Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Löysin muuten tällaisen, kun itse ainakin kamppailen ilon ja onnen ohella myös ahdistuksen ja epäilysten kanssa ja siihen koitin löytää vertaistukea tai jotain sellaista. On hyvä tietää, että se on normaalia ja kuuluu myös asiaan (vaikka hyvä ystäväni onkin tuota samaa mulle jo aika kauan toitottanut).

Huomenta. Vitsit kun välillä tuntuu että kaikki oireet on kadonnut. Ainut on että rinnat ihan sairaan kipeet ja väsyttää tosi paljon.
Mutta vatsa ei oo enään niin turvonnut eikä enään vihlo tai jomota.

No joo, ehkä sitä on vähän turhankin varovainen, varsinkin kun mulla kaikki raskaudet päättynyt keskenmenoon ja jopa yli puolessa välin raskautta, vaikka pyrinkin etten ajattelisi negatiivisen kautta. Mut kyl siinä pien suojamuuri aina tulee. Mutta toisaalta salainen on kuitenkin paljon intiimimpi paikka kuin tää "julkinen puoli" eikä välttämättä ihan joka sanaa tarvitse miettiä. Haluan pysyä ainakin melko tunnistamattomana netissä hyvin monesti syystä, mut kieltämättä sormet syyhyää näpyttelemään enemmän ja tarkemmin tämän hetkisestä raskaudesta ja ehkä elämästä ylipäätään, joten enköhän mäkin salaiselle vielä paukahda jossain vaiheessa :rolling:

Mistä päin maailmaa kukakin on? Ei tarvii paikkakuntia, ihan maakunta riittää, lähinnä että onko täällä mistä päin suurinpiirtein kukakin ja onko kukaan samassa tilanteessa kenties samalla alueella :Smiling Face With Smiling Eyes: Itse huutelen Savosta.
Pohjanmaalta ☺️

Huomenta. Vitsit kun välillä tuntuu että kaikki oireet on kadonnut. Ainut on että rinnat ihan sairaan kipeet ja väsyttää tosi paljon.
Samanlaisia tunteita on itselläkin välillä ja varsinkin aamulla. Sitten iltaa kohden yleensä pahenee oireet. Kai niiden kuuluu vähän vaihdella. Toki jos kaikki loppuu kokonaan useammaksi päiväksi voisin huolestua

Kyllä se on ihan normaalia, että vaihtelee 😌 ja sekin että ei oo oireita ja se että on paljon oireita. Oireista ja oireettomuudesta ei oikeen voi päätellä mitään, että onko kaikki kunnossa vai ei. Toki se ehkä tuntuu siltä, että jos on vahvat oireet niin kaikki on kunnossa 😄 tää on niin tällästä epävarmaa oleilua

Mulla ihan sama, menkkamaiset tuntemukset kyllä on mutta ei melkein paljoa mitään oireita että on kyllä vaikea uskoa todeksi 🙈 Sillon helpommin mielikin menee siihen ajatukseen että ei varmaa sykettä löydy varhaisultrassa ja enkä kyllä haluaisi miettiä nuin vaan mieluummin olla ihan on board.. Jotenki tuntuisi helpommalta olla positiivinen kun ois oireita 😅 Pitää varmaa tehdä taas testi vaikka eihän sekään mitää siis varmista

No joo, ehkä sitä on vähän turhankin varovainen, varsinkin kun mulla kaikki raskaudet päättynyt keskenmenoon ja jopa yli puolessa välin raskautta, vaikka pyrinkin etten ajattelisi negatiivisen kautta. Mut kyl siinä pien suojamuuri aina tulee. Mutta toisaalta salainen on kuitenkin paljon intiimimpi paikka kuin tää "julkinen puoli" eikä välttämättä ihan joka sanaa tarvitse miettiä. Haluan pysyä ainakin melko tunnistamattomana netissä hyvin monesti syystä, mut kieltämättä sormet syyhyää näpyttelemään enemmän ja tarkemmin tämän hetkisestä raskaudesta ja ehkä elämästä ylipäätään, joten enköhän mäkin salaiselle vielä paukahda jossain vaiheessa :rolling:

