Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on viikonloppusuunnitelmat aikalailla vielä auki, mutta luulen että tän viikonlopun otan ihan vain levon kannalta. Tänään tosin täytyisi saada itseään sen verran niskasta kiinni, että kävisin lenkillä. Se on siis se suurin urakka 🤣 Ja toki sunnuntaina pitää soittaa isälle onnittelupuhelu. En tosin aio vielä kertoa suuria uutisia.

Laitoin muuten tuon mun viikkodigin atomeiksi. Onko kukaan 3+ -tulosta saanutta, joka olisi tuon digin avannut ja katsonut, miltä liuskat siellä sisällä näyttää?

Isänpäivästä puheenollen, meinasitteko tulevia isejä muistaa? Meillä kun on eka kyseessä, niin aattelin kyllä aamupalan väkertää ja jonkun ihanan pienen bodyn käydä shoppailee 😍

Isänpäivästä puheenollen, meinasitteko tulevia isejä muistaa? Meillä kun on eka kyseessä, niin aattelin kyllä aamupalan väkertää ja jonkun ihanan pienen bodyn käydä shoppailee 😍
Haluaisin ihan hirveesti ostaa jotain kivaa tai tehdä jotain erikoista, mutta jotenkin jännittäis tehä niin ennen maanantaista varhaisultraa 🙄 olen vähän kummallinen 😁

Mun tekis mieli leipasta kakku! 😌 munhan siis piti kertoo raskaudesta isänpäivänä, olin suunnitellu sen valmiiks sii vaihees ku aloin tuntee alavatsas et siel jotai tapahtuu. No päätin tehdä testin ja ku tuli haalee toinen viiva ni juoksin huutaen vessast miehel näyttäää 😂 en sit ihan malttanu oottaa viikkoo..

Mun tekis mieli leipasta kakku! 😌 munhan siis piti kertoo raskaudesta isänpäivänä, olin suunnitellu sen valmiiks sii vaihees ku aloin tuntee alavatsas et siel jotai tapahtuu. No päätin tehdä testin ja ku tuli haalee toinen viiva ni juoksin huutaen vessast miehel näyttäää 😂 en sit ihan malttanu oottaa viikkoo..
Sama täällä 🤣 jotenkin luulin, että voisin pitää sen sisälläni pari viikkoa 😅

Meilläkin ensimmäinen tuloillaan. Ostin eilen suomalaisesta sellaisen ”vauvan käyttöopas” kirjan ja sit kortin mihin kirjotan varmaan jotain vähän siirappista 🙈

Tää siis: https://www.suomalainen.com/products/vauva-omistajan-opas

Hei nyt pitääkin kysellä, kun olette puhelleet yhteydenotosta tk:hon. Meilläpäin neuvolat on eri paikassa, mutta labrassa käydään tk:ssa. Meilläpäin otetaan suoraan yhteyttä äitiysneuvolaan, kun tekee positiivisen testin tms.
Miten teilläpäin, oletteko soitelleet suoraan neuvolaan vai tk:hon? 😊
Suoraa neuvolaan 😊

Meil on kyl jo yks lapsi ennestään, joten hän on väkertäny jotai päiväkodis, se riittänee 😁 käydään me varmaan pitsal sunnuntai-iltana, mut ei muuta erikoist 😊

Mä en isänpäivänä mitään ihmeellistä. Kivan aamupalan jos tekisi 😊
Vaikka ihan fiilis olla raskaana ja tikkukin sitä näytti, tuntuu jotenkin tosi skeptiseltä, ennenkuin näkee ultrassa, että siellä oikeesti kasvaa pieni 🙈

Haluaisin ihan hirveesti ostaa jotain kivaa tai tehdä jotain erikoista, mutta jotenkin jännittäis tehä niin ennen maanantaista varhaisultraa 🙄 olen vähän kummallinen 😁
Mulla ei tullu jotenki edes mieleen vielä puolisolle mitään, ku en vielä miellä häntä isäksi 😄 ehkä vähän sama et ei uskalla vielä tuulettaa sitä, elän niin hetkessä vielä. Oon niin monelta kuullu keskenmenoista.

Vaikka kannatan kyllä tätäki ajatusta:
Minä oon aatellu niin, että tästä raskaudesta nautitaan niin kauan kun se on, ja sillä verukkeella uskaltaa yhden vaatteen käydä ostamassa ❤️

Hei nyt pitääkin kysellä, kun olette puhelleet yhteydenotosta tk:hon. Meilläpäin neuvolat on eri paikassa, mutta labrassa käydään tk:ssa. Meilläpäin otetaan suoraan yhteyttä äitiysneuvolaan, kun tekee positiivisen testin tms.
Miten teilläpäin, oletteko soitelleet suoraan neuvolaan vai tk:hon? 😊
Joo neuvolaan mäki soitin heti suoraan

Mulla ei tullu jotenki edes mieleen vielä puolisolle mitään, ku en vielä miellä häntä isäksi 😄 ehkä vähän sama et ei uskalla vielä tuulettaa sitä, elän niin hetkessä vielä. Oon niin monelta kuullu keskenmenoista.

Vaikka kannatan kyllä tätäki ajatusta:
Samoilla fiiliksillä, ens vuonna sit (toivottavasti) isänpäivä. 😁

Musta tuntuu vaan niin skeptiseltä, en hanki varmaan yhtään mitään ennen rakenneultraa.
...tai niinhän sitä vielä ajattelee

Takaisin