinä se. Terve poika syntyi siitä huolimatta. 🥰 Ei kannata siis suotta pelätä jos pahoinvointia ei tule. Se ei automaattisesti tarkoita sitä, että raskaus menisi huonosti.

Mäkin voisin hiljalleen liittyä keskusteluun. Mulla taitaa tänään olla 4+5 😊 Ihan epäuskoinen olo koko raskaudesta, vaikka oireet ihan samat ellei jopa pahemmat kuin esikoisesta, joka nyt reilun vuoden ikäinen. Mulla on ollu vaihtelevasti pahoinvointia 2+6 lähtien eli heti kiinnittymisestä 🤦🏼‍♀️

Mäkin voisin hiljalleen liittyä keskusteluun. Mulla taitaa tänään olla 4+5 😊 Ihan epäuskoinen olo koko raskaudesta, vaikka oireet ihan samat ellei jopa pahemmat kuin esikoisesta, joka nyt reilun vuoden ikäinen. Mulla on ollu vaihtelevasti pahoinvointia 2+6 lähtien eli heti kiinnittymisestä 🤦🏼‍♀️
Tervetuloa 🥰

Helou!
Huomasin vasta tänään tämän ryhmän, mulla tänään laskureiden mukaan 4+5.
Miten teillä? 😊

Tämän vuoden helmikuussa todettiin kkm 9+4 eikä meillä ole lapsia ennestään.

Minkälaisia oireita teillä on? Vähän kerkesin jo lukea. Onko teillä vielä pahoinvointia?
Mulla 4+3 🥰 ei oo vielä pahoinvointia, mutta tissit edelleen kipeet, voisin nukkuu 24/7 😂

Tervetuloa 🥰

Nyt on neuvola varattu 30.11. 8+5 😌 mä oisin kyl halunnu et ois ollu innostuneempi nlatäti, ei ees onnitellu 😆 no ei välii, pääsin mun omalle nlatädille ja hän on ihan paras 😇

Yllätyin et menkoista laskettuna on 3+6, eli vaan päivän perässä mun laskuja 😌

Mullakin oli vähän tympeä vastaanotto neuvolassa. Eikä todellakaan onnitellut 😄 mä olisin jopa toivonut, että oltais saatu uus terkkari, kun en oikein pidä nykyisestä. Eka käynti kylläkin meni toiselle, mut asiakkuus kuitenkin vanhalle. Ei nyt mitään varsinaista negatiivistakaan oo tapahtunut, mut en myöskään erityisemmin odota neuvolakäyntejä, kun en koskaan oo saanu meidän työntekijältä vastauksia tai apua mihinkään, lisännyt turhaa huolta vaan 👀 ehkä mulla on viel aikaa miettiä, jos haluun kuitenkin vaihtaa. Katotaankohan sellasta kovin pahalla? 🤭🤔

Mikähän noita neuvolatätejä oikeen vaivaa??? Nyt kuullut jo monelta että ollut tympeä vastaanotto.
Tuleekohan ylempää painetta, kiire, kyllästyttää?
Erikoista 🤔

Mikähän noita neuvolatätejä oikeen vaivaa??? Nyt kuullut jo monelta että ollut tympeä vastaanotto.
Tuleekohan ylempää painetta, kiire, kyllästyttää?
Erikoista 🤔
En tiiä, esikoisen kohdalla oli ihan innoissaan ja onnitteli silloine terkka, joka vastas 😌

Takaisin