En kyllä. Käydään joka päivä mut oon ottanu vähän miedommaksi löylyt kylläOletteko välttänyt saunomista näin alkuraskaudesta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En kyllä. Käydään joka päivä mut oon ottanu vähän miedommaksi löylyt kylläOletteko välttänyt saunomista näin alkuraskaudesta?
En varsinaisesti, käydään pari kertaa kk vaan saunasOletteko välttänyt saunomista näin alkuraskaudesta?
Mulla on 15km apteekkiin niin sillä ajattelin jotain kotikonstiaJoku apteekin närästyslääke oli kans semmone mitä sai syödä raskaana, en nyt vaan saa päähäni mikävaikkei oo siis kotikonsti..

mutta appelsiinit on kyl semmosia mitä tulee muutaman kerran vuodessa ostettua.Mun mielestä lomat ei voi jäädä äippäloman alle, saat pitää ne ennen äippälomaa (tai jälkeen jos teillä saa laittaa pankkiin) ei lomia voi ottaa poisHeinäkuu tuntuu ihan hyvältä kuukaudeltasekä tulee vähän vaihtelua kun mies ja minä ollaan joulu- ja tammikuun lapsia
Kivasti jää kesäloma pitämättä ennen mammalomaa, meillä kiertävät kesälomat ja itsellä ajoittuu ensi kesänä juuri heinäkuulle
Lemppari sitrus on kyl ne Brunon mandariinit vai onks ne klementtiinejä![]()
Onko näin?? Esim mulla olisi tänä vuonna heinäkuussa kesäloma, en oo ajatellutkaan että kesäloman saisi siirtää ettei jää äitiysloman alleMun mielestä lomat ei voi jäädä äippäloman alle, saat pitää ne ennen äippälomaa (tai jälkeen jos teillä saa laittaa pankkiin) ei lomia voi ottaa pois
No ihmettelisin suuresti jos kaikilla aloilla ei olisi näinOnko näin?? Esim mulla olisi tänä vuonna heinäkuussa kesäloma, en oo ajatellutkaan että kesäloman saisi siirtää ettei jää äitiysloman alle![]()
Mahtavaa! En tosiaan näistä asioista lapsettomana tiedä oikein mitäänNo ihmettelisin suuresti jos kaikilla aloilla ei olisi näinvuosilomathan kuuluu jokaiselle työntekijälle. Kyllä mulle ainaki s-postia sillon heti, että muista pitää kertyneet lomat et minne laitetaan
Ja siis sähän saat jäädä 40 päivää ennen laskettua aikaa äitiyslomalle ja voit pitää sitä ennen sen kesälomanMahtavaa! En tosiaan näistä asioista lapsettomana tiedä oikein mitään
Voi kuinka ihanaa olisi aloittaa kesäloma kesäkuussa ja siitä jäädä äitiyslomalle. Jos kaikki siis menee hyvin![]()
Onnittelut, tervetuloa ja kovasti tarrasukkasia ja mitä näitä nyt onHeippa kaikki! Mä tuun varovasti tänne kurkkimaan, eilen tuli haamu testiin ja tänään plussa cb:n testiin.la ois 22.7.
Onnittelut!Heippa kaikki! Mä tuun varovasti tänne kurkkimaan, eilen tuli haamu testiin ja tänään plussa cb:n testiin.la ois 22.7.
Onnea ja tervetuloa Sirre
Mäkin aloin nyt miettiä tota kesäloma-asiaa. Jos ei pysty pitää sitä lomaa ennen kun jää pois niin meneekö se sitten niin, että kun aikanaan palaa töihin niin alottaa työt lomalla? Eli pitää kertyneet lomat pois vanhempainvapaan/hoitovapaan jatkeeksi?
Heinäkuu noin muutoin tuntuu kivalta kuukaudelta, ei tarvii ainakaan miettiä talvitakkia mihin mahtuu viimeisilläänJa isompi todennäköisyys myös että mies on sillon kesällä enemmän kotona!
![]()
Onnea!Heippa kaikki! Mä tuun varovasti tänne kurkkimaan, eilen tuli haamu testiin ja tänään plussa cb:n testiin.la ois 22.7.
Onnittelut!Moikka!
Nyt on vissiin aika liittyä tänne, keskustelut näyttää olevan jo aikalailla meneillään
Tein tänään haalean plussan ja olis 4+3.