Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniiin, neuvolan ultrauslaite oli aika huono :D Mutta siellä näkyi raskausontelo sekä ruskuaispussi. Lääkäri soitti gynelle joka arvioi viikkoja olevan vasta 5 joten ei kuulukkaan näkyä mitään. Kontrolliaika ensviikon torstaina (taas odottelua..), mutta hyvältä näyttää koska edellisissä ei näkynyt edes ruskuaispussia.

Eli la ois sitten 10.7. ja viikkoja 5 (4+3)

On tämä jännittävää aikaa....

Noniiin, neuvolan ultrauslaite oli aika huono :D Mutta siellä näkyi raskausontelo sekä ruskuaispussi. Lääkäri soitti gynelle joka arvioi viikkoja olevan vasta 5 joten ei kuulukkaan näkyä mitään. Kontrolliaika ensviikon torstaina (taas odottelua..), mutta hyvältä näyttää koska edellisissä ei näkynyt edes ruskuaispussia.

Hyvä juttu 👏🏻🥳

Hieno juttu että nyt näkyi jo jotqain 😊
Toivottavasti seuraavassa näkyisi jo syke

Miks aika eiv ois madella tällai sillon ku on oikeesti jotain kivaa missä toivois et aika kuluis hitaasti😄

Nukuin just 4h päiväunet... Olo on aika puulla päähän lyöty ja ois pitäny siivota yms enneku esikoinen tulee hoidosta mutta nukkuminen tuntu siinä hetkessä paremmalta.. Pienimuotoinen väsymys täällä :D

Hienoa! 😍👏

Onko muilla ollut hetkellisiä kovempia vatsakipuja? Mulla oli eilen vajaa 10min ja tänään about 5min.

Onko muilla ollut hetkellisiä kovempia vatsakipuja? Mulla oli eilen vajaa 10min ja tänään about 5min.
Mulla ei oo tässä raskaudessa ollut, mutta esikoisessa oli n. 5 viikolla muistaakseni, niin kolmena yönä todella kovia vatsakipuja (joihin siis heräsin) ja ne oli siis luokkaa olin hiestä märkänä ja oksennus meinas lentää, kesti muutaman minuutin ja meni ohi. Ja nyt synnyttäneenä voin sanoa että kipu vastasi latenssivaiheen kovia supistuskipuja. En tiedä mitä olivat, mutta raskaus meni hyvin ja terve lapsi 😊

Mulla ei oo tässä raskaudessa ollut, mutta esikoisessa oli n. 5 viikolla muistaakseni, niin kolmena yönä todella kovia vatsakipuja (joihin siis heräsin) ja ne oli siis luokkaa olin hiestä märkänä ja oksennus meinas lentää, kesti muutaman minuutin ja meni ohi. Ja nyt synnyttäneenä voin sanoa että kipu vastasi latenssivaiheen kovia supistuskipuja. En tiedä mitä olivat, mutta raskaus meni hyvin ja terve lapsi 😊
Kiitos kun kerroit ❣️

Ainiin - tänään soitin neivolaan varatakseni ensimmäisen neuvola-ajan, vaan mun omahoitaja olikin poissa ja sillä oli aika täyttä, niin puhelimessa ollut ilmoitti, että tää mun omahoitaja sit ens viikon maanantaina joko soittaa tai tekstaa mulle, että millasta aikaa sillä olis tarjota. Toivottavasti pian, vaikkei se toki liian aikaisin voikkaan olla.

Saatoin kans jo varata ekan ultran, kun sain jo sen varaukseen tarvittavan pin-koodin siltä puhelimessa olleelta naiselta. Se olis 27.12., mikäli sinne asti päästään. 😁

Mähän olin viimeviikolla ihan päivystyksessä kun tuli hirveen kova kipu vasemmalle ja ajattelin että nyt meni kesken, noh siellä olikin vain pieni kysta (mulle tulee aika usein) ja se on välillä kipuillut mutta ei ole mitään vakavaa. Ja kans semmosia hetkittäisiä "menkkakipuja" ollut mutta nekin on vaan kohdun kasvamista/kiinnitymistä. Ilmeisesti runsas verenvuoto ja kivut olisi enemmän huolestuttavampia.. 🤔

Mähän olin viimeviikolla ihan päivystyksessä kun tuli hirveen kova kipu vasemmalle ja ajattelin että nyt meni kesken, noh siellä olikin vain pieni kysta (mulle tulee aika usein) ja se on välillä kipuillut mutta ei ole mitään vakavaa. Ja kans semmosia hetkittäisiä "menkkakipuja" ollut mutta nekin on vaan kohdun kasvamista/kiinnitymistä. Ilmeisesti runsas verenvuoto ja kivut olisi enemmän huolestuttavampia.. 🤔
Ääähh, ompa harmi tuo kysta 😟
Kipuileeko usein?

Uskon etten säikähtäisi näin kipuja jos olisi edes jotain oireita. Nyt sitä vaan odottaa että jos se keskenmeno alkaisi tällä kertaa spontaanisti eikä lääkkeellisesti kkm.
Pitäisi pysyä positiivisena mutta vaikeeta se on.

Toivottavasti en masenna muita näillä mun viesteillä, se ei oo tarkoitus!
Oon todella iloinen kaikkien puolesta jotka pystyy iloitsemaan jokaisesta päivästä ❤️

Kipuileeko usein?

Uskon etten säikähtäisi näin kipuja jos olisi edes jotain oireita. Nyt sitä vaan odottaa että jos se keskenmeno alkaisi tällä kertaa spontaanisti eikä lääkkeellisesti kkm.

Oon todella iloinen kaikkien puolesta jotka pystyy iloitsemaan jokaisesta päivästä ❤️
Jokainen saa purkaa tuntemuksiaan, eikä kukaan pahoita mieltään/ masennu.
Sitä varten olemme täällä, toisiamme ❤️🥰

Kipuileeko usein?

Kysta on kipeimmillään sillonku se puhkee, oon joutunu pari kertaa sen kivun takia päivystykseen 😅 mulle tulee niitä aika usein... mutta nyt ei oo ollu kipee edes painaessa ja toivottavasti ei muuttuskaan kipeemmäks.

Niiku ylempänä sanottiin ni tottakai saat kertoa omista tuntemuksista ja itselläki on vaikeeta olla positiivinen kun on niitä km takana, ni ei osaa oikei luottaa siihen et tää onnistuis. 🥲

Takaisin