Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei nyt pitääkin kysellä, kun olette puhelleet yhteydenotosta tk:hon. Meilläpäin neuvolat on eri paikassa, mutta labrassa käydään tk:ssa. Meilläpäin otetaan suoraan yhteyttä äitiysneuvolaan, kun tekee positiivisen testin tms.
Miten teilläpäin, oletteko soitelleet suoraan neuvolaan vai tk:hon? 😊

Mietin, et jos tekis sit niit digitestei, et näkyy viikot ni ehkä se vähän tuo luottoo :) millonkohan vois tulla 2-3 viikkoa, miten muilla tullu ne? 🙂
Tämä vois olla hyvä, saattais rauhoittaa mieltä! 😊 Koska siinä pitäis tulla 2-3 tai +3?

@Mariellaa mäkää en tiedä millon ne tulee noi 2-3 tai 3+, mut ihanku joku ois laittanu johonki kuvan niistä hcg arvoista, mitkä pitäis olla et noisee noi luvut. Täytyy koittaa ettii. Mut täl viikol tuli 1-2, ni en tie pitäiskö ens viikonloppuna kattoo mitä sillon näyttää

Huomenta! Mä oon myös nukkunut koko viikon vähän vaihtelevasti. Alkuviikko meni todella katkonaisilla unilla ja nyt loppuviikko on ollut ns. koiranunta. Eli tuntuu, että on ollut yöllä hereillä vähän väliä, mutta ei niin selvästi mitä tuolloin alkuviikosta. Mä koitan vältellä päikkäreiden ottoa niin pitkään kuin mahdollista, koska ne on aina vaikuttaneet mun yöuniin negatiivisesti 😅

Tänään alkaa viikonloppu! 🥳 Mitä muilla on viikonloppusuunnitelmissa?
Mulla on uni viel maistunu, nytki nukuin yhellä heräämisellä varmaan 9h unet 😅 Tosin oli illalla vähän lämpöäkin ja flunssaa et on kyl aika veto pois.

Viikonloppuna tarkotus nähä isänpäivän merkeissä sekä omia että puolison porukoita. Ja mun isälle tarkotus kertoa ilouutiset, appiukko jo tietääkin ☺️ Tuntuis hassulta salatakaan näin isoa asiaa, kerrotaan et on vielä alussa eikä haluta et laajemmin tieto vielä leviää.

Höpötän täs nyt hetken jotai turhaa. Mulla tulee maanantaina töissä tärkee asiakas käymää, toivottavast pahoinvointi ei vielä iske et saan sen kunnial hoidettuu 😁 välil ollu pientä etovaa oloo, mut ei mitää kovaa

Noista viikkodigeistä, ni ite tein ovistestin mukaan dpo 12 sen ja näytti jo 2-3 viikkoa, vaik 12 päiväähän on alle 2 viikkoa. Joko arvot oli vähä nopeemmin noussu tai sit ovulaatio ollu silti jo aikasemmin 🤔

Ja mitäs muuta, tänää on hei sähkö halpaa! 😁 vois illal pikasesti käydä saunassa

Noista viikkodigeistä, ni ite tein ovistestin mukaan dpo 12 sen ja näytti jo 2-3 viikkoa, vaik 12 päiväähän on alle 2 viikkoa. Joko arvot oli vähä nopeemmin noussu tai sit ovulaatio ollu silti jo aikasemmin 🤔

Ai oho! Sul on sit hyvin noussu 😊

Ja toisen viikkodigin tein siitä 6päivän päästä eli dpo18 eli 2viikkoa ja 4 päivää ovulaatiosta, sillon näytti edelleen 2-3 viikkoa. Eli ei toi mun laskema ovulaatio varmaan pahasti pielessä oo. Ton jälkeen en oo enää tehny ku ne on nii kalliita, vaik oiski ollu kiinnostavaa nähä mis kohtaa vaihtuu 3+ 😂

eiks näit viestei pysty poistaa 🤣
En mä löytänytkään sitä oikeeta taulukkoa tohon viikkodigiin

Tykkään luvuista ja oman kehon tutkimisesta, must jotenki tosi kiinnostavaa 😄 Ovulaatiotestejäki oli jännä tehä ku näki mitä kehossa tapahtuu

Takaisin