Mulla preglifeHei onko teillä jotain näitä äppejä käytössä? Ei mitään kokemusta niistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla preglifeHei onko teillä jotain näitä äppejä käytössä? Ei mitään kokemusta niistä.
Isot onnittelut raskautumista! Nukkumiseen/ väsymykseen... Onkos sun ferritiini arvo mitattu, jospas syy löytyisi sieltä? Mulla se oli km jälkeen tosi alhaalla, myös Niagara-tyyliset menkat ovat usein sitä laskemassa. Yksityisessä labrassa ilman lääkärin lähetettä, kuten usein myös työtervhuollon kautta sen sen saa tarkastetuksi.Pahoinvointi on johonki hävinny, mutta väsymys on tuplaantunu , eipä ollu esikoisen kanssa mitään tällästä, voisin vaan nukkua suurimman osan päivästä.. Auttaiskoha kahvi
@Fall Onnea sykkeestä ja alkiosta, ihanaa kuulla hyviä uutisia!
En tiiä ferritiiniarvoista, olen opiskelija tällähetkellä niin ei oikein mahdollisuuksia yksityiselle hakeutua :/ Kuukautiset on suht normaalit, ei mitään älyttömiä vuotoja, tosin olihan mulla syyskuussa se km. Aiemmassa raskaudessa söin kyllä lisärautaa neuvolan ohjeistuksen mukaisesti.Isot onnittelut raskautumista! Nukkumiseen/ väsymykseen... Onkos sun ferritiini arvo mitattu, jospas syy löytyisi sieltä? Mulla se oli km jälkeen tosi alhaalla, myös Niagara-tyyliset menkat ovat usein sitä laskemassa. Yksityisessä labrassa ilman lääkärin lähetettä, kuten usein myös työtervhuollon kautta sen sen saa tarkastetuksi.
Mikäli lisä rautaa alat syömään niin muistahan että kahvi(kofeiini) kuten myös maitotaloustuotteet (kalsium) estävät sen imeytymistä 2h.
Toi odottelu on niin syvältä sieltäVau:n odotus sovellus ja preglife mulla oli valmiina keväästä, mut näköjään vaun odotusta ei enää päivitetä.
Ääääh miksi aika kulkee niin hitaasti, viel ois päivä odoteltavana ennen kuin pääsee labraan ottaa hCG:n. Sit ois täysin selvillä missä mennään, nyt on ärsyttävässä välitilassa
Opiskelijaterkkari voi käsittääkseni mitata hienon. Ehkäpä sun kannattaa syödä sitä nytkin, jos edellisessäkin tarvetta on ollut. Oletkos aloittanut foolihapon ja D3.En tiiä ferritiiniarvoista, olen opiskelija tällähetkellä niin ei oikein mahdollisuuksia yksityiselle hakeutua :/ Kuukautiset on suht normaalit, ei mitään älyttömiä vuotoja, tosin olihan mulla syyskuussa se km. Aiemmassa raskaudessa söin kyllä lisärautaa neuvolan ohjeistuksen mukaisesti.
Olen tuolla vitamiini osiossa jo kertonutkin raskausvitaamiinista ja lisäfoolista jota syön :). Itsestään en rautalisää aloita koska viimeeksi siitä tuli vain huonoa oloa, uskoisin että väsymys johtuu ihan vaan alkuraskaudesta ja siitä että olen jättänyt kahvin kokonaan pois :)Opiskelijaterkkari voi käsittääkseni mitata hienon. Ehkäpä sun kannattaa syödä sitä nytkin, jos edellisessäkin tarvetta on ollut. Oletkos aloittanut foolihapon ja D3.
Itse pääsin hcg mittaukseen koska olen lapsettomuushoidoissa ja arvon määrä halutaan nähdä.Laittavatko teidän neuvolasta lähetteen aina tuohon hcg verikokeeseen?
Mulla sanoi ettei tarvi ottaa jos raskaustesti positiivinen.
Meet tohon heinäkuiset välilehdelle ja siin ylhääl lukee heinäkuisten leikkipaikka ja sit alla on se salainen puoliPääsin salaiseen ryhmään mutta en löydä sitä, kyllä ihmisen pitää olla tyhmä. Voiko joku neuvoa?