Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mul oli huono yö takan, taas. Toki se ei johdu raskaudest et nukun huonosti, mut saakeli et väsyttää. Olin tai oon niin väsyny etten jaksanu lähtee ees kouluun. Lapsi on onneks päiväkodis ni saa nukkuu ja levätä rauhas 😂

Mul on myös alkanu imettäminen sattumaan, tai tuntuu tosi epämukavalt jos toi lapsi syö kauemmi ku pari min 🤯

Mul on myös alkanu imettäminen sattumaan, tai tuntuu tosi epämukavalt jos toi lapsi syö kauemmi ku pari min 🤯
Siis jos mun tarttis imettää jotain ni se tuottais varmaa kauheeta tuskaa kyl noi nännit niin kipeet on et sympatiat kyl sulle 🥰

Raskaus oireisiin myös kuuluu käden puutuminen/sattuminen. Ainakin terveyskirjaston sivuilla näin lukee ja siellä myös tarkempoaa tietoa. Toki se voi olla miljoona muutakin asiaa 😅 Mut toivottavasti ei tule enää takaisin🥰
Joo, mutta mä luulen että se johtui tosiaan siitä, että oli hermo mennyt kireälle tuolla niskassa, se oirekuva täsmäs nimittäin ihan täysin, kun meni myös sormet pikkurillistä keskisormeen kipeiksi. Eilen tuli tehtyä kuitenkin paljon uusia juttuja, eikä välttämättä sit ollut ihan täydelliset asennot ja otteet leikatessa. Nyt on onneks ihan normaali jo, lukuunottamatta muutamia pieniä vihlaisuja esim. Kyynärtaipeessa. :)

Asiasta toiseen - tänään on hajut ottanut vatsaan aika ikävästi. 🤢

Täällä on tänään ollut vähän nippailua alavatsassa. Olen myös huomannut että jotkut tutut hajut/tuoksut haisee erilaiselle ja eilen mm. tuttu ruoka ei maistunut enää ihan samalle kuin ennen.😄

Kauhean jakomielitautinen olo, aikamoinen vuoristorata tämä viikko. Ensin ihan superyllätysplussa hähmitätähaivattuoikeestionkstääplussaiikapuaihanaa. Sitten ei testit kovin nopsaan ole lähtenyt vahvistumaan, niin huoli iski ja pääsin hcg-mittaukseen. Eilen sain hcg:n tulokseksi 135 ja mä googlailin että on aika alhainen.. tietysti siinä googlaillessa sitten jo toivonsakin vallan menettää ja itkut tirauttaa, ettei se tuu nousemaan.

Äskettäin kun neuvolasta soittivat, niin "ihan normaali lukema ja kyllä sinä raskaana olet". No nyt sitten itken ilosta ja olen onnesta soikeena ja paksusti raskaana :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: sain kuitenkin oman mielenrauhan vuoksi uudet labrat ensi viikolle, ja varaillaan sitten niiden tuloksien perusteella neuvola ja jatkot.

Kaikenlaista sitä ja vasta 4+5 näillä näkymin. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Kauhean jakomielitautinen olo, aikamoinen vuoristorata tämä viikko. Ensin ihan superyllätysplussa hähmitätähaivattuoikeestionkstääplussaiikapuaihanaa. Sitten ei testit kovin nopsaan ole lähtenyt vahvistumaan, niin huoli iski ja pääsin hcg-mittaukseen. Eilen sain hcg:n tulokseksi 135 ja mä googlailin että on aika alhainen.. tietysti siinä googlaillessa sitten jo toivonsakin vallan menettää ja itkut tirauttaa, ettei se tuu nousemaan.

Äskettäin kun neuvolasta soittivat, niin "ihan normaali lukema ja kyllä sinä raskaana olet". No nyt sitten itken ilosta ja olen onnesta soikeena ja paksusti raskaana :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: sain kuitenkin oman mielenrauhan vuoksi uudet labrat ensi viikolle, ja varaillaan sitten niiden tuloksien perusteella neuvola ja jatkot.

Kaikenlaista sitä ja vasta 4+5 näillä näkymin. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Ihana kuulla 💛 Eiköhän kaikki mene parhain päin

Onneks nyt saat hengähtää 😚

Täällä mä vaan pohdin varhaisraskauden ultraäänitutkimusta (kätilöltä) ja viittisinkö mennä sillon 8. raskausviikolla sinne. Se sattuis tolle viikolle 47 ja ensimmäinen ultra olisi tayssissa viikon 52 alussa. Jotenkin pelottaa ajatus mennä sinne, mutta houkuttaa ja haluaisin. Mutta sit en tiiä kuitenkaan. 😅😬 Mikähän siinä niin jännittää. 🥲

Miten ne menikään ne CB:n viikkodigin hcg tasot? Ku enhän minä nyt malttanut olla tekemättä (viikkodigiä plus "tavallinen") että voin alkuviikosta verrata niitä joutessani toisiinsa ennen uusintalabraa :tears: Sain tunnin pidättämisellä viikkodigiin 2-3, odotin että ois ollut 1-2. Toinen oli taas tosi vahva plussa, jännä miten rfsu:t vaan haaleita on antanut.

