Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainiin se status tulikin salaisesta, no pöh.

Ois kiva olla salaisessa, mutta en tiedä pystynkö olemaan koko ajan toivotulla tavalla aktiivinen. Lisäksi kun viime kerralla olin ja kun meni kesken, niin sitten poistuminen silloisesta salaisesta oli omalla tapaa myös rankkaa. Että vähän vielä arvon haenko ollenkaan vai en. Toisaalta jos kaikki tosiaan häviää sinne, niin sitten varmaan tosiaan seurattava perässä :D

Toivottavasti ette ihan kaikki kuitenkaan kokonaan häviä heti ainakaan salaiselle, vaan jäisi joku myös tänne tavalliselle linjalle myös juttelemaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Tuo kävi itselläkin mielessä, se poistuminen kaikista ryhmistä täällä ja somessa oli kyllä tosi kurjaa 😖

Mut hyviä puolia on se vertaistuki mitä täältä saa kun raskaus etenee, mulla ei esimerkiksi ole lähipiirissä ketään raskaana ja paras ystäväni ei ole lapsi-ihminen ollenkaan niin ei ole muita kuin puoliso kelle höpöttää ja se ei aina ymmärrä mun juttuja 🤣

Mut hyviä puolia on se vertaistuki mitä täältä saa kun raskaus etenee, mulla ei esimerkiksi ole lähipiirissä ketään raskaana ja paras ystäväni ei ole lapsi-ihminen ollenkaan niin ei ole muita kuin puoliso kelle höpöttää ja se ei aina ymmärrä mun juttuja 🤣
Niimpä, ja näin alkuvaiheessa kun ei ole kertonut kellekkään niin kiva puhua ja jutella edes jonkun kanssa näistä asioista😁

Ite mietin ehkä sitä kautta, että entäs jos mitään ei tapahdukaan 😌 tai siis tajuutte varmaan pointin, kurjaa se on joutua lähtemään jos tuleekin keskenmeno, mut jos joka asiassa miettii, että entä jos jotain pahaa tapahtuu niin jäis kyllä kaikki asiat tekemättä ja kokematta vaan siks et pelkää et jotain käy. Itsekin toki toivon, että ei tarvitsisi täältä ryhmästä lähteä kesken kaiken niin kuin viimeksi

Ite mietin ehkä sitä kautta, että entäs jos mitään ei tapahdukaan 😌 tai siis tajuutte varmaan pointin, kurjaa se on joutua lähtemään jos tuleekin keskenmeno, mut jos joka asiassa miettii, että entä jos jotain pahaa tapahtuu niin jäis kyllä kaikki asiat tekemättä ja kokematta vaan siks et pelkää et jotain käy. Itsekin toki toivon, että ei tarvitsisi täältä ryhmästä lähteä kesken kaiken niin kuin viimeksi
Toikin on totta ja noin kannattaisikin pyrkiä ajattelemaan. ☺️ Välillä helpommin sanottu kuin tehty🤣

Toikin on totta ja noin kannattaisikin pyrkiä ajattelemaan. ☺️ Välillä helpommin sanottu kuin tehty🤣
Huomattavasti vaikeampaa on ajatella positiivisesti, mutta mahdollista sekin 😊 mut joo ei oo helppoa ei

Valkovuoto vissii ainaki lisääntyy raskaana mut voiks se muka nyt jo 😂 vai tunnusteleeks sitä nyt kaikkii oireit ja kuvittelee et vuotaa 😆
Mulla ainakin oikee lorahtelee valkovuotoo. 🤭 luulin aiemmi et tulee reilusti vaa höpöhöpö. Nyt lorahtelee nii et alushousut iha kauttaaltaa märkänä🤭😂 sorry informaatio😂😂

Joo, täälläkin valkkaria holahtelee oikein välillä ja sit tulee vessaan juostua et nonii menkat alkaa mut ei sit kuitenkaan 😂

