Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitkä viikot sulla meneillä nyt?
5+4, mut oletettavasti myöhäinen kiinnittyjä kyseessä. Sain haamun vasta viime viikon ma dpo15 (tai 14). Siihen nähden matalat lukemat ymmärrettävät jos kiinnittyminen käynyt tosiaan myöhään (ja sen myötä km-riskit tiedossa), mut tuplaantumisaika vaan noin 54h :Face Without Mouth:

5+4, mut oletettavasti myöhäinen kiinnittyjä kyseessä. Sain haamun vasta viime viikon ma dpo15 (tai 14). Siihen nähden matalat lukemat ymmärrettävät jos kiinnittyminen käynyt tosiaan myöhään (ja sen myötä km-riskit tiedossa), mut tuplaantumisaika vaan noin 54h :Face Without Mouth:
Okej. Mun korvaan kuulostaa ihan hyvältä tuo hcg arvo. Ite en pääse testeihin tällä kertaa koska sanoivat että tätä ei testata enään jos ei mitään poikkeavaa tule.

Vaik toi tuplaantumisaika on vähän hidas niin hoitaja ei kuitenkaan ollut huolissaan niin toivottavasti ensiviikkoon olisi nousseet mahtavasti ja kaiki menisi hyvin 🥰

Samaa mieltä et ei kannata pyyhettä kehään heittää kun hoitohenkilö ei ollut huolissaan 💓 ymmärrän kyllä että huolettaa, mutta oon käsittänyt että tuo hcg nousu on tooodella yksilöllistä.

Mulla on tästä raskaudesta vielä tosi epäuskoinen olo - alavatsalla tuntuu satunnaisesti painetta/nipistelyä, mutta ne vois hyvin sotkea myös suolistovaivoihin. Ällöttävä olo kyllä löytyy, että varmasti jotain tapahtuu ja hcg nousee..

Onko tässä vaiheessa tarkoitus, että jotenkin se kohtu jo tuntuisi? Tai onko muilla sellanen vahva fiilis että joku siellä tekee pesää itselleen 😂?

Intuitio kumminkin omassa päässä sanoo että kaikki on hyvin jne, mutta ei mulla oo yhtään olo että oisin raskaana 😁

Mulla on tästä raskaudesta vielä tosi epäuskoinen olo - alavatsalla tuntuu satunnaisesti painetta/nipistelyä, mutta ne vois hyvin sotkea myös suolistovaivoihin. Ällöttävä olo kyllä löytyy, että varmasti jotain tapahtuu ja hcg nousee..

Onko tässä vaiheessa tarkoitus, että jotenkin se kohtu jo tuntuisi? Tai onko muilla sellanen vahva fiilis että joku siellä tekee pesää itselleen 😂?

Intuitio kumminkin omassa päässä sanoo että kaikki on hyvin jne, mutta ei mulla oo yhtään olo että oisin raskaana 😁

Mä ite unohdan aina välillä, et oon tosissaa raskaana! Ei tätä vielä usko. Itellä kyl tuntunu viikon jo nippailua ja vihlontaa alavatsalla ja tänään menkkamaiset tuntemukset. Toivotaan, et pikkunen siellä vaa tarrailee lujemmin kiinni, mut toisaalta pelkään, et mitä jos menkat alkaaki lauantaina..

Heips tänään löysin tänne kanavalle ja liityn nyt keskusteluun 😊 kiva päästä höpöttelee tänne ku tuntuu kuluvan niin hitaasti nää ekat viikot! Tänään 6+0 ja olo aika huono, oon flunssan takia saikulla mutta myös raskauspahoinvointi tänään ollu pahempaa ku aiemmin 🤧 Ainaki tietää et jotain kehossa tapahtuu.

No itelläki on pitkälti niin normaali olo, välillä vaan aina muistaa et ainiin 🥰 Koitan aatella et todennäkösempää on että kaikki on hyvin kuitenki, siitä tulee se luotto tähän 😊

En osaa vielä silti aatella et siellä joku elävä vauva olis, ku se on vielä niin pieni ja alkeellinen 😅 Et ei sellasta henkistä yhteyttä vielä tunnu tai suojeluhalua vauvaa kohtaan. Pikkuhiljaa alkanu sisäistää että on raskaana, mut se vauva tuntuu vielä absurdilta ja kaukaiselta 😁 Osaaks joku samaistua?

Vau.fi-äppiä ei taida enää olla iphonelle? Ois kiva kun sais äpillä seurattua näitä keskusteluja ja ilmoituksia, ku en halua mitään sähköpostejakaan mut selaimesta ei tuu ilmoitukset muuten 🤔 Vai miten te käytätte tätä?

