Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heinäkuu on ajatuksena ihana (kesälapsi) mutta mitä jos iskee kauheet helteet ja mikään kesämekko ei mahdu päälle, pitääkö linnottautua kotiin puolialasti 🤣 Kärsin kesäisin muutenkin tissihiestä sekä liiasta kuumudesta niin entäsitten ison masun kanssa 😂😂

Lemppari sitrushedelmä on ehdottomasti klementtiini ja saunotaan joka lauantai, luin että kunhan äidin vointi on hyvä, saa saunoa, mutta jos iskee huono/heikko olo niin kannattaa poistua viilentymään (eli omaa kehoa kuunnellen)

Mulla on nyt tänään ollu nopeasti ylös noustessa pientä kipua alavatsassa, onko se sitten se kysta vai jotain muuta o.o Kuitenkaan ei vuotoja ja rinnat kipeät edelleen joten ei sillä huolta. Vielä kolme päivää ja sitten taas ultraan, menipä vkloppu nopeasti 😂 Miten muut on voinut? ❤️

Heinäkuu tuntuu ihan hyvältä kuukaudelta🥰 sekä tulee vähän vaihtelua kun mies ja minä ollaan joulu- ja tammikuun lapsia🤭

Kivasti jää kesäloma pitämättä ennen mammalomaa, meillä kiertävät kesälomat ja itsellä ajoittuu ensi kesänä juuri heinäkuulle😅

Lemppari sitrus on kyl ne Brunon mandariinit vai onks ne klementtiinejä🤔😅

Joku apteekin närästyslääke oli kans semmone mitä sai syödä raskaana, en nyt vaan saa päähäni mikä 😆 vaikkei oo siis kotikonsti..
Mulla on 15km apteekkiin niin sillä ajattelin jotain kotikonstia :rolling:

Itse haaveilin aina näin tammikuun lapsena tammikuun lapsesta, mutta järjellä kun miettii, niin heinäkuuhan on itseasiassa lapsen kannalta tosi hyvä, varsinkin kun me asutaan vanhassa purulootassa jossa on talvella about +18 sisällä :D Ei siis synny keskelle sydäntalvea kylmään mökkiin korpeen, mutta kuitenkin kasvaa jo vähän potremmaksi seuraavaa talvea kohti. Heinäkuu ei ole myöskään synttärikemujen kannalta ihan surkea, koska synttäreitä voi myös aikaistaa tai myöhentää, mutta ei tarvitse odotella koko loppuvuotta kuitenkaan ja olla aina se nuorin. Mä tosin kans erityisesti tissihikoilen pienestäkin lämmöstä, että toivottavasti ei ole ihan tappohelteet alkukesästä. Heinäkuussa on syntynyt paljon sukulaisia ja sukulaisten lapsia, mutta taitavat olla leijonia kaikki, joten jännä nähdä ja kokea näin astrologiasta kiinnostuneena millainen on raputyyppi kun en yhtään rapua tunne!

Joo ja meilläkin lämpiää pihasauna joka päivä, koska meillä ei ole sisäsuihkua ollenkaan tai siis on hiton pienessä vessassa joten me ei käytetä sitä ollenkaan. Mä tosin saunon about 60-70 asteessa vain, enkä ole pitkään, mut joka päivä lämpiää enkä oo huolestunut siitä.

Ainiin ja sitrushedelmät.. mä oon huono syömään niitä, kauhea vaiva ja sormet ihan limaset :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: mutta appelsiinit on kyl semmosia mitä tulee muutaman kerran vuodessa ostettua.