Joko kaikki on salaiseen siirtynyt täältä normiosastolta karkuun keskustelemaan? 😂 Minä vähän mietin haenko ollenkaan, vaikka onhan siinä puolensa, mut toisaalta sit jos täällä hiljenee paljon niin sit varmaan perässä tultava 🤭

@Fall oho mikä lukema! Mut eiköhän toi tarkoita vain hyvää 😊 oon aina miettinyt miksi kesken menossa hcg nousee rajusti, jotenkin nurinkurista 🤔

Heräileekö kukaan normaalia aikaisemmin? Mun täysin normaali heräämisaika on aina viikonloppuisinkin aamulla 5 maita aina, mutta nyt viikon ajan on tullut herättyä ihan virkeänä jo 2-3 aikaan 😵 ja sit onkin iltapväväsymys ihan hullu.
Ainiin se status tulikin salaisesta, no pöh.

Ois kiva olla salaisessa, mutta en tiedä pystynkö olemaan koko ajan toivotulla tavalla aktiivinen. Lisäksi kun viime kerralla olin ja kun meni kesken, niin sitten poistuminen silloisesta salaisesta oli omalla tapaa myös rankkaa. Että vähän vielä arvon haenko ollenkaan vai en. Toisaalta jos kaikki tosiaan häviää sinne, niin sitten varmaan tosiaan seurattava perässä :D

Toivottavasti ette ihan kaikki kuitenkaan kokonaan häviä heti ainakaan salaiselle, vaan jäisi joku myös tänne tavalliselle linjalle myös juttelemaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Kyllä täällä viellä ollaan keskusteluissa mukana vaikka salaisessa olenkin ☺️☺️

Must tuntuu et mul menee puolet näist keskusteluist ihan ohi. Ku käytän tätä ekaa kertaa ni ensi kesti tottuu et miten tää ees toimii, sit et tääl onki monta ketjuu.. 😂
Et jos tuun kesken jonku jutun höpöttää omiani ni se tarkottaa vaan et oon nii pihal eikä oo tarkotus tylysti vaan tulla väliin 😂 ja nytku oon tuol salasessaki nii hetki menee et muistaa mis puhuttii mitäki 😅

Must tuntuu et mul menee puolet näist keskusteluist ihan ohi. Ku käytän tätä ekaa kertaa ni ensi kesti tottuu et miten tää ees toimii, sit et tääl onki monta ketjuu.. 😂
Et jos tuun kesken jonku jutun höpöttää omiani ni se tarkottaa vaan et oon nii pihal eikä oo tarkotus tylysti vaan tulla väliin 😂 ja nytku oon tuol salasessaki nii hetki menee et muistaa mis puhuttii mitäki 😅
Et oo ainut jolla menee, välil tulee nii paljon kirjotuksii et menee itsekukanenki sekasi 😂

No joo, ehkä sitä on vähän turhankin varovainen, varsinkin kun mulla kaikki raskaudet päättynyt keskenmenoon ja jopa yli puolessa välin raskautta, vaikka pyrinkin etten ajattelisi negatiivisen kautta. Mut kyl siinä pien suojamuuri aina tulee. Mutta toisaalta salainen on kuitenkin paljon intiimimpi paikka kuin tää "julkinen puoli" eikä välttämättä ihan joka sanaa tarvitse miettiä. Haluan pysyä ainakin melko tunnistamattomana netissä hyvin monesti syystä, mut kieltämättä sormet syyhyää näpyttelemään enemmän ja tarkemmin tämän hetkisestä raskaudesta ja ehkä elämästä ylipäätään, joten enköhän mäkin salaiselle vielä paukahda jossain vaiheessa :rolling:

Mistä päin maailmaa kukakin on? Ei tarvii paikkakuntia, ihan maakunta riittää, lähinnä että onko täällä mistä päin suurinpiirtein kukakin ja onko kukaan samassa tilanteessa kenties samalla alueella :Smiling Face With Smiling Eyes: Itse huutelen Savosta.

Takaisin