Fall
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Löytyi, kiitos!!!!Meet tohon heinäkuiset välilehdelle ja siin ylhääl lukee heinäkuisten leikkipaikka ja sit alla on se salainen puoli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Löytyi, kiitos!!!!Meet tohon heinäkuiset välilehdelle ja siin ylhääl lukee heinäkuisten leikkipaikka ja sit alla on se salainen puoli
Meillä on työpaikalta ensi viikolla. Mutta menen vain syömään ja ruokailu on keskellä päivää ja ajan autolla kotiin niin ei tarvi miettiä että täytyis selitellä kellekkään mitään, mutta vatsa sen verran jo näkyy, että voi olla joku tohtii kysyä.Onko teillä pikkujouluja tulossa? Mulla ois pikkujouluristeily kaveriporukalla vajaa 2 viikon päästä ja sit vielä työpaikan pikkujoulut 10.12. Miten sitä sais virtaa, alan kumminkin haukotella jo kympin aikaan illalla
No jep sama! Silloin 12v sit testasin kun oli menkat 2 viikkoa myöhässä. Testi oli sataprosenttisesti plussa eikä tarvinnut todellakaan miettiä onko haamu vai viivanpaikka ja sitä uskoi ihan täysin, että mamma sitä kohta on vaikka keskenmenoon myöhemmin päättykin. Ei km käyny ekana eikä toisenkaan vaihtoehtona mielessä, nyt se on tyyliin ekana nykyään. Mut sillo aikoinaan ei ollut siis mitää just tämmöstä juupas eipäs arpomista, sitä joko testi oli plus tai ei, että on tää nykyaika vaikeaa kun aina jättää kaiken arvailun varaan vaikka mitä tietoa eteen lyötäisToi odottelu on niin syvältä sieltä
Mäkin ku kävin 3 kertaa verikokeella ni ajattelin et sit kun sieltä vastaus niin sit voi hengähtöää ja helpotta mut se kesti ehkä 2 päivää se helpotus. Sit alko ultran jännittäminen. Nyt ajattelen et sit kun sieltä selvii ja jos kaikki hyvin sit voi taas hengähtää mutta tuskin
Muistan ekasta raskaudesta sillon 13 vuotta sitten että tein yhden testin ja automaattisesti ajattelin et kaikki menee sitten hyvin. En ees tienny että joku voi mennä pieleen. Ehkä nuori ikä vaikutti myös asiaan ja n yt pitkät hoidot takana ja 1 km niin ajatukset vähän muuttunut.
Ja miks ei voi ajatella et todennäkösemminhän kaikki on hyvin ja menee hyvin.
Jee, tänää vihdoin on se pvä kun hCG taas mitataan. Se missä eilen olin varma et ei tästä mitään tuu, niin tänään oon herännyt levollisin ja luottavin mielin.
Mites muilla menee?
Mä tokaisin miehelle viikko sitten, että oon raskaana kunnes toisin todistetaan ja se meni ihan hiljaiseksi eikä sen jälkeen asiasta ole puhuttu sanaakaan mut mä uskon, että sillä painaa keväinen keskenmeno niin paljon, että haluaa ottaa asian nyt viilipyttynä päivä kerrallaan ja hihkuu vasta sitten, kun ultrassa näkyy elävä ihmisen näköinen tyyppi. Ainakin keväällä puhu tällaisista tunteista, kun nt-ultrasta jossa kkm todettiin ajeltiin kotiin, että just kun tottui ajatukseen ja odotti jotain näkevän niin näkyi vaan kuollut sikiö. Keskenmenosta varoittelin kun ultraa edeltävänä tuntina aloin tuhruamaan ja itse tiesin heti et oli menny kesken, mut miehelle raskaus ja keskenmeno oli kokemuksena ensimmäistä laatuaan. Joten ei ihme, että vetää hiljaiseksi. Tosin tuo on luonteeltaan muutenkin sellainen, että sitä ei saa puhumaan mistään vakavasta pakolla vaan pitää antaa sen olla omassa rauhassa hetki.Mulla menee ihan hyvin. On vaan vähän sellanen "meh" olo ja on vaikeaa ottaa tää raskaus ja siihen liittyvät asiat miehen kanssa puheeksi, kun sille kertomisen jälkeisenä päivänä se sanoi, että sen on outo/vaikee olla sen asian kanssa ja että menee jonkin aikaa, että se tottuu siihen. Toki se, että puhuisin itse siitä asiasta sille niin varmasti sais sen käsitteleen sitä asiaa enemmän ja siinä menis vähemmän aikaa - ties vaikka on jo unohtanut koko jutun No, jos ei ihan unohtanut olisi...
