Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä täälläpäin saa aika herkästi ultran julkiselta, mä kerroin näistä km ja sanoin stressaavani asiaa, ni sain varhaisultra ajan. Oon tosi iloinen siitä kun ei oikein olisi varaa noihin 200e varhaisultriin 😅
Hienoo et on tollane mahdollisuus. 😍 meillä ei saa neuvolas vaik yks km ja pelko/stressi itellä nii ei kelpaa syyksi🤦🏼‍♀️

Googlailin ja löysin nyt vihdoin yhden jossa ultran hinta järkevämpi n.130e... Täytyy pohtia.

Meillä täälläpäin saa aika herkästi ultran julkiselta, mä kerroin näistä km ja sanoin stressaavani asiaa, ni sain varhaisultra ajan. Oon tosi iloinen siitä kun ei oikein olisi varaa noihin 200e varhaisultriin 😅
Tosi kiva, että sait ajan :) varmaan vaihtelee paljon kunnittain mikä kynnys on antaa aikoja.

Tänään ollut eka päivä jolloin selkeämmin pitkin päivää heikkoa oloa. Pysyy poissa vain jos maha on täynnä ruokaa 😅

Jes, alkaa olla pikkuhiljaa nää viestimäärät kasassa :) laitoin itseni tuonne listaan nyt 1.7 la, se varmaan sit ultrassa tarkentuu.

Itse ajattelin huomenna ehkä testata, pitäisi tulla jo 3+ mutta en tiedä uskallanko. Ollut nyt aivan täysin oireetonta, ne vähäisetkin loppunut 😞

Itse ajattelin huomenna ehkä testata, pitäisi tulla jo 3+ mutta en tiedä uskallanko. Ollut nyt aivan täysin oireetonta, ne vähäisetkin loppunut 😞
Itse en ainakaa esikoisesta tienny ollenkaan, vähän oli rintojen aristelua, mutta koko alkuraskaus oli oireetonta ja se huoletti kyllä, mutta kaikki oli hyvin! Toivottavasti myös sinulla 😊

Tänään ollut eka päivä jolloin selkeämmin pitkin päivää heikkoa oloa. Pysyy poissa vain jos maha on täynnä ruokaa 😅
Miunki pitää olla jatkuvasti syömässä jotain, että pysyy huono olo poissa. Tää on nii outoa kun ei mulla esikoisen kanssa ollut mitään pahoinvointeja. Mies povaa jo kaksosia meille... 😂

Kiitos lohduttavista sanoista ❤️
Itsellä oli alkuun nännit kipeät ja väsytti kovasti, ei vaan enää. Varmasti myös edellinen kkm pelottaa taustalla, siinä myös oireet loppui seinään, myöhemmillä viikoilla.

Ensi viikon keskiviikkona ultra, olo ei oo yhtään toiveikas 😟

Oli pakko testata vielä ovulaatiotestiä miten reagoi raskauteen. Ja huikeen vahva testiviiva tuli.
Täälläki tälläne ovistesti, en jaksanu pidättää ku 1,5 h 😂😂🤭

Liitteet

• 3065088C-3540-44AD-9971-F7169A70547D.jpeg
    3065088C-3540-44AD-9971-F7169A70547D.jpeg
    978.5 KB · Katsottu: 6
  • 1BD7A491-A03B-41F8-A3E2-5704AA6266A7.jpeg
    1BD7A491-A03B-41F8-A3E2-5704AA6266A7.jpeg
    280.7 KB · Katsottu: 6
Mä en tiedä yhtään mitä ajatella huomisesta, se ultra on heti aamusta eli esikoinen päivähoitoon ja suoraan neuvolaan, pelottaa ihan hirveesti ja jotenkin on semmonen pessimistinen ajatus, että siellä ei taaskaan kehity mitään. Välillä huomaan haaveilevani vauva jutuista mutta lopetan nopeesti etten pety liikaa..
Millä todennäköisyydellä siellä ei näy vielä yhtään mitään? Vaikka kaikki oiski hyvin.. 🤔🤔

Mä en tiedä yhtään mitä ajatella huomisesta, se ultra on heti aamusta eli esikoinen päivähoitoon ja suoraan neuvolaan, pelottaa ihan hirveesti ja jotenkin on semmonen pessimistinen ajatus, että siellä ei taaskaan kehity mitään. Välillä huomaan haaveilevani vauva jutuista mutta lopetan nopeesti etten pety liikaa..
Millä todennäköisyydellä siellä ei näy vielä yhtään mitään? Vaikka kaikki oiski hyvin.. 🤔🤔
Monella viikolla olet?

Itse olin silloin kun odotin esikoista niin varhaisultrassa viikolla 5+5 ja silloin näkyi että oli oikeassa paikassa, muistaakseni sykettä ei vielä silloin näkenyt. Tyttöä odottaessa kävin viikolla 6+3 ja silloin jo löytyi syke

Monella viikolla olet?

Itse olin silloin kun odotin esikoista niin varhaisultrassa viikolla 5+5 ja silloin näkyi että oli oikeassa paikassa, muistaakseni sykettä ei vielä silloin näkenyt. Tyttöä odottaessa kävin viikolla 6+3 ja silloin jo löytyi syke
5+2 mutta ei ole ollenkaan varmaa tietoa 😅 voi olla että olisi jo 6+2 tai sit vähemmän, neuvolasta tuon varasivat ja silloin sano että pitäis näkyä jo jotain, eikai siinä muu auta ku malttaa käydä nukkumaan ja huomenna ultraan katsomaan 😁

5+2 mutta ei ole ollenkaan varmaa tietoa 😅 voi olla että olisi jo 6+2 tai sit vähemmän, neuvolasta tuon varasivat ja silloin sano että pitäis näkyä jo jotain, eikai siinä muu auta ku malttaa käydä nukkumaan ja huomenna ultraan katsomaan 😁
Tsemppiä ja toivottavasti saat huomenna hyviä uutisia!😊

Mun ensimmäiset oireet esikoisest oli se ku tunsin potkut 😂 ellei lasketa et menkat jäi pois ja tein positiivisen testin. Jospa sieltä se 3+ tulis! 😍

On tää vähän ärsyttävää heräillä joskus vähän viiden jälkeen kun ei onnistu nukahtamaan uudestaan. Tätä nyt vissiin kolmas aamu... 😐 Ja aamuinen nälkä ei tokikaan auta asiaa. Pitäis ottaa vaikka viinirypäleitä tohin yöpöydälle, vaikka tykkäänkin niistä enemmän kylmänä. Noh, mikäli mulla alkaa pahoinvointi ihan kunnolla rv 6-> niin kuin viimeksi, niin on kyllä pakko ottaa evästä tohon yöpöydälle, että aamulla ehkä pääsis ylös ilman pöntöllä kyyryilyä. 😅

Tsemppiä ultraan! Täällä ollaan peukut pystyssä 🙏❣️

Jee ja tämän viestin myötä olen virallisesti puolessa välissä 30:tä viestiä (ja unohtanut aamupalan syömisen kokonaan vau.fi:tä ja muita raskausjuttuja selatessa 🤣)!

Takaisin