Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei!
Foorumin säännöissä on kielletty FB-odottajaryhmien kysely, mainostus jne. Säännöt voi lukaista täältä:
Tällainen linjaus on tehty, koska jos käyttäjät siirtyvät muualle juttelemaan, tämä foorumi hiljenee.
Täällä foorumilla on salaiset odottajaryhmät, lisää asiasta täällä:

Onnea kaikille plussanneille! 😍

Terkuin Bella Swan, moderaattori
Asia selvä. Muuttunu näköjään nämäkin asiat. Ymmärrettäväähän tuo👍

Huomenta kaikille! Taas yksi levoton yö takana. Ihan ihmeellistä. Parin tunnin yöunilla, mut silti suht pirtee olo. Tätä jatkunu koko viikon. Väsyttää, menen nukkumaan ja jotenki tosi vaikee nukahtaa. Sit ku nukahdan ni herään muutaman tunnin kuluttua. Aamuisin ei kuitenkaa tunnu siltä, että oisin nukkunu huonosti. Jotenki tosi hassua! Sit päivisin iskee totaali väsähtäminen ja päiväunille on päästävä😴
Onko muilla nukkumisen kanssa vaikeuksia tai yöllä levotonta meininkiä?😅 kait tää tästä rauhoittuu. Muistelisin, että tällaista ollu aikasemmissakin raskauksissa, mut en muista, että olis ollu jo näin aikasessa vaiheessa🥴

Huomenta! Mä oon myös nukkunut koko viikon vähän vaihtelevasti. Alkuviikko meni todella katkonaisilla unilla ja nyt loppuviikko on ollut ns. koiranunta. Eli tuntuu, että on ollut yöllä hereillä vähän väliä, mutta ei niin selvästi mitä tuolloin alkuviikosta. Mä koitan vältellä päikkäreiden ottoa niin pitkään kuin mahdollista, koska ne on aina vaikuttaneet mun yöuniin negatiivisesti 😅

Tänään alkaa viikonloppu! 🥳 Mitä muilla on viikonloppusuunnitelmissa?

Huomenta! Mullakin ollut koko viikon univaikeuksia. Nukahdan illalla kyl välittömästi, mut herään muutaman tunnin kuluttua ihan pirteenä. 😁 ehkä se tästä..

Ja ihanaa, että on viikonloppu! Otan kyl aika rennosti, mut vähän tarvis siivoilla ja lauantaina meen teatteriin. Mitäs sulla @Emna on suunnitelmissa? 😊

Mä simahan iltasin hetkessä, mut sit oon tosiaan heräillyt lähes joka aamu joskus 5:10-5:30, enkä oo saanu enää nukuttua vaikka herätys olis vasta 6:10. Samaan aikaan se harmittaa ja sit ei kuitenkaan haittaa, vaan oon ihan mielellään aikasin aamusta hereillä, niin on enemmän aikaa ennen kouluun lähtöä.

Tässä oon nyt muuten muutaman päivän kauhulla odottanut joulukuun alkua, kun pitäisi viiden päivän reissu käydä äitini ja perheen luona Oulussa - sitä siis odotan innolla, mutta mitä jos siellä tarjotaan sushia? Siitä me kaikki tykätään ja sitä on ollut aikalailla joka kerta, kun siellä ollaan mun miehrn luona käyty. Herää ihan satavarmasti epäilyt, jos kieltäydyn sanomalla, ettei nyt oikein tee mieli sushia. Tai sit ne luulee, että oon tyyliin kuilemansairas tai joku demoni on ottanut mut valtaansa! 😟 Alkosta kieltäytyminen ei oo mikään ongelma onneksi, kun en sitä muutenkaan erityisesti juo.
Saas nähdä, että tuleeko kyselyä vai päästäänkö takaisin kotiin ilman kummempia ihmettelyjä. 😄

Viikonloppusuunnitelmia ei oo muuta kuin että otetaan rennosti ja pääsen taas vihdoin pelaamaan 😍😁

