Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka! Vähän uuvelo vielä kaikessa tässä raskaudessa ja foorumissa, mutta koitetaan :) Eli tänään olis 6+1 ja ensimmäinen raskaus kyseessä :) Jännittää ihan älyttömästi ja pelottaa ehkä vielä enemmän. Sairastin koronan tossa vajaa kolme viikkoa si ja luulin, että se aiheutti kuukautisten poisjäännin. Ja pahoinvoinnin luulin johtuvan uudesta adhd-lääkkeestä. Mutta si rinnat alko niin kovin kipeytyä, että ajattelin, että ei kai tää voi noista johtua. Kaks negatiivista testiä tein ennen kun tän viikon alussa sain ensin haaleen viivan ja si tuli clearbluella 'raskaana'. Sekava aloitus, mutta täällä nyt ollaan 😁
Onnea kovasti 🥰

Nyt kyllä vähän pelottaa, kun mulla oli tullut yöllä ihan vähän vaaleanpunaista verta yhdynnän jälkeen. Aamulla ei onneks tullut enää mitään. Toivottavasti ei ois mitään vakavaa 😥
Limakalvot kuivuu helposti raskauden aikana ja yhdyntä voi niitä ärsyttää. Toivottavasti johtuu vain siitä ❤️

No joo, ehkä sitä on vähän turhankin varovainen, varsinkin kun mulla kaikki raskaudet päättynyt keskenmenoon ja jopa yli puolessa välin raskautta, vaikka pyrinkin etten ajattelisi negatiivisen kautta. Mut kyl siinä pien suojamuuri aina tulee. Mutta toisaalta salainen on kuitenkin paljon intiimimpi paikka kuin tää "julkinen puoli" eikä välttämättä ihan joka sanaa tarvitse miettiä. Haluan pysyä ainakin melko tunnistamattomana netissä hyvin monesti syystä, mut kieltämättä sormet syyhyää näpyttelemään enemmän ja tarkemmin tämän hetkisestä raskaudesta ja ehkä elämästä ylipäätään, joten enköhän mäkin salaiselle vielä paukahda jossain vaiheessa :rolling:

Mistä päin maailmaa kukakin on? Ei tarvii paikkakuntia, ihan maakunta riittää, lähinnä että onko täällä mistä päin suurinpiirtein kukakin ja onko kukaan samassa tilanteessa kenties samalla alueella :Smiling Face With Smiling Eyes: Itse huutelen Savosta.
Oulu 😊

Mulle on alan ammattilainen sanonut että keskenmenoa EI voi aiheuttaa seksiä harrastamalla. Varmasti harmitonta 🙏
Mä en oo uskaltanu viel plussan jälkeen harrastaa seksii vaiks tiiän ettei se tee mitään 😅 mut oon silti iha varma et se seksi aiheuttaa keskenmenon 🤣

Hei mikä auttaisi närästykseen? Aivan kaameaa polttoa ollut pari päivää ja tuntuu että pahenee vain. 😷 luulin ensin että ruokasooda ja vesi olisi sallittua, mutta sit törmäsin juttuun ettei sitä saisikaan raskaana ollessa juoda. Onko mitää muita ns kotikonsteja?

Juu ja mitäs ajatuksia herättää heinäkuu syntymäkuukautena? 😊

Musta heinäkuu tuntuu hyvältä kuukaudelta ja varsinkin kun on alkukuusta LA. Ei tartte olla viimeisillään koko kuumaa kesää 😊 ainoo miinus lapsen kannalta on et sit ku käy koulua synttäreiden vietto haasteellisempaa. Mut mul on niin pitkä taival tähän pisteeseen takana et musta on oikeesti aivan sama kunhan syntyy 😂

Hei mikä auttaisi närästykseen? Aivan kaameaa polttoa ollut pari päivää ja tuntuu että pahenee vain. 😷 luulin ensin että ruokasooda ja vesi olisi sallittua, mutta sit törmäsin juttuun ettei sitä saisikaan raskaana ollessa juoda. Onko mitää muita ns kotikonsteja?

Heinäkuu kiva kuukausi, mutta toivon ettei hirveitä helteitä touko ja kesäkuussa. 2 ekaa on syntynyt keskitalvella ja silloinkin olen ollut ihan turvonnut niin mites sit kesä helteet ja iso vatsa.

Varmaan makaan kylmässä kylvyssä sit loppu viikot 😅

Musta heinäkuu tuntuu hyvältä kuukaudelta ja varsinkin kun on alkukuusta LA. Ei tartte olla viimeisillään koko kuumaa kesää 😊 ainoo miinus lapsen kannalta on et sit ku käy koulua synttäreiden vietto haasteellisempaa. Mut mul on niin pitkä taival tähän pisteeseen takana et musta on oikeesti aivan sama kunhan syntyy 😂
Juuripa noin, terve vauva omassa sylissä jouluna tai juhannuksena on se tärkein. 👏

Mites ihan rennie?

Vaikea kuvitella kesävauvaa kun on yksi talvivauva ja ennen häntä, koska itse oon heinäkuinen ja mies kans oli vaikee kuvitella talvivauvaa 😁 mutta siis ei mitään kummempia mietteitä 😁

Heinäkuu tuntuu hyvältä, itsekin olen syntynyt 10.7 🥰 Ihanaa jos jouluna pääsee kertomaan läheisille niin sekin tuntuu mukavalle ja merkitykselliselle.

Tällä hetkellä mun LA on 7.7 (en tiedä muuttuuko ultrassa) ja se päivä on mun juuri edesmenneen mummoni syntymäpäivä. Viime viikonloppuna oli hänen hautajaisensa ja toivoin siellä mielessäni olevani raskaana 🙈

Heinäkuu tuntuu hyvältä, kesän lapsi olen itsekin ja äitiysloman alku ajoittuisi kesäloman kanssa hyvin.

Mielenkiinnosta kyselen, että mikäs on teidän suosikkisitrushedelmä? Omani on ehdottomasti klementiinit ja on ihanaa, että niiden kausi alkaa vihdoin! 😍

Heinäkuu on mielestäni hyvä ajankohta 🌞😊 Olisi kiva jos saisi pidettyä ennen äitiysvapaata myös kesäloman niin pääsisi keskittymään vauvan tuloon jo vähän aiemmin. Mutta saapa nähdä..😌

Heinäkuu tuntuu hyvältä, kesän lapsi olen itsekin ja äitiysloman alku ajoittuisi kesäloman kanssa hyvin.

Mielenkiinnosta kyselen, että mikäs on teidän suosikkisitrushedelmä? Omani on ehdottomasti klementiinit ja on ihanaa, että niiden kausi alkaa vihdoin! 😍
Klementiinit on kyllä hyviä, mutta alkuvuodesta sesonkiin tulevat veriappelsiinit on kyllä niiin hyviä 🍊

Takaisin