Tästä jos jatkuu, niin mie saan aikalailla automaattisesti kunnalliselta varhaisultran. Mut en tiedä menenkö, kun pitäisi ajaa tunnin matka. Edellisessäkin kkm:ssä kävin eikä se taannut mitään. Ehkä säästän senkin ajomatkan.

Miten ne menikään ne CB:n viikkodigin hcg tasot? Ku enhän minä nyt malttanut olla tekemättä (viikkodigiä plus "tavallinen") että voin alkuviikosta verrata niitä joutessani toisiinsa ennen uusintalabraa :tears: Sain tunnin pidättämisellä viikkodigiin 2-3, odotin että ois ollut 1-2. Toinen oli taas tosi vahva plussa, jännä miten rfsu:t vaan haaleita on antanut.

Tästä jos jatkuu, niin mie saan aikalailla automaattisesti kunnalliselta varhaisultran. Mut en tiedä menenkö, kun pitäisi ajaa tunnin matka. Edellisessäkin kkm:ssä kävin eikä se taannut mitään. Ehkä säästän senkin ajomatkan.
Plussakuva ketjusta löytyy se taulukko 🙂

Mä liityn varovasti tänne, oon seuraillut (törkeästi kytännyt 😂) teidän viestejä koko viikon koska oon ollut aika varma plussasta. Tein positiivisen testin ja se oli aika räikeä plussa vaikka menkatkaan ei ole vielä edes myöhässä. Meillä on OI-hoidot takana ja oon todella ihmeissäni, että nappasi ekasta onnistuneesta vasteesta. En tiedä miten päin olisin 🙈 nyt vaan toivon että menkat pysyy pois pois pois ja maanantaina soitto klinikalle ja varaamaan varhaisultra!

Mä liityn varovasti tänne, oon seuraillut (törkeästi kytännyt 😂) teidän viestejä koko viikon koska oon ollut aika varma plussasta. Tein positiivisen testin ja se oli aika räikeä plussa vaikka menkatkaan ei ole vielä edes myöhässä. Meillä on OI-hoidot takana ja oon todella ihmeissäni, että nappasi ekasta onnistuneesta vasteesta. En tiedä miten päin olisin 🙈 nyt vaan toivon että menkat pysyy pois pois pois ja maanantaina soitto klinikalle ja varaamaan varhaisultra!
Onnittelut! 😍 ❣️

Multa otettiin tänään hcg joka oli huimat 10730 (rv 5+5)
Viikkoihin nähden kuulemma korkea luku, voi olla hyvä juttu tai kertoa keskeytyneestä keskenmenosta. Ja mullahan oireita ei oo ollut vähään aikaan. Keskiviikon ultraa aikaistettiin maanantaille.
Varmaan pyörryn maanantaina sinne kun jännittää niin kamalasti.

Nyt vasta löysin tämän ketjun 😁 Tänään oli ensimmäistä kertaa aamulla tosi huono olo, mutta ei onneksi tarvinnut oksentaa. Väsy on ollut kyllä tosi kova jo useampana päivänä ja nälkä tuntuu olevan vähän väliä 😄 Illalla kymmeneltä oon aivan valmis kaatumaan sänkyyn ja nukahdan heti, mutta öisin tulee heräiltyä jatkuvasti ja aamuisin ei meinaa saada nukuttua enää viiden jälkeen. Oon myös nähnyt ihan outoja unia 😄

Tää päivä on mennyt jotenkin tosi nopeesti, välillä unohtaa olevansa raskaana ja ehkä yritän vähän olla ajattelematta etten stressais liikaa. Olenko ainut jonka on "pakko" tarkistaa vessakäynnin jälkeen tuleeko verta 😅 Ei oo onneks ollut mitään kipuja tai vuotoja, mutta pahoinvointikin on hellittänyt hieman 🤔 milloin sitä uskaltaa ruveta nauttimaan tästä 😁

Tää päivä on mennyt jotenkin tosi nopeesti, välillä unohtaa olevansa raskaana ja ehkä yritän vähän olla ajattelematta etten stressais liikaa. Olenko ainut jonka on "pakko" tarkistaa vessakäynnin jälkeen tuleeko verta 😅 Ei oo onneks ollut mitään kipuja tai vuotoja, mutta pahoinvointikin on hellittänyt hieman 🤔 milloin sitä uskaltaa ruveta nauttimaan tästä 😁
Täällä sama tapa!

Sama juttu 🙈

Sama homma 😂😂 sit tuntuu et koko aika vuotaa ja ajattelen et nyt se on verta 🤣

Takaisin