Mulla on myös ollu uni tosi levotonta tällä viikolla, ja heräänkin jo 5-6 aikaan semivirkeänä 🥲 jospa nyt viikonloppuna saisi nukuttua. Sepä taitaa olla mun viikonlopun aktiviteetti 😁

Tänään käyn siellä labrassa mittauttamassa hcg-arvot, ja jos tulokset on normaalit niin uskoisin et ite voin ainakin jäädä hetkeksi ihan rauhallisin mielin. Me ei ajateltu ainakaan nyt käydä varhaisultrassa, vaan jänskätään tammikuulle, miltä tuolla masussa näyttää 🫢

@Westo meetkö julkiselle mittauttaa? Miten käytännössä sinne pääsee, pitääkö olla lähete?
Joo, otin yhteyttä ihan omalle hoitajalle ja siitä pistivät lähetteen 😊 Oon kyllä kuullut että tosi paljon on paikkakuntakohtaisia käytäntöjä tässä.
Mä asun tuppukylässä niin täällä pääsee varmasti helpommin kun kaupungissa 😁

Joo, otin yhteyttä ihan omalle hoitajalle ja siitä pistivät lähetteen 😊 Oon kyllä kuullut että tosi paljon on paikkakuntakohtaisia käytäntöjä tässä.

Nojuu, täällä tuntuu olevan vähän vaikeempaa. No ehkä mä yritän nyt vaa luottaa ajatukseen, et kaikki on hyvin. 😊 Kerro sitten, miltä sun arvot näytti!

Nyt on käyty verikokeissa 🙏🏾 ja puolenpäivän aikoihin saan soitella hoitajalle tuloksista.

Vielä pitäis pommittaa 8 viestiä tänne niin 30 on täynnä 😂

Pohdin tätä itsekin, oisko pitänyt pyytää lähetettä HCG mittaukseen.. TH vaan oli sitä mieltä soittaessa, et jos testi näyttää "raskaana", odotellaan tammikuulle..

Meetkö myös maanantain vertailun vuoksi?

Pohdin tätä itsekin, oisko pitänyt pyytää lähetettä HCG mittaukseen.. TH vaan oli sitä mieltä soittaessa, et jos testi näyttää "raskaana", odotellaan tammikuulle..

Meetkö myös maanantain vertailun vuoksi?
Oho, no onpa tosiaan jännä miten paljon meidän tk:sta eroaa tuo asenne!
Ja en tiiä vielä miten tästä eteenpäin, voi olla etteivät toista kertaa ota jos kaikki dpo nähden kohtaa arvoissa.

Oho, no onpa tosiaan jännä miten paljon meidän tk:sta eroaa tuo asenne!
Ja en tiiä vielä miten tästä eteenpäin, voi olla etteivät toista kertaa ota jos kaikki dpo nähden kohtaa arvoissa.
Saitko lähetteen ihan vaan pyytämällä vai oliko sulla taustaa keskenmenosta tms?

Saitko lähetteen ihan vaan pyytämällä vai oliko sulla taustaa keskenmenosta tms?
Ei oo km-taustaa, laitoin vain yhteydenottopyyntöön viestin, että oon tehny haalean positiivisen r-testin, ja haluaisin varmistaa asian vielä verikokeella. Sain sit hoitajalta kuittauksen että tuu käymään labrassa parin päivän päästä 😊

Ei oo km-taustaa, laitoin vain yhteydenottopyyntöön viestin, että oon tehny haalean positiivisen r-testin, ja haluaisin varmistaa asian vielä verikokeella. Sain sit hoitajalta kuittauksen että tuu käymään labrassa parin päivän päästä 😊
Kuulostaa mukavalta hoitajalta 🥰

Mietin, et jos tekis sit niit digitestei, et näkyy viikot ni ehkä se vähän tuo luottoo :) millonkohan vois tulla 2-3 viikkoa, miten muilla tullu ne? 🙂

Takaisin