Mistä päin maailmaa kukakin on? Ei tarvii paikkakuntia, ihan maakunta riittää, lähinnä että onko täällä mistä päin suurinpiirtein kukakin ja onko kukaan samassa tilanteessa kenties samalla alueella :Smiling Face With Smiling Eyes: Itse huutelen Savosta.
Juuri muutin viime viikonloppuna Turusta Satakuntaan 🙂

Sama fiilis 😞 Mulla esim. rinnat ei oo koskaan aamuisin niin kipeät kuin illalla, niin tulee herkästi mietittyä, että joko se nyt taas päättyi tähän.

Nyt kyllä vähän pelottaa, kun mulla oli tullut yöllä ihan vähän vaaleanpunaista verta yhdynnän jälkeen. Aamulla ei onneks tullut enää mitään. Toivottavasti ei ois mitään vakavaa 😥

Nyt kyllä vähän pelottaa, kun mulla oli tullut yöllä ihan vähän vaaleanpunaista verta yhdynnän jälkeen. Aamulla ei onneks tullut enää mitään. Toivottavasti ei ois mitään vakavaa 😥
Muistan lukeneeni että tuollainen vaaleanpunainen vuoto on ihan normaalia 😌

Nuohan on ihan ilmiselvät oireet❣️

Oon kans lukenut että voi tulla melkein yhtä paljon vuotoa kuin kuukautisten aikaan 🤗 Mutta varmasti itselläkin alkais ajatukset laukkaan jos huomaisi että verta tullut 🙈 Ei kyllä varmasti mitään vakavaa ❤️

Mä pääkaupunkiseudulta!
Mulla on ollut nyt pari päivää kunnon jomotusta alakerrassa, ei oikeestaan ees alavatsalla vaan jossain sisällä 😂. Mut ei onneks kokoajan, iltaisin pahin. Edelleen siis pää ei oo ihan mukana, mun on esim tosi vaikea sanoa miehelle ääneen ”olen raskaana”. Ehkä pää tulee mukana vähän jäljessä 🙈 laskelmien mukaan nyt 4+1 eli ehkä pitää antaa itelle aikaa totutella ajatukseen

Moikka! Vähän uuvelo vielä kaikessa tässä raskaudessa ja foorumissa, mutta koitetaan :) Eli tänään olis 6+1 ja ensimmäinen raskaus kyseessä :) Jännittää ihan älyttömästi ja pelottaa ehkä vielä enemmän. Sairastin koronan tossa vajaa kolme viikkoa si ja luulin, että se aiheutti kuukautisten poisjäännin. Ja pahoinvoinnin luulin johtuvan uudesta adhd-lääkkeestä. Mutta si rinnat alko niin kovin kipeytyä, että ajattelin, että ei kai tää voi noista johtua. Kaks negatiivista testiä tein ennen kun tän viikon alussa sain ensin haaleen viivan ja si tuli clearbluella 'raskaana'. Sekava aloitus, mutta täällä nyt ollaan 😁

Moikka! Vähän uuvelo vielä kaikessa tässä raskaudessa ja foorumissa, mutta koitetaan :) Eli tänään olis 6+1 ja ensimmäinen raskaus kyseessä :) Jännittää ihan älyttömästi ja pelottaa ehkä vielä enemmän. Sairastin koronan tossa vajaa kolme viikkoa si ja luulin, että se aiheutti kuukautisten poisjäännin. Ja pahoinvoinnin luulin johtuvan uudesta adhd-lääkkeestä. Mutta si rinnat alko niin kovin kipeytyä, että ajattelin, että ei kai tää voi noista johtua. Kaks negatiivista testiä tein ennen kun tän viikon alussa sain ensin haaleen viivan ja si tuli clearbluella 'raskaana'. Sekava aloitus, mutta täällä nyt ollaan 😁
Onnittelut ja tervetuloa! 🙋‍♀️❣️

Takaisin