Laitetaas tää viesti uudestaan, eikä tonne listakeskusteluun🙈 tää foorumi on vuosien varrella muuttunu ihan totaalisesti, enkä tunnu löytävän yhtään mitään tältä palstalta enään😅

Plussattu ja laskettuaika osuis about 19.7, mutta tarkentuu myöhemmin. Alavatsa hieman kipuilee, on ollu jo ummetusta ja sit taas aivan päinvastaista. Tiettyjä mielitekoja on alkanu selkeesti tulla, mut koitan pitää pääni etten söis vaan herkkuja😂 Odotan ainakin pari viikkoa eteenpäin ennenku soittelen neuvolaan😌 Kaikkien vastoinkäymisten jälkeen päätin, että otettava rennosti, kun aina joutunu sit peruumaan yhtä sun toista, mikä on ollu tosi rankkaa. Jospa vihdoin meidän aika koittais ja saatais esikoinen syliin.🥰🙇‍♀️

Onnea ja ihanaa odotusaikaa kaikille🤗😍

//Ylläpito on muokannut viestiä

Last edited by a moderator:
Laitetaas tää viesti uudestaan, eikä tonne listakeskusteluun🙈 tää foorumi on vuosien varrella muuttunu ihan totaalisesti, enkä tunnu löytävän yhtään mitään tältä palstalta enään😅

Plussattu ja laskettuaika osuis about 19.7, mutta tarkentuu myöhemmin. Alavatsa hieman kipuilee, on ollu jo ummetusta ja sit taas aivan päinvastaista. Tiettyjä mielitekoja on alkanu selkeesti tulla, mut koitan pitää pääni etten söis vaan herkkuja😂 Odotan ainakin pari viikkoa eteenpäin ennenku soittelen neuvolaan😌 Kaikkien vastoinkäymisten jälkeen päätin, että otettava rennosti, kun aina joutunu sit peruumaan yhtä sun toista, mikä on ollu tosi rankkaa. Jospa vihdoin meidän aika koittais ja saatais esikoinen syliin.🥰🙇‍♀️

Onko salaista faceryhmää olemassa? Kiinnostelis kovasti(kun tulee ajankohtaseks)😌
Onnittelut! ❣️

Last edited by a moderator:
Hei vaan kaikille! Minäkin päätin uskaltautua nyt kunnolla mukaan tänne heinäkuisiin. Ja täytyy tunnustaa, että oon lukenut näitä keskusteluja ihan siitä lähtien kun ensimmäinen ihminen tänne alkoi kirjoittamaan 😂 Fiilikset on tällä hetkellä melkoinen sekamelska, löytyy innostusta, onnea, hämmennystä, jännitystä ja hieman pelkoakin. Mutta tästä tämä lähtee 🥳

Tänään kävin ultrassa rv 6+1 ja sieltä löytyi oikean kokoinen alkio sykkeellä 😭❤️ Kumpa olisi nyt terve ja sitkeä pieni kyydissä 🙏

Ja kumpa tämä viesti toisi edes hitusen toivoa niille jotka painii oireettomuuden pelon kanssa, mulla ei nimittäin vieläkään ne loppuneet oireet ole palanneet takaisin.
Nyt yritän vaan nauttia tästä✨
Ihanaa, että kaikki oli paremmin kuin hyvin epäillystä huolimatta😍 Onnea!😊♥️

Täällä tänään viikko 7 menossa 🥰 6+0 odotan niin ensi viikon varhaisultraa. Tuntuu että vatsa pömpöttää jo niin paljon että haluisin eka nähdä vauvan ennenkuin kukaan rupee kyseleen mitään.

Hei vaan kaikille! Minäkin päätin uskaltautua nyt kunnolla mukaan tänne heinäkuisiin. Ja täytyy tunnustaa, että oon lukenut näitä keskusteluja ihan siitä lähtien kun ensimmäinen ihminen tänne alkoi kirjoittamaan 😂 Fiilikset on tällä hetkellä melkoinen sekamelska, löytyy innostusta, onnea, hämmennystä, jännitystä ja hieman pelkoakin. Mutta tästä tämä lähtee 🥳
Onnea ja tervetuloa ❤️

Olin tänään ekaa kertaa näkemässä kavereita ja ulkona syömässä. Ei haluta vielä kertoa ja olin jotenkin ihan jäinen kun googlasin salavihkaa kaikkia ruokia että saahan varmasti syödä ennen tilaamista ja kun kysyttiin mitä kuuluu niin menin ihan sekasin 😂 koko oma maailma mullistunut ja sit sanoo ”ei täs mitää ihmeempiä”

Olin tänään ekaa kertaa näkemässä kavereita ja ulkona syömässä. Ei haluta vielä kertoa ja olin jotenkin ihan jäinen kun googlasin salavihkaa kaikkia ruokia että saahan varmasti syödä ennen tilaamista ja kun kysyttiin mitä kuuluu niin menin ihan sekasin 😂 koko oma maailma mullistunut ja sit sanoo ”ei täs mitää ihmeempiä”
”Ei mittää uutta, samaa vanhaa” paitsi et oon raskaana 🤣🤣

Onnittelut! ❣️

Hei!
Foorumin säännöissä on kielletty FB-odottajaryhmien kysely, mainostus jne. Säännöt voi lukaista täältä:
Tällainen linjaus on tehty, koska jos käyttäjät siirtyvät muualle juttelemaan, tämä foorumi hiljenee.
Täällä foorumilla on salaiset odottajaryhmät, lisää asiasta täällä:

Onnea kaikille plussanneille! 😍

Terkuin Bella Swan, moderaattori

Takaisin