Hienoo et on tollane mahdollisuus.Meillä täälläpäin saa aika herkästi ultran julkiselta, mä kerroin näistä km ja sanoin stressaavani asiaa, ni sain varhaisultra ajan. Oon tosi iloinen siitä kun ei oikein olisi varaa noihin 200e varhaisultriin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hienoo et on tollane mahdollisuus.Meillä täälläpäin saa aika herkästi ultran julkiselta, mä kerroin näistä km ja sanoin stressaavani asiaa, ni sain varhaisultra ajan. Oon tosi iloinen siitä kun ei oikein olisi varaa noihin 200e varhaisultriin![]()
Tosi kiva, että sait ajan :) varmaan vaihtelee paljon kunnittain mikä kynnys on antaa aikoja.Meillä täälläpäin saa aika herkästi ultran julkiselta, mä kerroin näistä km ja sanoin stressaavani asiaa, ni sain varhaisultra ajan. Oon tosi iloinen siitä kun ei oikein olisi varaa noihin 200e varhaisultriin![]()
Mikä dpo?Tähän voi varmaan lopettaa testailun ja jäädä odottaan varhaisultraa![]()
Itse en ainakaa esikoisesta tienny ollenkaan, vähän oli rintojen aristelua, mutta koko alkuraskaus oli oireetonta ja se huoletti kyllä, mutta kaikki oli hyvin! Toivottavasti myös sinullaItse ajattelin huomenna ehkä testata, pitäisi tulla jo 3+ mutta en tiedä uskallanko. Ollut nyt aivan täysin oireetonta, ne vähäisetkin loppunut![]()
Miunki pitää olla jatkuvasti syömässä jotain, että pysyy huono olo poissa. Tää on nii outoa kun ei mulla esikoisen kanssa ollut mitään pahoinvointeja. Mies povaa jo kaksosia meille...Tänään ollut eka päivä jolloin selkeämmin pitkin päivää heikkoa oloa. Pysyy poissa vain jos maha on täynnä ruokaa![]()
Täälläki tälläne ovistesti, en jaksanu pidättää ku 1,5 hOli pakko testata vielä ovulaatiotestiä miten reagoi raskauteen. Ja huikeen vahva testiviiva tuli.
Monella viikolla olet?Mä en tiedä yhtään mitä ajatella huomisesta, se ultra on heti aamusta eli esikoinen päivähoitoon ja suoraan neuvolaan, pelottaa ihan hirveesti ja jotenkin on semmonen pessimistinen ajatus, että siellä ei taaskaan kehity mitään. Välillä huomaan haaveilevani vauva jutuista mutta lopetan nopeesti etten pety liikaa..
Millä todennäköisyydellä siellä ei näy vielä yhtään mitään? Vaikka kaikki oiski hyvin..![]()
5+2 mutta ei ole ollenkaan varmaa tietoaMonella viikolla olet?
Itse olin silloin kun odotin esikoista niin varhaisultrassa viikolla 5+5 ja silloin näkyi että oli oikeassa paikassa, muistaakseni sykettä ei vielä silloin näkenyt. Tyttöä odottaessa kävin viikolla 6+3 ja silloin jo löytyi syke
Tsemppiä ja toivottavasti saat huomenna hyviä uutisia!5+2 mutta ei ole ollenkaan varmaa tietoavoi olla että olisi jo 6+2 tai sit vähemmän, neuvolasta tuon varasivat ja silloin sano että pitäis näkyä jo jotain, eikai siinä muu auta ku malttaa käydä nukkumaan ja huomenna ultraan katsomaan
![]()
Mun ensimmäiset oireet esikoisest oli se ku tunsin potkutItse ajattelin huomenna ehkä testata, pitäisi tulla jo 3+ mutta en tiedä uskallanko. Ollut nyt aivan täysin oireetonta, ne vähäisetkin loppunut![]()
Tsemppiä ultraan! Täällä ollaan peukut pystyssä5+2 mutta ei ole ollenkaan varmaa tietoavoi olla että olisi jo 6+2 tai sit vähemmän, neuvolasta tuon varasivat ja silloin sano että pitäis näkyä jo jotain, eikai siinä muu auta ku malttaa käydä nukkumaan ja huomenna ultraan katsomaan
![]()