Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä liityn varovasti tänne, oon seuraillut (törkeästi kytännyt 😂) teidän viestejä koko viikon koska oon ollut aika varma plussasta. Tein positiivisen testin ja se oli aika räikeä plussa vaikka menkatkaan ei ole vielä edes myöhässä. Meillä on OI-hoidot takana ja oon todella ihmeissäni, että nappasi ekasta onnistuneesta vasteesta. En tiedä miten päin olisin 🙈 nyt vaan toivon että menkat pysyy pois pois pois ja maanantaina soitto klinikalle ja varaamaan varhaisultra!
Voi miten ihanaa❤️ toivottavasti kaikki menee hyvin ja ihanaa jos ensimmäisestä hoitokierrosta tärppää ☺️

Multa otettiin tänään hcg joka oli huimat 10730 (rv 5+5)
Viikkoihin nähden kuulemma korkea luku, voi olla hyvä juttu tai kertoa keskeytyneestä keskenmenosta. Ja mullahan oireita ei oo ollut vähään aikaan. Keskiviikon ultraa aikaistettiin maanantaille.
Varmaan pyörryn maanantaina sinne kun jännittää niin kamalasti.
No uskon että jännittää. Toivottavasti kertoo vaan siitä että kaikki hyvin 🥰
Tää päivä on mennyt jotenkin tosi nopeesti, välillä unohtaa olevansa raskaana ja ehkä yritän vähän olla ajattelematta etten stressais liikaa. Olenko ainut jonka on "pakko" tarkistaa vessakäynnin jälkeen tuleeko verta 😅 Ei oo onneks ollut mitään kipuja tai vuotoja, mutta pahoinvointikin on hellittänyt hieman 🤔 milloin sitä uskaltaa ruveta nauttimaan tästä 😁
🙋‍♀️ tulee kyllä joka kerta jännitettyä ettei tuu verta ja joka kerta kun tuntuu että jotain valuu täytyy mennä vessaan tarkistamaan. Mä todella toivon että varhaisultran jälkeen vois hiukan hengähtää.

Oliko kyse tästä ryhmästä johon täytyy kirjoittaa 30 viestiä, jonka jälkeen pääsee salattuun ryhmään? T. Tonttu 🙈 😅

Joo, täälläkin valkkaria holahtelee oikein välillä ja sit tulee vessaan juostua et nonii menkat alkaa mut ei sit kuitenkaan 😂

Joko kaikki on salaiseen siirtynyt täältä normiosastolta karkuun keskustelemaan? 😂 Minä vähän mietin haenko ollenkaan, vaikka onhan siinä puolensa, mut toisaalta sit jos täällä hiljenee paljon niin sit varmaan perässä tultava 🤭

@Fall oho mikä lukema! Mut eiköhän toi tarkoita vain hyvää 😊 oon aina miettinyt miksi kesken menossa hcg nousee rajusti, jotenkin nurinkurista 🤔

Heräileekö kukaan normaalia aikaisemmin? Mun täysin normaali heräämisaika on aina viikonloppuisinkin aamulla 5 maita aina, mutta nyt viikon ajan on tullut herättyä ihan virkeänä jo 2-3 aikaan 😵 ja sit onkin iltapväväsymys ihan hullu.

Ainiin mites sen sai tuon heinäkuiset 2023 palkin tohon profiiliin, oliko se vain salaiseen liittymällä vai saiko muutenkin? Yhtään en muista, keväästä on niin pitkä aika 😆

Ainiin mites sen sai tuon heinäkuiset 2023 palkin tohon profiiliin, oliko se vain salaiseen liittymällä vai saiko muutenkin? Yhtään en muista, keväästä on niin pitkä aika 😆
Salaiseen ryhmään kuulumalla tulee 😊

Heräileekö kukaan normaalia aikaisemmin? Mun täysin normaali heräämisaika on aina viikonloppuisinkin aamulla 5 maita aina, mutta nyt viikon ajan on tullut herättyä ihan virkeänä jo 2-3 aikaan 😵 ja sit onkin iltapväväsymys ihan hullu.
Joo mä oon nyt heräillyt melkeen joka aamu viimeistään 5.15, tänään sain kuitenkin onneksi nukuttua kuuteen asti...

Ja tuohon aiempaan, että tulee kyllä irselläkin aina vessakäynnin yhteydessä tarkistettua ja toivottua, ettei jää paperiin verta. Ja koulussa varsinkin jos tuntuu yhtään kostealta, niin on pakko käydä vessassa kattomassa, että onko se verta vai ei... toivottavasti ei tulisi meillä kenelläkään missään vaiheessa tulemaan verta.

Ainiin se status tulikin salaisesta, no pöh.

Ois kiva olla salaisessa, mutta en tiedä pystynkö olemaan koko ajan toivotulla tavalla aktiivinen. Lisäksi kun viime kerralla olin ja kun meni kesken, niin sitten poistuminen silloisesta salaisesta oli omalla tapaa myös rankkaa. Että vähän vielä arvon haenko ollenkaan vai en. Toisaalta jos kaikki tosiaan häviää sinne, niin sitten varmaan tosiaan seurattava perässä :D

Toivottavasti ette ihan kaikki kuitenkaan kokonaan häviä heti ainakaan salaiselle, vaan jäisi joku myös tänne tavalliselle linjalle myös juttelemaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Takaisin