Kyllä mun on ollut jo pari päivää tarkoitus kysyä siltä, että tulisko se sillon ens viikon torataina sinne neuvolaan mun kanssa, mutten oo saanut aikaiseksi kysyä... Mikään aika ei vaan tunnu sopivalta
Ihan hyvin! Pitäis tänää tehdä se digi ja toivoo et näyttäis 3+ nii sais lopettaa testaamisen.. Edellisyön valvoin neljään pahan olon takii, viime yön puol kolmeen ku on kurkku niin kipee. Siis en muista et ois koskaa ollu näi kipee kurkku, siihe sattuu nielemättäki niin paljo et tekis mieli alkaa itkee. Vähä väsyttääJee, tänää vihdoin on se pvä kun hCG taas mitataan. Se missä eilen olin varma et ei tästä mitään tuu, niin tänään oon herännyt levollisin ja luottavin mielin.
Mites muilla menee?
On! Tai silleen et ku touhuu jotain, tiskei tai lakanoi ni kipeytyy. Mut helpottaa ku menee sohval eikä se vaivaa jos on tekemät mitäänOnks teillä ollut alaselkäkipuja? Mulla oli eilen päivällä jo, mutta meni ohi kun menin kävelylle. Mutta heräsin yöllä voimakkaaseen kipuun, nimenomaan selässä. Meni ohi kun nousin ylös ja liikuin vähän aikaa. Nyt kun aloin googlaamaan niin alkoi pelottaa mulla ei oo ennen ollut mitään selkäongelmia
Mulla on ollut, tosin mulla tuntuu kuukautiskivutkin selässä. Kätilö eilen huikkasi, että voi kuule sulla on niin taaksepäin kallellaan oleva kohtu, ettei ihmekkään että selkä kipuilee. Joten siltä osin voi olla normaaliakinOnks teillä ollut alaselkäkipuja? Mulla oli eilen päivällä jo, mutta meni ohi kun menin kävelylle. Mutta heräsin yöllä voimakkaaseen kipuun, nimenomaan selässä. Meni ohi kun nousin ylös ja liikuin vähän aikaa. Nyt kun aloin googlaamaan niin alkoi pelottaa mulla ei oo ennen ollut mitään selkäongelmia
Kiitos kun vastasit Mullakin tuntuu menkkakivut aina selässä, olisikohan mulla kanssa sitten kohtu kellallaan! Ja tänään kun aloin järkeillä tätä, että kun liike auttaa, ei ole mitään vatsakipuja ja ei vuotoa, niin ei pidä heti pelätä pahinta.Mulla on ollut, tosin mulla tuntuu kuukautiskivutkin selässä. Kätilö eilen huikkasi, että voi kuule sulla on niin taaksepäin kallellaan oleva kohtu, ettei ihmekkään että selkä kipuilee. Joten siltä osin voi olla normaaliakin
Mulla kans liike helpotti! Kuulostais mahdollisesti samalta Kannattaa ultrassa kysyä kohdusta, ellei ultraaja sano asiasta, saisit ainakin vahvistuksen! Mulle meinaan sanoi, että tuut todennäkösesti kokemaan enemmän selkäkipuja kuin vatsakipuja, just tuon kohdun asennon takia. Synnytyskin kuulemma tuntuu sit selän puolellaKiitos kun vastasit Mullakin tuntuu menkkakivut aina selässä, olisikohan mulla kanssa sitten kohtu kellallaan! Ja tänään kun aloin järkeillä tätä, että kun liike auttaa, ei ole mitään vatsakipuja ja ei vuotoa, niin ei pidä heti pelätä pahinta.
Silleen et pääsee tonne salaiseen ryhmään. Olikse et piti olla kirjottanu 30 viestii ja sit laittaa yksityisviestii @Vargynja ja hän lisääMiten saa nimimerkin perään ton heinäkuiset 2023?
Hyvin menee paitsi et on vähä nuhaa. entäs itelläs?Aaa kiitos @anng no nyt tarvii alkaa juoruu, et pääsen sinne! Kuis teil menee?