Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä sujuu ihan hyvin, oli pakko tulla hesburgerista hakemaan iltaherkut 🤣 Vaikka edelleen paha olo ja turvottaa, en tiiä pystynkö syömään mitään rasvasta 😅 Huominen ultra jännittää tosi paljon koska hcg määrä on yllättävän korkea.. 🥴

Mitäs muille 😁?
HESEÄ!! Tiiän minne meen huome 😂

Ihan hyvin kans! Vähän väsymystä ilmassa 😁 Mietin tässä, et pitäiskö jossai vaihees tehdä vielä digi, et näkis viikot 🤔 ja ens viikol vois soitella neuvolaa, en oo vielä viittiny ku ei oo menkat myöhässä

Siis mää oon tääl forumil nyt ekaa kertaa, en ees tienny et tämmönen on ennen tätä raskaut. Esikoisest tosiaan oli vaan faceryhmis. Mut täähä on tosi kiva!! 😍

Mäki oon yllättyny, et kuin kivalt tä tuntuu jutella ja lukea muiden samas tilantees olevien juttuja! Varsinki ku tästä ei vielä oo kertonu ku ihan parille läheiselle. 😊

Mäki oon yllättyny, et kuin kivalt tä tuntuu jutella ja lukea muiden samas tilantees olevien juttuja! Varsinki ku tästä ei vielä oo kertonu ku ihan parille läheiselle. 😊
Sama täällä, puoliso on ainut joka tietää. Tai no toki hoitavat lääkärit ja töiden takia muutama muu :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Me aateltiin jouluna kertoo perheille, vaikka ei ihan sillon oo vielä 12 viikkoo täys mut varhaisultras ainaki sillon jo käyty 😊

Me aateltiin jouluna kertoo perheille, vaikka ei ihan sillon oo vielä 12 viikkoo täys mut varhaisultras ainaki sillon jo käyty 😊
Joo, tää olis kanssa ihana ja toivon vielä, että onnistuis, mutta näyttää siltä, että joutuu töihin menemään jouluks :Face Without Mouth:
Toki voishan sitä puhelimitse sillonkin kertoo, mutta jotenkin.. Haluisin kyllä kasvotusten

Onko kellään ollut kipeää kohtaa vatsassa jommalla kummalla puolella, siis semmonen vähän niinkuin mustelman tuntuinen kipu, kosketusarka. Mulle tuli tänään oikealla puolella. Tuntuu kun kävelen tai kosken siihen..

Onko kellään ollut kipeää kohtaa vatsassa jommalla kummalla puolella, siis semmonen vähän niinkuin mustelman tuntuinen kipu, kosketusarka. Mulle tuli tänään oikealla puolella. Tuntuu kun kävelen tai kosken siihen..
Mulla on vasemmalla. Kaiketi jotain kohdun verenkierron lisäämiseen tms liittyvää?

Mulla oli vasemmalla ja saatto joskus myös kipuilla ilman kosketusta, mulla on kysta ja se aiheuttaa tätä, puhkeaa itsekseen eikä lääkärin mukaan ole syytä huoleen. Sen näkee kyl ultrassa jos kyse olis siitä 🤔

Mulla oli vasemmalla ja saatto joskus myös kipuilla ilman kosketusta, mulla on kysta ja se aiheuttaa tätä, puhkeaa itsekseen eikä lääkärin mukaan ole syytä huoleen. Sen näkee kyl ultrassa jos kyse olis siitä 🤔
Nii ja lisään tähä viel että ei oo ollu enää kipuilua et se on varmaan jo pienentynyt 🤔

Okej.

Kystaa mulla ei pitäis olla koska kävin pari päivää ennen ovulaatiota ultrassa. Ja silloin kaikki hyvin

Uskaltaisinkohan varovasti tulla tänne jo kahtelemaan 🫢 plussa siis pärähti tikkuun tällä viikolla ja huomenna käyn vielä labrassa antamassa verinäytteen niin nähdään missä mennään 😊
Näillä näkymin la sattuis menkkojen perusteella 20.7. ja oviksen 23.7. Menkkojen perusteella saa siis varmaan poksua jo tänään 4+0 (eikös ne neuvolassa tätä ennemmin kattele)

Uskaltaisinkohan varovasti tulla tänne jo kahtelemaan 🫢 plussa siis pärähti tikkuun tällä viikolla ja huomenna käyn vielä labrassa antamassa verinäytteen niin nähdään missä mennään 😊
Näillä näkymin la sattuis menkkojen perusteella 20.7. ja oviksen 23.7. Menkkojen perusteella saa siis varmaan poksua jo tänään 4+0 (eikös ne neuvolassa tätä ennemmin kattele)
Onnea 🥰

Nyt sain hCG:n tulokset ja luku oli 860. Laskin tossa tuplaantumislaskurilla, että kun 3.11. oli luku 135, niin tuplaantumisaika on ollut
2,2 pvää. Neuvolan täti ei ollut yhtään huolissaan mut mulla kyllä alkaa vähän huoli nousta, odotin et ois ollut edes tonnin. Noh, käyn viikon päästä uudestaan.

Nyt sain hCG:n tulokset ja luku oli 860. Laskin tossa tuplaantumislaskurilla, että kun 3.11. oli luku 135, niin tuplaantumisaika on ollut
2,2 pvää. Neuvolan täti ei ollut yhtään huolissaan mut mulla kyllä alkaa vähän huoli nousta, odotin et ois ollut edes tonnin. Noh, käyn viikon päästä uudestaan.
Mitkä viikot sulla meneillä nyt?

Takaisin