Muokattu viimeksi:
Heitin just lapsen päiväkotii ja nyt makaan sängys peiton alla ja syön mehujäätä 😂

Heinäkuu tuntuu ihan hyvältä kuukaudelta🥰 sekä tulee vähän vaihtelua kun mies ja minä ollaan joulu- ja tammikuun lapsia🤭

Kivasti jää kesäloma pitämättä ennen mammalomaa, meillä kiertävät kesälomat ja itsellä ajoittuu ensi kesänä juuri heinäkuulle😅

Lemppari sitrus on kyl ne Brunon mandariinit vai onks ne klementtiinejä🤔😅
Mun mielestä lomat ei voi jäädä äippäloman alle, saat pitää ne ennen äippälomaa (tai jälkeen jos teillä saa laittaa pankkiin) ei lomia voi ottaa pois

Mun mielestä lomat ei voi jäädä äippäloman alle, saat pitää ne ennen äippälomaa (tai jälkeen jos teillä saa laittaa pankkiin) ei lomia voi ottaa pois
Onko näin?? Esim mulla olisi tänä vuonna heinäkuussa kesäloma, en oo ajatellutkaan että kesäloman saisi siirtää ettei jää äitiysloman alle 🤩

Onko näin?? Esim mulla olisi tänä vuonna heinäkuussa kesäloma, en oo ajatellutkaan että kesäloman saisi siirtää ettei jää äitiysloman alle 🤩
No ihmettelisin suuresti jos kaikilla aloilla ei olisi näin 👀 vuosilomathan kuuluu jokaiselle työntekijälle. Kyllä mulle ainaki s-postia sillon heti, että muista pitää kertyneet lomat et minne laitetaan

No ihmettelisin suuresti jos kaikilla aloilla ei olisi näin 👀 vuosilomathan kuuluu jokaiselle työntekijälle. Kyllä mulle ainaki s-postia sillon heti, että muista pitää kertyneet lomat et minne laitetaan
Mahtavaa! En tosiaan näistä asioista lapsettomana tiedä oikein mitään 🙈
Voi kuinka ihanaa olisi aloittaa kesäloma kesäkuussa ja siitä jäädä äitiyslomalle. Jos kaikki siis menee hyvin 😍

Mahtavaa! En tosiaan näistä asioista lapsettomana tiedä oikein mitään 🙈
Voi kuinka ihanaa olisi aloittaa kesäloma kesäkuussa ja siitä jäädä äitiyslomalle. Jos kaikki siis menee hyvin 😍
Ja siis sähän saat jäädä 40 päivää ennen laskettua aikaa äitiyslomalle ja voit pitää sitä ennen sen kesäloman

Onnea ja tervetuloa Sirre 🥰

Mäkin aloin nyt miettiä tota kesäloma-asiaa. Jos ei pysty pitää sitä lomaa ennen kun jää pois niin meneekö se sitten niin, että kun aikanaan palaa töihin niin alottaa työt lomalla? Eli pitää kertyneet lomat pois vanhempainvapaan/hoitovapaan jatkeeksi?

Heinäkuu noin muutoin tuntuu kivalta kuukaudelta, ei tarvii ainakaan miettiä talvitakkia mihin mahtuu viimeisillään 😅 Ja isompi todennäköisyys myös että mies on sillon kesällä enemmän kotona!😊

Onnea ja tervetuloa Sirre 🥰

Mäkin aloin nyt miettiä tota kesäloma-asiaa. Jos ei pysty pitää sitä lomaa ennen kun jää pois niin meneekö se sitten niin, että kun aikanaan palaa töihin niin alottaa työt lomalla? Eli pitää kertyneet lomat pois vanhempainvapaan/hoitovapaan jatkeeksi?

Heinäkuu noin muutoin tuntuu kivalta kuukaudelta, ei tarvii ainakaan miettiä talvitakkia mihin mahtuu viimeisillään 😅 Ja isompi todennäköisyys myös että mies on sillon kesällä enemmän kotona!😊

Juu kyl ne lomat jää sit oottelee tai voit pitää vanhempainvapaan välissä lomaa jne :)

Tänään kävin ultrassa rv 6+1 ja sieltä löytyi oikean kokoinen alkio sykkeellä 😭❤️ Kumpa olisi nyt terve ja sitkeä pieni kyydissä 🙏

Ja kumpa tämä viesti toisi edes hitusen toivoa niille jotka painii oireettomuuden pelon kanssa, mulla ei nimittäin vieläkään ne loppuneet oireet ole palanneet takaisin.
Nyt yritän vaan nauttia tästä✨

Muokattu viimeksi:
Takaisin